Vad har hänt med Cissi Wallin?

Hon har på relativt kort tid gått från att vara dryg och löjlig feminist som gillade? att reta upp folk på twitter med tramsiga påhittade grejer om t ex folks ”kvinnosyn” till att vara lika hyfsat normal som alla andra. Det har gått fort… Betyder det att det finns hopp för andra också? Eller är detta den riktiga Wallin som gömdes för att funka med sitt umgänge?

Ett exempel är ”Örfilande kvinnor känns väldigt 1983”. Tror inte att hon hade skrivit den för 7-8 månader sedan. Hon kanske tyckte så då också men hon hade knappast sagt det offentligt! Eller har jag fel?

Fan, nu är hon ju normal, knappt ett konstigt tweet ens sen hennes twitteråterfall… Helt plötsligt är det säkert mer konstigt från mig än från henne ju!

Men vem vet, snart kanske det kommer något tramsigt om genus, någons kvinnosyn eller liknande bara därför, hon kanske sparar till en ordentlig smäll istället…  😉

Men i alla fall, hon verkar vara gladare nu och verkar också faktiskt tycka att livet är trevligare, så där allmänt!

Något VIKTIGT också:

Det här från Kimzha Bremers Bodega är mycket intressant, det villkoras alltså att man ska satsa på flickor annars får man inga bidrag från Ungdomsstyrelsen! Läs hans ”Kamp mot hedersvåld får inte inkludera båda könen”. Här sticker feministisk politik åter upp ett av sina fulaste trynen! Och man minns ju Fis (med eller utan kolon, samma skitlukt ändå…) ovilja att ens nämna detta med hedersproblematiken, de offrar hellre folk, medvetet… Och vad ska drabbade killar få istället? Lite normkritik och info om könsstrukturer kanske? Sånt som fattiga killar får på tallriken för överleva när Plan Sverige är igång och ”hjälper”. Det kittlar nog DÖDSskönt i kistan!

4i5j9

9 nov 1938 inleddes också Kristallnatten

9 nov 1989 revs äntligen Berlinmuren

Värt att påminna om dessa båda händelser så man ser vad totalitära ideologier kan ställa till med, apropå radikalfeminism alltså… För likheten är slående.

TILLÄGG:

Cissi Wallin skrev detta för ett par timmar sen, jag var inte så fel ute verkar det som. Jaja, jag gillar den här Wallin bättre än den gamla bittra som hatade.

MVH

MiT

Föregående inlägg
Lämna en kommentar

125 kommentarer

  1. Vuxenvarning på Wallin? Eller en tämligen frisk period för hennes psykiatriska krämpor?

    Svara
    • MiT

       /  11/09/2013

      bashflak:
      Något är det i alla fall för visst är det stor skillnad nu och för ett antal månader sedan? Åt det bättre hållet alltså!

      Svara
  2. AV

     /  11/09/2013

    Nåjo, det var nog bra att komma bort från LD FÅ mfl, men denna tycker jag nog är konstig.
    En galleria hänger på 50 shades-tåget inför Fars dag med ett par spetstrosor och texten ”please please him”. Alla vettiga människor förstår att budskapet är riktat till vuxna kvinnor för att överraska pappor till deras barn. Cissi Wallin associerar till incest istället och tolkar att de uppmanar småflickor att köpa sexiga underkläder för att behaga farsan. Öhh?
    ”Uppmanar Sturegallerian till incest eller har jag missat någon ny trend?”

    http://www.alltomstockholm.se/shoppingmode/article4084036.aos#xtor=AD-500-%5Balltomstockholm%5D-%5B%5D-%5BTextlank%5D-%5Baftonbladet%5D-%5B%5D-%5B%5D

    Svara
    • MiT

       /  11/09/2013

      AV:
      Jo, såg den också men tror faktiskt ärligt att hon inte tänkte på det bara. Hoppas det i alla fall… 😉

      Svara
    • Jag tror också att Cissi Wallins lilla förvandling till stor del beror på LD. Det finns nog hopp om henne. Hennes kommentar om Sturegallerian var dock inte den mest genomtänkta. http://malteroxxx.wordpress.com/2013/11/07/devalvering-av-sexistbegreppet/

      Har ni andra som bloggar märkt av någon ökning av besökare? Jag har en liten teori om det.

