Ukraina skräms med svenskt barnprogram

Jodå, så är det tydligen, i alla fall enligt Kristianstadsbladet. Programmet som det handlar om heter Biss och Kajs, nu har jag bara kollat lite på det precis innan jag skrev detta men inte är det så farligt?

Jag gissar att de i Ukraina Ryssland helt enkelt inte känner till ”Vem bestämmer” som är extrem könspolitisk propaganda. Kolla målgrupp, nyckelord och ämnesord…

vembestämmer

De har nog inte sett ”Är det sant?” heller. Eller så vill de inte ha genusglasögon och en Anja Hirdman överhuvudtaget i landet, inte ens som avskräckande exempel. Kolla genusglasögonen i programmen…

ärdetsant

De kanske vet om att Anja är dotter till Yvonne ”könsmaktsordningen” Hirdman? Det är nog ingen tillfällighet att det ”råkar” vara en Hirdman där som ”expert” på hur killar och tjejer skildras och hon tycker garanterat som lilla mamma. Eller så är det något för dem i alla fall? Det är ju bara att hota befolkningen som demonstrerar med att köpa in någon av de ovanstående och torgen rensas på folk omedelbart!

Och programmen ovan är inget som faller i glömska sådär, serien ”Vem bestämmer” var det bara någon månad sen jag såg på barnkanalen och ”Är det sant” gick i förrgår.

Lite härlig genusindoktrinering till barnen som förmodligen sitter själva och tittar på Barnkanalen…

Men ändå, är det inte ett litet tips i sig att man är ute och snedseglar ordentligt när svenska barnprogram används som avskräckande exempel och andra länder skrattar åt genusSverige?

EDIT:

Det är ju givetvis Ryssland som vill skrämma Ukraina med svenska barnprogram…

MVH

MiT

Annonser
Tidigare inlägg
Följande inlägg
Lämna en kommentar

131 kommentarer

  1. MiT

     /  12/05/2013

    Det var väl han som trodde det var manligt att våldta?

    Svara
    • Kalle

       /  12/05/2013

      Tack Tomas fina du och pepp, men jag tar hellre och letar rätt på en sten av passande storlek. Sedan så tar jag stenen och slår mig själv i huvudet med den tills jag förlorar medvetandet.

      Svara
      • MiT

         /  12/06/2013

        Kalle:
        Slå upp ordet lismande i en ordbok och du hittar sådana som Wetterberg där.

        Svara
    • Opie

       /  12/05/2013

      ”– Vi har kommit fram till att vi alla kan ha våldtagit eller haft kontrollerande beteenden gentemot kvinnor. Vi kommer alla på situationer i vilka vi inte varit helt säkra på att kvinnan velat detsamma som vi.” Bekänner Tomas i ETC. Som man känner sig själv känner man andra. Han är bara en i raden av reformerade svin och oppurtunister som gör karriär på att vara ”god”.

      Svara
  2. MiT

     /  12/05/2013

    Svara
  3. MiT

     /  12/05/2013

    Svara
    • Pelle2

       /  12/05/2013

      Är det patriarkatet som tvingar dom stackar hjälplösa kvinnorna att följa Bill Gates ?Själv har jag aldrig gjort det och tro det eller ej, ingen har tvingat mig att göra det heller.

      Svara
    • Kalle

       /  12/05/2013

      Ulrika får gärna get ett exempel på den kvinna som har gjort det han har gjort.
      #penisavund

      Svara
      • Grodan Boll

         /  12/05/2013

        Oprah ?

        Svara
        • Kalle

           /  12/05/2013

          Jo visst Oprah kanske finns i var mans dator, men inte på samma sätt som Microsofts produkter.

          Fast jag måste erkänna jag har mycket svårt att se någon som helst mening och innebörd i Ulrikas frågor.
          Så jag tolkar in att det handlar om att Bill Gates enbart har så många följare pga han är en man.

          Kan någon annan översätta, vad är det som hon vill ha sagt?

          Svara
          • Grodan Boll

             /  12/05/2013

            Jag tänke på Oprah Winfrey.
            Jag tokar hennes text efter kontext ”länkad hos Toklandet”, så jag antar att antal följare = viktig. Då Oprah, Beyonce och Justin Bieber alla klockar in på miljoner följare så har det nog inte med penisen att göra.

        • Jonte

           /  12/05/2013

          Som har 22 miljoner följare, 8 miljoner fler än Bill gates alltså. Matriarkat!