      Svara
      • MiT

         /  11/09/2013

        Malte Skogsnäs:
        Visst har besöksantalet ökat och ökar så sakta varje månad i princip, men relativt stora hopp har det varit från februari till mars, juli till augusti och augusti till september. Oktober var ungefär samma som september. Vad är din teori, jag är nyfiken… 🙂

        Svara
        • Jag gillar också Cissi Wallins nya jag bättre. Har inte märkt något särskilt i statistiken på sistone förutom att Toklandet har seglat upp som en betydande trafikkälla till min blogg. Tack för alla länkar!

          Svara
          • MiT

             /  11/09/2013

            Ekvalist:
            Nja så mycket är det väl inte? Inte i närheten av det totala som du bidrar med tack vare den utmärkta funktionen som Blogspot verkar ha med senaste inlägg från andra bloggare. Får väl hoppas att WP också inför något sådant (om det inte redan finns?).

          • Ska vi jämföra? 😉 Jag har fått 4863 hänvisningar från din sida totalt. 173 senaste veckan. Slagen endast av Google och fusksidan Vampirestat. Ja, jag valde Blogspot just för att den funktionen finns.

          • MiT

             /  11/09/2013

            Ekvalist:
            Jag har fått 7364 från din .se adress totalt… 🙂

            Det är en bra funktion!

          • Goda nyheter! Härligt med bra samarbete.

          • MiT

             /  11/09/2013

            Ekvalist:
            Japp, man ger och man tar… 🙂

  3. MiT

     /  11/09/2013

    Svara
    • AV

       /  11/09/2013

      Wikipedia är öppen för alla att skriva i. Ingen lär kolla könet på de som skriver och rata damerna. Bara att lära sig något bra och skriva en artikel om det.

      Den stora frågan är hur många poster har Ylva själv skrivit, eller handlar det bara om att gnälla på andra?

      Svara
      • MiT

         /  11/09/2013

        AV:
        Jag förstår inte heller vad det handlar om, har i o f aldrig skrivit något på Wikipedia men inte har de något förbud för kvinnor att skriva? Jag förstår inte vad som är problemet, ska man tvinga kvinnor att skriva? Obegripligt vad de är ute efter.

        Svara
    • Adam Bek

       /  11/11/2013

      Är inte Ylvas inlägg dessutom kontraproduktivt? Hon verkar ju mena att kvinnor behöver en ”Wikipediautbilding” för att börja skriva. Som om inte vem som helst med kunskaper i ett ämne skulle kunna sätta sig o skriva? Själv vet jag att jag borde göra en liten insats men har inte gjort slag i saken. Det handar enbart om att jag är lat, inte om att jag behöver ”wikipediautbildning”.

      Är inte det rätt vanligt, att feminister tycker det måste till något slags stöd till kvinnor för att de skall börja göra något som männen redan gör? Siffran kommer från Skavlan och det var Wikipedias grundare som tyckte att det var synd att inte fler kvinnor skrev. Han var inne på tanken att Wikiepdias upplägg mer tilltalade män och det kan ju vara sant men lyckligtvis hade han inga som helst planer på att ändra på detta. Men han tyckte att fler kvinnor skulle börja skriva.

      Svara
      • MiT

         /  11/11/2013

        Adam Bek:
        Jag fattar inget alls av Wikipediadiskussionen, grejen med Wikipedia är ju just att det är öppet för vem som helst? Om man inte som tydligen både du och jag är för lata… 🙂

        Svara
  4. Om man uttrycker sig på ett sätt som den omgivning man befinner sig i gillar, och man själv kan dra positiva växlar ur detta, då kallas fenomenet opportunism. Denna sport är allmänt brukad på kulturredaktioner och partikanslier. Se Arnholm eller Ehrenberg!

    Svara
  5. MiT

     /  11/09/2013

    Svara
  6. MiT

     /  11/09/2013

    Svara
    • Men för i helvete, skriv själv på Wikipedia då och sluta klaga. Ska män sluta skriva där så att det blir mer jämställt med alla kvinnor som INTE skriver?

      Svara
      • MiT

         /  11/09/2013

        Malte Skogsnäs:
        Typ. Eller nåt… 🙂

        Svara
      • Adam Bek

         /  11/11/2013

        Troligtvis vet de här feministerna inte ens hur Wikipedia fungerar. För dem är det i troligtvis omöjligt att ens föreställa sig att det finns områden där det ENBART är upp till kvinnorna att göra jobbet att uppnå 50% representation. Wikipedia är sannerligen inte det enda exemplet men det är löjligt tydligt. Det finns inte någonting alls som hindrar kvinnor att skriva på Wikipedia. De måste gör jobbet själva.