          Svara
  4. Enligt TT/Kristianstadbladet är det en rysk, inte ukrainsk, TV-kanal som har ondgjort sig över Biss och Kajs. Kanalen heter Rossija 1. Kanske läge att byta Ukraina mot Ryssland i din text?

    Svara
    • MiT

       /  12/05/2013

      Ekvalist:
      Tackar!
      Så kan det gå när man missar en mening! Fixat nu

      Svara
  5. Pelle2

     /  12/05/2013

    Självklart hade barnprogrammet inslag av den feministiska Tourettesen. Det går ju inte att prata om det fåtal män som har makt utan att nämna ordet snopp.
    Typiskt också att dom försöker indoktrinera barnen till att tro att bara för att du är man/pojke så är det automatiskt så att du bestämmer.
    Men eftersom det är Anja Hirdman som ligger bakom programmet så är väl ingen förvånad.

    Svara
  6. Manshat (misandri) går i arv – från mor till dotter
    http://www.dads-r-us.se/2013/12/05/manshat-misandri-gar-i-arv-fran-mor-till-dotter/

    Det mest kända exemplet på detta är
    advokat Lotta Insulander-Lind
    och hennes dotter, advokat Mia Edwall Insulander
    http://www.insulander-advokat.se/jurister.aspx

    Här är några exempel på hur Mia Edwall Insulander
    http://www.insulander-advokat.se/jurister/mia-edwall-insulander.aspx
    har uttalat sig om bland annat vårdnadstvister:
    http://www.insulander-advokat.se/press.aspx

    Nästa mor och dotter på tur är Yvonne Hirdman
    http://sv.wikipedia.org/wiki/Yvonne_Hirdman
    och hennes dotter Anja Hirdman
    http://www.ims.su.se/forskning/forskningsomr%C3%A5den/journalistik-medier-och-kommunikation/anja-hirdman-1.82788

    ”Eller så vill de inte ha genusglasögon och en Anja Hirdman
    överhuvudtaget i landet, inte ens som avskräckande exempel.
    Kolla genusglasögonen i programmen…
    http://urplay.se/Produkter/177418-Ar-det-sant-Tjejer-och-killar-i-media

    De kanske vet om att Anja är dotter till
    Yvonne ”könsmaktsordningen” Hirdman?
    Det är nog ingen tillfällighet att det ”råkar” vara en
    Hirdman där som ”expert” på hur killar och tjejer skildras
    och hon tycker garanterat som lilla mamma.”
    https://toklandet.wordpress.com/2013/12/05/ukraina-skrams-med-svenskt-barnprogram/

    Svara
    • Pelle2

       /  12/05/2013

      Sköna juveler som i sann feministisk anda påstår att vi lever i en våldtäktskultur .
      De menar bl.a att om en eller flera män uttalar sig sexistiskt så bidrar det till att främja våldtäkt. Naturligtvis har de inga bevis för det eller åtminstone länkar de inte till det. Det räcker ju att ett antal ledande feminister känner att det är så för att det skall vara sant.
      Personligen tror jag att vägen är väldigt lång mellan att göra ett sexistiskt uttalande till att man begår en våldtäkt.sedan kan man ju ha åsikter om ett sexistiskt beteende men diskutera då det istället för att påstå att vi lever i en våldtäktskultur.
      Enligt brå så minskade ju antalet våldtäkter under 2012 trots en strängare
      lagstiftning.Tror feministerna att det visar på en våldtäktskultur ?

      Fast extremfeminister är ju ganska bra på att omdefiniera ordens betydelse.
      Feministkritik=hat
      Patriarkat=Ett fåtal män har mycket makt och det anses gynna alla män ända ner till de manliga uteliggarna.

      Svara
      • MiT

         /  12/06/2013

        Pelle2:
        Det är helt otroligt att någon ens kan fundera i sådana banor som de gör!

        Svara
  7. MiT

     /  12/05/2013

    Svara
  8. MiT

     /  12/05/2013

    Svara
  9. MiT

     /  12/05/2013

    Svara
    • Pelle2

       /  12/05/2013

      Är det fel om majoriteten av de som vill jobba inom fordonsindustrin är män ?
      Det speglar väl bara det genomsnittliga intresset.
      Skulle vara kul att se hur många män respektive kvinnor som anmälde sitt intresse för detta. Något säger mig att den överväldigande majoriteten var män och att utfallet speglar detta.
      Har Annika visat sitt intresse för fordonsindustrin eller sitter hon bara på läktaren och gnäller ?

      Svara
  10. MiT

     /  12/05/2013

    Svara
    • Larsson

       /  12/05/2013

      Absolut en kunskapsfråga. Det är därför jämställdister vinner 11 ggr av 10.

      Svara
  11. MiT

     /  12/05/2013

    Svara
    • Å, fan…………

      Hennen med järnkoll………..

      Svara
    • Otroligt att hennen Tomas Wetterberg
      har sådan järnkoll på jämställdisterna!

      Svara
      • MiT

         /  12/06/2013

        Ulf Andersson:
        Han verkar ha lite koll i alla fall. Det tycker jag är bra… 😉

        Svara
    • Larsson

       /  12/05/2013

      Äh, Tomas Wetterberg kan nog lika mycket om det som om feminism och jämställdhet… Kunskapen ligger på en strukturell nivå 🙂

      Svara
    • Pelle2

       /  12/05/2013

      Vad kul han är den lille våldtäktmannen.
      http://jamstalldhetsfeministern.wordpress.com/2013/12/05/kand-manlig-feminist-medger-kan-ha-valdtagit/.
      Han är också bra på kvinnliga härskartekniker och förlöjligande av sina åsiktsmotståndare. Kanske gått en kurs på Södertörn ?

      Svara
    • David8

       /  12/05/2013

      Rasism brukar dra till sig mothugg oavsett om det rör sig om könsrasim eller någon annan typ av rasism. Nu vet vi också att Thomas kan engelska och har en fingertoppskänsla av guds nåde vad gäller underfundig humor i världsklass.

      Svara
      • Jo, men Tomas har nog aldrig fjärtat
        (fart = fjärta), [”Det börjar bli fart på jämställdisterna igen.
        Fler än jag som märker av det? (”fart”… Hmm passande
        engelskt ord”)] han vill nog inte vara en Fru Filifjonk.

        ”Jag fattar inte att du verkligen sket –
        jag tål inte sånt i min lägenhet”

        ”Jag har aldrig fjärtat –
        jag är ingen Fru Filifjonk”

        Räserbajs – Fina Flickor

        Svara
  12. MiT

     /  12/05/2013

    Svara
    • Hjalmar

       /  12/05/2013

      Män väljer nog bort Försvarsmakten för att det är taskigt betalt, och svaga framtidsutsikter…

      Svara
  13. MiT

     /  12/05/2013

    Svara
    • Pelle2

       /  12/05/2013

      Så jäkla bra att du konfronterar dom med deras dubbelmoral kring jämställdhet :-).

      Svara
      • MiT

         /  12/06/2013

        Pelle2:
        De ser ju tweeten även om de inte låtsas om det… 😉

        Svara
  14. MiT

     /  12/05/2013

    Svara
    • Pelle2

       /  12/05/2013

      Tyvärr stämmer det säkert. I genusträsket Sverige är väl snart genusindustrin den enda industrin som expanderar. Dessvärre ger den inga intäkter utan enbart kostnader.

      Svara
  15. MiT

     /  12/05/2013

    Svara
    • David8

       /  12/05/2013

      Såg ett exempel häromdagen (kanske här i bloggen?) där 10 män och 10 kvinnor hade tillfrågades om att delta in en panel. Nio män och noll kvinnor svarade ja. Två andra kvinnor klagade på könsfördelningen och blev då själva tillfrågade. Varpå de tackade nej med motiveringen att de ”inte har tid”.

      Vet e fan om ”får komma till tals” är en korrekt beskrivning av verkliga förhållanden. Känns mer som den blinda feministiska upprapningen (utan nyfikenhet och utan verklighetsförankring) som vi har blivit vana vid.

      Svara
      • MiT

         /  12/06/2013

        David8:
        Det var här, Mårten Schultz som berättade hur det var om jag inte missminner mig

        Svara
    • SVT / SR kvoterar sedan ett par år in kvinnor till sina program (som ”experter” i aktuellt osv) – man tillfrågar alltid en kvinna först, hittar man ingen letar man efter en man.

      Svara
      • MiT

         /  12/06/2013

        Pinjata:
        Tror jag alldeles säkert att de gör, kunskapsförakt är ju det nya fina.

        Svara
    • Pelle2

       /  12/05/2013

      Som vanligt handlar ”jämställdhetsarbetet” om att kvotera in kvinnor på attraktiva platser.Att kvotera in män är det naturligtvis aldrig tal om.