        Svara
    • AV

       /  11/09/2013

      Alla med en internetuppkoppling och som vet något andra kan ha nytta av har makten att skildra ”sanningen”. Skriv för h-e istället för att gnälla på de som gör det. Lättare att spela från läktaren!

      Svara
      • MiT

         /  11/09/2013

        AV:
        Jag fattar inte heller vad som är problemet, får de elstötar i fingrarna om de skriver på Wikipedia?

        Svara
      • Petter

         /  11/09/2013

        Det är ju samhället och förskolepersonalen som omedvetet lär flickor att inte ta för sig, och att historia och fakta inte är för dom utan det är för männen…. Att 85% av Wikipedia är skrivet av män är bevis för att patriarkatet lever och frodas!

        Svara
  7. MiT

     /  11/09/2013

    Är det något allvarligt fel i huvudet på en del? Jag undrar ärligt alltså…

    Svara
  8. Jag anser att det kvittar ”varför” någon slutar vara misandriskt i media eller annorstädes. Effekten kan till och med bli större och mer positiv för jämstäldhetsidén om det är en radikalfeminist som börjar utrycka sig med mer förstånd och moderation eftersom desa har stora följarskaror bland unga arga feminister.

    At sluta utsätta sig för hatisk propaganda kan vara ett mycket efektivt sätt att sluta bli hatisk.

    Jag följer med spänning utvecklinge, men dock från sidlinjen då Wallin, som så många andra, blockat mig på Twitter utan att ange orsak.
    Jag måste nog vara en väldigt hemsk person för att förtjäna det.

    Svara
    • Det finns en anledning till, förutom den att Twitter är en antiintellektuell pissränna, att jag inte är på Twitter. Jag skulle nog vara en av de mest blockade personerna där.

      Svara
      • Jag tycker det är synd att personer som blockar inte anger ett skäl eller en motivation. På så sätt är det omöjligt för mig att anpassa min ”stil” ift deras twitterflöde.

        Det verkar som om de inte vill höra frågor, bara medhåll.

        Svara
    • MiT

       /  11/09/2013

      enstillaundran:
      ”Att sluta utsätta sig för hatisk propaganda kan vara ett mycket efektivt sätt att sluta bli hatisk.” är nog precis vad det handlar om!

      Och det där med att blockas, jag är nog blockad av de flesta sen länge… 🙂

      Svara
      • Vad som slår mig varje gång jag blir blockad är att dessa personer inte vill höra något som utmanar deras tankar.

        Det handlar inte om att jag är oförskämd i mina formuleringar utan om att jag inte håller med dem.

        Svara
        • MiT

           /  11/09/2013

          enstillaundran:
          Det räcker att inte hålla med för det betyder att deras tusentals följare som är fjortisar får se att deras husgud bladdrar bara och att det finns andra möjligheter. Är väl därför som alla feministiska bloggar och liknande modererar stenhårt, det får absolut inte synas någon annan åsikt. De visar inte ens pingback från inlägg som är det minsta kritiska mot vad de själva skrivit.

          Svara
  9. MiT

     /  11/09/2013

    Om det här med Wikipedia så är det en del som pratar om det. Nu jämför hon det med kvinnlig rösträtt och sånt…

    Svara
    • Anna E är säkert ett fakekonto skapat av en man.

      Svara
      • MiT

         /  11/09/2013

        Malte Skogsnäs:
        Fan vet faktiskt. Anna E är i alla fall bra för det allra allra mesta, och har humor också…

        Svara
        • lavazza1891

           /  11/09/2013

          ”bra” och ”humor”. Låter det som en kvinna med twitterkonto?

          Svara
          • MiT

             /  11/09/2013

            lavazza1891
            Ehhh…. Huuummmm… sfdzjkgnzringodnf.
            Så där, det var ett tydligt svar!

    • Fria fantasier ”Relevanskriterierna slår mot ämnen s lyfter/lyfts av kvinnor,manl strukt i kommunik o arbetsformer”.

      Det är förvånansvärt enkelt att skriva en artikel i Wikipedia, men man måste fästa det i kunskap – inte skriva ihop något som man hittat på.

      Svara
      • MiT

         /  11/09/2013

        Larsson:
        Det är så jag har förstått det också. Menar de att folk har hindrat dem från att skriva eller? Jag fattar inget av deras svada faktiskt.

        Svara
      • Adam Bek

         /  11/11/2013

        Fantastiskt, varför diskvalificerar feminister kvinnor på det här sättet? Som om inte ämnen som mer intresserar kvinnor skulle kunna beskrivas i relevanta termer. Det är ju så dumt så man baxnar.