      Svara
  16. MiT

     /  12/05/2013

    Svara
  17. MiT

     /  12/05/2013

    Svara
    • Jonte

       /  12/05/2013

      Vit svensk medelklasskvinna boende på Södermalm är alltså underordnad en förtidspensionerad fd byggarbetare i Farsta enligt Gudrun?

      Svara
    • Pelle2

       /  12/05/2013

      Tur att vi har Kamrat Gudrun som kan tala om vad som är rätt och fel.
      Nu är tydligen inte ens hennes forna kommunistkamrater tillräckligt radikala i feministfrågor.

      Svara
  18. MiT

     /  12/05/2013

    Nu är kommissarien igång igen

    Svara
    • Hjalmar

       /  12/05/2013

      Att kvinnor är mer ‘vänster’ är inte någon nyhet… De tjänar ju på det. Det låter som en kampanj för att beröva män deras rösträtt. Tja, vem är förvånad?

      Svara
      • lavazza1891

         /  12/06/2013

        De kommer inte ge sig förrän de har ”run out of other people’s money”. Ursprungligen var rösträtten kopplad till ”investering i samhället” (skattebetalande och/eller militärtjänst). Det är klart att det blir mycket röstköpande när man släpper på den kopplingen. Den övervägande majoriteten av de röstberättigade är offentliganställda och/eller kassaförsörjda idag.

        Svara
    • Pelle2

       /  12/05/2013

      Och att försöka smeta SD ,Breivik och Hitler på åsiktsmotståndarna är ju en känd feministisk taktik..

      Svara
    • En väldigt speciell twittrare. Hon har som specialitet nummer ett att klassa män som brottslingar och kräva hårdare straff mot dem än vad rättssystemet tillåter, och som specialitet nummer två blir hon upprörd varje gång en kvinna anklagas för brott eller döms för det. I båda fallen använder hon hashtaggen #rättsröta.

      Svara
  19. MiT

     /  12/05/2013

    Svara
  20. MiT

     /  12/05/2013

    Svara
  21. MiT

     /  12/05/2013

    Svara
    • Pelle2

       /  12/05/2013

      Allt hon skriver i sin krönika går ut på att män skall hjälpa fram kvinnor och hålla sig själva i bakgrunden.
      Sedan påstår hon att män med mycket kunskap om ett ämne påpekar det i var och varannan mening. Jag har träffat många kunniga män och kvinnor i mitt liv men ingen som tjatar om det i var och varannan mening eller egentligen inte överhuvudtaget.
      Hon kanske förväxlar män med genusvetare och extremfeminister som säger
      att vi som inte håller med dom inget vet och att vi skall googla patriarkatet mm.

      Hon vill också att män som kallar sig feminister skall leva upp till det genom att
      att lyfta fram kvinnorna och tacka nej till att delta i expertpaneler.
      Med andra ord visar hon tydligt att feminism inte har det minsta med jämställdhet att göra utan det handlar enbart om att favorisera kvinnorna.

      Begriper inte hur någon man överhuvudtaget kan kalla sig feminist med tanke på de uttalande som ledande feminister gör.

      Svara
  22. MiT

     /  12/05/2013

    Svara
  23. Hjalmar

     /  12/05/2013

    @toklandet
    Hehe, mer anti-feminism än så här blir det nog inte… Vetenskap – läs och njut!
    http://www.theguardian.com/science/2013/dec/02/men-women-brains-wired-differently
    ”Scientists have drawn on nearly 1,000 brain scans to confirm what many had surely concluded long ago: that stark differences exist in the wiring of male and female brains.”
    Eller lite kortare: Darwin rulez. 😉

    Svara
  24. MiT

     /  12/05/2013

    Undrar vad fan Boisen gnäller över? Det är ju en sådan skola hon vill ha.

    http://www.expressen.se/gt/kronikorer/frida-boisen/boisen-en-havererad-ruin-till-skolvasende/

    Svara
    • Hjalmar

       /  12/05/2013

      Boisen & co vill ha en vänsterutopi, de skapar den, och sen fungerar den inte… ‘Låt oss skylla på regeringen, det funkar alltid.’

      Svara
      • MiT

         /  12/06/2013

        Hjalmar:
        Jag fattar inte alls vad hon gnäller för, det är ju detta hon vill ha så varför gnälla?

        Svara
    • Kristian

       /  12/10/2013

      Expressen är för härlig. Rubriken till höger är just nu ”Ensamma mamman visar sin superrumpa.”

      Svara
    • Kristian

       /  12/10/2013

      Tillåts utantillkunskaper inom vetenskap inklusive biologi?

      Svara
  25. MiT

     /  12/05/2013

    Svara
    • Larsson

       /  12/05/2013

      Eeeh, ja. Det handlar om en kille som inte är riktigt stabil (milt uttryckt).

      Svara
      • Pelle2

         /  12/05/2013

        Då passar han väl på Fannys blogg för det står ju inte mycket normalt på den i vanliga fall heller varken i texten eller i de peppande kommmentarerna.

        Svara
  26. MiT

     /  12/05/2013

    Plutmunnen borde köpa sig en logik någonstans. Och samtidigt passa på att fynda en ”levasommanlärgen”
    http://www.politism.se/story/niklas-svenssons-logik/#post-7797

    Svara
    • Larsson

       /  12/05/2013

      Ganska intressant vecka hittills dock:

      I ett läge där de viktigaste mediakampanjerna är att motverka hatet på nätet och våld emot politiker hyllas en artist som vill slå en politiker gul och blå, och en redaktör på en kristen vänster-tankesmedja anser det vara bra att hata någon i det absoluta mittfältet i politiken, som inte tycker som han.

      Svara
  27. MiT

     /  12/05/2013

    Svara
    • Jonte

       /  12/06/2013

      Fint att hon den kritik hon länkar till inte innehåller någon vetenskaplig kritik öht utan enbart ideologisk sådan

      Svara
    • Kristian

       /  12/10/2013

      Trams från en Tabula Rasa-entusiast.
      Förklara gärna påvisbara skillnader mellan pojkar och flickor _omedelbart efter att de fötts_. Inget alls? Vi hoppar över det som inte passar, ja. Som vanligt, då.

      Men, föralldel, fortsätt gärna stånga huvudet i en vägg du inte tror finns.

      Svara
      • MiT

         /  12/10/2013

        Kristian:
        Alltså, de verkar tro så hårt på det blanka pappret att de blir blinda för allt annat.

        Svara
  28. MiT

     /  12/05/2013

    Det här är nog jävligt svårt att argumentera mot
    http://www.nimatown.blogspot.se/2013/12/ostermalmsiranierna-slar-tillbaka.html

    Svara
  29. MiT

     /  12/05/2013

    Svara
  30. Goran

     /  12/05/2013

    I Västerås sitter tjänstemän och räknar antalet manliga och kvinnliga talare i fullmäktige. Detta enligt vän som sitter i kommunfullmäktige. Skattepengar i arbete.

    Svara
    • MiT

       /  12/06/2013

      Goran:
      Är det sant? Eller jag menar jag är inte förvånad fast jag borde… Gissar att de sitter med klocka också!

      Svara
      • MiT skrev den 12/06/2013 kl. 02:48:
        ”Gissar att de sitter med klocka också!”

        Tidsstudiemän?

        Tidsstudieman:
        Företagets springschas, som jagar livet ur arbetarna
        genom att ta tid på olika moment i tillverkningen
        i en fabrik, och bestämmer därefter ackordet (ackordslönen).

        Svara
        • MiT

           /  12/06/2013

          Ulf Andersson:
          Jodå, jag har också jobbat när det fanns sådana… 🙂

          Svara
        • ”Tidsstudieman:
          Företagets springschas, som jagar livet ur arbetarna
          genom att ta tid på olika moment i tillverkningen
          i en fabrik, och bestämmer därefter ackordet (ackordslönen).”

          Shit, där avslöjade jag mig själv som gammalt
          Scania-Hjon (jobbade på Scania i Sibbhult)

          Svara
      • Goran

         /  12/06/2013

        Jag litar fullt ut på dessa 2 som skrev ut det på Facebook i går. Det går tydligen till så att debatterna tas upp på Video och så sitter några och tittar igenom denna i efterhand. Kreativt jobbskapande i genusfabriken.

        Svara
        • MiT

           /  12/06/2013

          Goran:
          Jag tror på det, låter som något som alldeles säkert är sant!
          Välanvända skattepengar. Eller inte… 😉

          Svara
    • Kristian

       /  12/10/2013

      Som Rothstein sade, hur går det till om genus är något skapat, och som dessutom inte är fast utan föränderligt.