        Svara
    • AV

       /  11/09/2013

      ”Relevanskriterierna slår mot ämnen s lyfter/lyfts av kvinnor,manl strukt i kommunik o arbetsformer”

      Relevanskriterierna säger att företeelser som ska ha en egen artikel ska vara framstående, omnämnts i media (bok, recension etc), av allmänt intresse.
      http://sv.wikipedia.org/wiki/Wikipedia:Relevanskriterier

      Historiskt sett är det fler män som uppnått sådan publicitet att de förtjänar en egen artikel, men det säger knappast något om författaren till artikeln. Mig veterligen brukar inte kvinnor ha problem att prata om män. Att inte kunna få in kvinnliga intressen (bortsett ifrån män) under egna artiklar är nys. Finns hur mycket som helst att skriva om som skulle kunna platsa. Dessutom behöver en mindre framstående företeelse inte förkastas, utan kan omnämnas under en vidare artikel. Fullt sökbar ändå.

      Riktlinjerna diskuteras och upprätthålls av användarna. Om kvinnor en mass skulle släppa sin skrivkramp och ge sig in i denna värld, och att kvinnor har så totalt annorlunda meningar om vad som är relevans som hon påstår, kommer även riktlinjerna att ändras. Ser faktiskt inget som skulle hindra i dagens kriterier att kvinnor skriver om sina intressen. Några exempel på (närmast) exklusivt kvinnliga företeelser med egna artiklar:
      http://sv.wikipedia.org/wiki/Knyppling
      http://en.wikipedia.org/wiki/Foundation_%28cosmetics%29
      http://sv.wikipedia.org/wiki/Koppkaka
      http://sv.wikipedia.org/wiki/Maria_Sveland
      http://en.wikipedia.org/wiki/Martha_Stewart

      Det är bara att släppa gnället i pissrännan Twitter och börja skriva.

      Svara
      • MiT

         /  11/09/2013

        AV:
        Äh nu kommer du med sådan där jobbig fakta, vad ska de då göra med sina färdiga slagord som de övat på? 🙂

        Svara
      • Adam Bek

         /  11/11/2013

        En tanke i sammanhanget, är det någon som har koll på hur mäns och kvinnors skrivande skiljer sig på nätet? Om de sammantaget skriver ungefär lika mycket, var de skriver o.s.v. Där finns förmodligen uppslag till patrarkatfria föklaringar till kvinnors underrepresentation på just Wikipedia.

        Svara
  10. Cissi Wallin har utsatts för en massa kritik från radikalfeministerna för att hon ens öppnat detta spår (drar mig till minnes att hon tagit liknande stickspår tidigare med massiv kritik som följd). Nu upphör ju hennes radiostation… undrar just vem som kan tänkas att anställa henne sedan.

    Svara
    • MiT

       /  11/09/2013

      Larsson:
      Då får vi se vad som blir resultatet av detta… 🙂
      Och gissar att det finns en hel del som vill anställa henne, hon drar uppmärksamhet i mängder.

      Svara
  11. lavazza1891

     /  11/09/2013

    Hon kanske har träffat en manlig man som injicerat henne med sin antidepressionsmedicin? Nudge, nudge, wink, wink.

    Svara
  12. MiT

     /  11/09/2013

    Vilket är det kompensatoriska uppdraget?

    Svara
  13. Jag har för mig att Cissi Wallin efter någon twitterstorm för ett tag sedan sa: jag lägger ner, jag hoppar av. Alltså hon påbörjade något slags reflekterande process gentemot det PK-sentiment hon tidigare företrädde.

    Ompositionering pågår. Flera lär följa i Wallins spår.

    Svara
    • MiT

       /  11/09/2013

      svensson:
      Vi kan väl hoppas på det? Allt behöver inte vara perfekt hela tiden bara det värsta är borta så att säga.

      Svara
  14. MiT

     /  11/09/2013

    Frågan är bara vad det speglar, någras extremistiska dröm eller något som skulle komma naturligt?

    Svara
    • Pelle2

       /  11/09/2013

      Det är ju intressant att det är killen som leker med traditionellt tjejiga leksaker på tre av fyra bilder och tjejen leker med leksaker som mest tilltalar killar enbart på en. Med andra ord är det som vanligt killar som skall göra mera som tjejerna för att det skall anses vara jämställt och bra.

      Svara
      • MiT

         /  11/09/2013

        Pelle2:
        Haha, det har du fan rätt i! Det är killen som leker med ”tjejiga” saker, inte tvärtom!

        Svara
    • Adam Bek

       /  11/11/2013

      Personligen har jag inga problem med en könsneutral leksakskatalog men om man tror att det kommer att göra världen könsneutral så vet man inte hur barn fungerar. Killarna och tjejerna kommer att välja precis lika ”fel” som tidigare och då och då kommer de att välja ”rätt”, men inte lika ofta.

      Svara
      • MiT

         /  11/11/2013

        Adam Bek:
        Du menar att de kommer att välja ungefär som idag 😉

        Svara
  15. Hjalmar

     /  11/09/2013

    Det verkar ju som att Wallin håller på att växa upp… Så ofeministiskt 🙂
    Eller så känner CW av vartåt vindarna blåser…

    Svara
  16. MiT

     /  11/09/2013

    Genom att hata vita och gnälla på glass och annat viktigt

    Svara
    • Hjalmar

       /  11/09/2013

      Ännu en organisation som lever av att säga de rätta flosklerna, och att söka de rätta bidragen… De nassar som finns nuförtiden har nog ”SÅPO” rätt bra koll på. Jag är inte orolig för något ”fjärde rike”, men så söker jag ju inte heller statsbidrag…

      Svara
      • MiT

         /  11/09/2013

        Hjalmar:
        Tror också att SÅPO har bra koll på det fåtal som finns. Men de är väl desperata när det inte finns glass att gnälla på antar jag.

        Svara
  17. MiT

     /  11/09/2013

    Frida Boisen…
    http://www.expressen.se/gt/kronikorer/frida-boisen/frida-boisen-barnen-har-blivit-slagpasar/

    En som gillar Boisen

    Eller?

    Svara
  18. Hjalmar

     /  11/09/2013

    Kartan påminner en hel del om hur feminister tycks uppfatta Europa,
    tex Finland = Depressed matcho men… 🙂

    Svara
  19. MiT

     /  11/09/2013

    Svara
  20. MiT

     /  11/09/2013

    Svara
    • Hjalmar

       /  11/09/2013

      Är det bara människor med snopp som är intresserade av ett tråkigt FORES-seminarium om euro-krisen?
      Sådärja… Ja, män är ”nördigare”. Ju förr LP lär sig det, desto snabbare förstår hon sin omvärld.

      Svara
    • AV

       /  11/09/2013

      Nej, men ekonomer utan snopp kanske tackade nej när de efterfrågades att delta? Ganska vanligt att man anstränger sig extra att hitta kvinnliga deltagare, men de tackar nej. Då kan man knappast klaga på glastak.

      Svara
    • Ja, en hundralapp som inte är ollad är ingenting värd. Snopp är helt nödvändigt!

      Svara
    • Vilket ”uppror” – den radikala tanken att även kvinnor kan förhandla upp sin lön.

      Intressant att det får nyhetsvärde att en kvinna visar samma ryggrad som varje man med självaktning, när det gäller att bevaka sitt eget värde på arbetsmarknaden.

      Svara
  21. CarlK

     /  11/09/2013

    @MiT: ”Fis med eller utan kolon”

    Du menar väl ”utan colon”?

    Hehe…

    Svara
  22. Hjalmar

     /  11/09/2013

    Just nu på P3: Katter, kränkta män och Kawa
    Finns även: http://sverigesradio.se/sida/avsnitt/275575?programid=3473
    Bra tajming…

    Svara
    • MiT

       /  11/09/2013

      Hjalmar:
      Mer kawa, vet inte om blodtrycket orkar det… 😉

      Svara
      • Hjalmar

         /  11/09/2013

        Förstår det, tyvärr så slölyssnade jag på kanalen när programmet dök upp. Kawasakin spottade ur sig en del giftigheter mot VKM. Tajmingen, med VKM, kan den verkligen vara en slump??

        Svara
    • MiT

       /  11/09/2013

      Malte Skogsnäs:
      Såg den också, men vad kan man göra annat än att såga en så enormt korkad text som hon skrev?

      Svara
    • Anonymouse

       /  11/09/2013

      Haha! Pest drabbar samman med kolera, nu väntar jag bara på att Kawa ska dyka upp och snyfta lite också. 🙂

      Svara
    • Anonymouse

       /  11/09/2013

      Dock credd till Fanny för kritik mot oväntat håll.

      Svara
  23. MiT

     /  11/09/2013

    Alkologen som vill att hans klienter blir fällda byter lag från S till V. Elle var det Lambertz som var en alkolog? Eller allihop?
    http://www.svt.se/nyheter/sverige/claes-borgstrom-lamnar-s-gar-till-v

    Svara
    • Hjalmar

       /  11/09/2013

      (V)odka- & och röd(v)inspartiet har värvat ännu en alkonaut… Lycklig resa! Inte ens Lövén, som ju är lite röd om näsan, vill ha med dem att göra 😉

      Svara
      • Hjalmar

         /  11/09/2013

        Apropå Güdrün, så hittade jag följande defintion på batikhäxa:
        1. Kvinna.2. Minst 40 år gammal.3. Struntar i sitt utseende.4. Extremt politiskt korrekta åsikter inom ämnena Feminism och Integration.5. ”Ångvält” och allmänt gapig i politiska debatter, oförsonlig om åsikten inte är på invandrare, låginkomsttagare och kvinnors sida. Uppfattas i diskussioner som ”elefant i växthus”.6. Dålig/ingen koll på hur system och verklighet fungerar eftersom hon mentalt lever kvar i 60- och 70-talet. Tänker ofta med hjärtat hellre än hjärnan.7. Har haft en trygg och problemfri uppväxt, men tror sig ha haft det väldigt svårt.8. Adressen ska vara i fina välbärgade kvarter, men hjärtat ska finnas i förorten.9. Svag för dikter, syslöjd, teater och skulpturer i ekologisk lera föreställande kvinnors underliv.10. Omedveten om att hon är en Batikhäxa.
        😉

        Svara
      • MiT

         /  11/09/2013

        Hjalmar:
        Då passar han in bra…

        Svara
    • Jag är faktiskt förvånad över att V välkomnar honom. Debatten om Quick-skandalen har knappast nått sin kulmen än. Tack vare Quick-sekten med Borgström som ”försvarsadvokat” går riktiga mördare fortfarande fria i de fallen som Quick fälldes för. Borgström kan på sin höjd bidra med att få V ännu mer fientligt inställt till den vedertagna synen på rättssäkerhet.

      Svara
      • MiT

         /  11/09/2013

        Ekvalist:
        Han borde vara en jättebelastning för vilka som helst.

        Svara
  24. https://twitter.com/cissiwallin/status/399255786578526208

    ”Vet ni vad som hände med mig när jag hängde mest med sk rabiata feminister? Jag blev arg på allt. Jag blev bitter, självömkande och dömande”.

    Svara
    • MiT

       /  11/09/2013

      Ekvalist:
      Huh, där ser man, det har gått mig förbi att hon sagt så. Intressant! Och av någon anledning så tror jag att hon har rätt också…

      Svara
      • Jag tror det också. Mycket spännande utveckling.

        Svara
        • Hjalmar

           /  11/09/2013

          Ja, snart kommer hon ut som kristdemokrat och gravid med tvillingar… Kom ihåg var du läste det först… 🙂

          Svara
    • Wallins kontra rabiatfeministernas flöden ikväll är mer spännande än något som TV har att erbjuda. Jag som har rötterna i vänstern drar osökt paralleller till ”Rebell-rörelsen” på 1970-talet. Cissi Wallin har distansierat sig ifrån och utmanat en sekt och möts därför av en ordentlig skitstorm.

      Svara
      • MiT

         /  11/09/2013

        Ekvalist:
        Kollade in det nu och det var helvete vad hon verkar vara förbannad! Har hon fattat att bilden folk har av henne beror på radikalfeminister och inte på henne själv?

        Svara
    • Blåval Rödval

       /  11/09/2013

      Hon har gått och blivit en VKM och en näthatare.

      Svara
      • MiT

         /  11/09/2013

        Blåval Rödval:
        Nu är det kört för henne, hon tillhör nu Breiviksgänget… 😉

        Svara
        • Blåval Rödval

           /  11/09/2013

          På med knähöga stövlarna, ridbyxor och finaste bruna skjortan och sen är det bara ut och marschera. Hur kunde hon gå och bli en sån dödsmördarfascistnazist från ena dagen till den andra?

          Måste vara Patriarkatet.

          Svara
      • MiT

         /  11/09/2013

        Men va fan, kan man ha bättre timing på ett inlägg än detta? Kolla hennes twitter!

        Svara
    • MiT

       /  11/11/2013

      Malte Skogsnäs:
      Se där ja! Mer och mer minsann. Jag hade ganska rätt… 🙂

      Svara

Lämna ett svar till Larsson Avbryt svar

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.