      Svara
  31. MiT

     /  12/05/2013

    Och Nujen har väntat ett helt liv på att bli rolig men inte lyckats än

    Svara
  32. MiT

     /  12/05/2013

    Svara
  33. MiT

     /  12/05/2013

    Svara
    • Pelle2

       /  12/06/2013

      Skall kvinnor kvoteras till Nobelpriset också ?
      Dessutom är det väl ingen feminist som vill ha ett gubbigt och patriarkalt pris.?
      Skapa det alternativa Maria Svelandpriset där det står i stadgarna att ingen man kan vinna och där medaljerna är härligt gränsöverskrivande i blå färg.

      Svara
      • MiT

         /  12/06/2013

        Pelle2:
        Det finns alledles säkert de som tycker att Nobelpriset ska kvoteras…

        Svara
  34. MiT

     /  12/05/2013

    Svara
  35. MiT

     /  12/06/2013

    Svara
    • Pelle2

       /  12/06/2013

      Det kan jag förstå. Det är väl extremt jobbigt att få se sig själv bli beskriven i en inte allt för positiv dager.

      Svara
    • Kristian

       /  12/10/2013

      Ja, det var ord och inga pepp-visor.
      Vad beträffar de missanpassades förening för inbördes lidande kom jag att tänka på Rebellrörelsen:
      http://sv.wikipedia.org/wiki/Rebellr%C3%B6relsen
      Snacka om sekt …

      Svara
      • MiT

         /  12/10/2013

        Kristian:
        Men det verkar som om Fanny behöver någon som hejdar henne lite, hon faller nästan fritt ivrigt påhejad av sina ”vänner”…

        Svara
        • Kristian

           /  12/11/2013

          Jo. Har bara läst henne i andra hand via tenebrism.
          I längden känns det nästan som lyteskomik.

          Svara
  36. MiT

     /  12/06/2013

    Vet inte var hon sett dessa tweets någonstans, jag har bara sett ett och det var ett som tillskrivs Paris Hilton…

    Svara
    • Pelle2

       /  12/06/2013

      Hade det varit bättre att dom hade firat att ha är död ? Ytterligare ett exempel på den kränkthetskultur som frodas i Sverige. Kan man tolka något som kränkande så skall man givetvis göra det..

      Svara
    • Grodan Boll

       /  12/06/2013

      ”Vita människor”? Ta det lugnt med rasismen. Det är troligen ”dåligt utbildade journalister” eller (så här i pisa-tider) ”dåligt utbildade svenskar” som avses.
      Mina fördomar om @daisycassandra säger att det dessutom är fritt fram att göra narr av hennes historiskt uppfattade lidande som svart, då hon är en fjortis i 2000-talets Sverige.

      Svara
  37. Broktorp

     /  12/08/2013

    Tittade på avsnitten av ”Är det sant?” och ”Vem bestämmer” på UR:s hemsida. Man blir alldeles matt den verklighet som presenteras där. Det här kan förmodligen visas i skolan som ett diskussionsunderlag för klassen. Halva klassen blir då p.g.a. sitt kön utpekad som skurk. Programmen är både ohederliga och korkade på samma gång. Det kan inte vara lätt att vara barn i skolans omsorg idag.

    Svara
    • MiT

       /  12/09/2013

      Broktorp:
      ”Vem bestämmer” är enligt Ginner ”satir”. Alla vet ju hur bra satir funkar på 6-10 åringar, eller hur?

      Svara
      • Kristian

         /  12/10/2013

        Finns det en ”j:ligt förbannad”-smiley så jag slipper skriva så mycket … ?

        Svara
        • MiT

           /  12/10/2013

          Kristian:
          Hahaha, jag saknar också en sådan! Kanske finns? Har faktiskt inte testat.

          Svara
  1. Feminism i verkligheten | WTF?
  2. Penisräknande i Lilla Aktuellt | WTF?
  3. Bilden av Sverige? | WTF?
  4. Opartiska Public Service | WTF?

Kommentera

Fyll i dina uppgifter nedan eller klicka på en ikon för att logga in:

WordPress.com Logo

Du kommenterar med ditt WordPress.com-konto. Logga ut /  Ändra )

Google+-foto

Du kommenterar med ditt Google+-konto. Logga ut /  Ändra )

Twitter-bild

Du kommenterar med ditt Twitter-konto. Logga ut /  Ändra )

Facebook-foto

Du kommenterar med ditt Facebook-konto. Logga ut /  Ändra )

Ansluter till %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

%d bloggare gillar detta: