SR vet inte själva hur de definierar jämställdhet!

För ett tag sedan så upptäckte jag ett tweet från Medievärlden där de gick ut med att SR var näst bäst på jämställdhet medsina 59% kvinnor i ledningen. Jag försökte flera gånger få ett svar på vad de menade eftersom det är en lite underlig syn på jämställdhet. Jag personligen tycker att de bäst lämpade ska sitta där och att jämställdhet, varken som begrepp eller ord, har där att göra alls. Men nu är det så att det ska tydligen definieras så i Sverige och då får de också stå för det och räkna med frågor när det blir underligt!

Eftersom jag inte fick några svar så försökte jag via SR:s facebooksida och där var det en vänlig människa som tyckte att jag skulle maila den som var ansvarig för pressmeddelandena. Jag gjorde så och ställde några frågor.

”Skickat: den 21 november 2013 19:34
Till: Eva Sahlin
Ämne: ang pressmeddelande

Hej

För ett tag sedan så skickade ni ut ett pressmeddelande där ni var stolta över att vara näst bäst på jämställdhet enligt er egen VD Cilla Benkö

http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=2938&artikel=5702986

Tycker ni själva att ni är bättre än t ex SJ på jämställdhet när de har 47% kvinnor? Varför i så fall?

Är det SR.s policy att ju fler kvinnor i ledning desto mer jämställt är det? Om inte, varför säger ni det?

Att jag frågar är ju för att ni själva påstår det

”Sveriges Radio har 59 procent kvinnor i ledningsgrupp och styrelse. Därmed kommer företaget på andra plats i Veckans Affärers lista över de företag som är bäst på jämställdhet i företagsledningen.
– Gör man aktiva val så når man jämställdhet. Så enkelt är det, säger Sveriges Radios vd Cilla Benkö.”

Cilla Benkö säger att detta är jämställdhet. Ni har alltså gjort (och gör) aktiva val så att det numera finns 59% kvinnor i ledning och kallar det nå jämställdhet?

Nu är det så att AV:s lista inte ligger öppen för alla men jag frågade dem på twitter och de sa till mig att det inte var en lista över vilka som var bäst på jämställdhet. Men det spelar ingen roll för SR ansvarar för vad SR säger och skriver på sin egen domän och ni påstår att ni är näst bäst på jämställdhet. Men när man tittar på andra som var med på listan, några finns här och då beskrivs listan som en lista på vilka som har flest kvinnor i ledning, dvs inte alls om jämställdhet

http://www.travelnews.se/artiklar/nyheter/20131108/resejatten-ar-bast-bland-sveriges-storbolag

Och här kan man se att det finns flera stycken som är MYCKET bättre än SR på jämställdhet! SVT och SJ är ju enormt mycket bättre än SR bara som två exempel, gissar att det finns många fler på listan som har mellan 42% kvinnor och 58% kvinnor och då är MER jämställda än SR.

Och detta kan inte skyllas på VA på något sätt, det är er syn på jämställdhet som gäller och ingen annans och det gäller ännu mer när er VD till och med kommenterar placeringen på listan och siffrorna som något positivt och dessutom kallar det jämställdhet. Håller ni inte med VA så säger ni ju det i samband med meddelandet, vilket inte gjordes.

Ser fram mot ett klargörande svar

MVH

MiT”

Jag fick ett svar ganska fort, redan dagen efter dök det upp ett mail från Eva Sahlin

”Eva Sahlin skrev 2013-11-22 12:37:

Hej

Vem är du som undrar?

Mvh

Eva Sahlin”

Intressant, det är tydligen viktigare vem jag är än att helt enkelt svara på ganska enkla frågor. Eller är det så att svaren varierar beroende på VEM som frågar? Så borde det ju inte vara… Jag skickade ett nytt mail omgående som svar på Eva Sahlins ickesvar som bara ger upphov till ÄNNU FLER frågor om hur det ser ut med deras syn på saker och ting.

Skickat: den 22 november 2013 14:30
Till: Eva Sahlin
Ämne: RE: ang pressmeddelande
Hej

Ändras er syn på frågorna beroende på vem som frågar? Och är er syn på jämställdhet också beroende av vem som frågar?

Det har faktiskt ingen betydelse alls vem jag är utan det var bara frågor om något som ni gått ut med offentligt. Sakfrågan ändras inte helt plötsligt om ni vet vem jag är, eller? Det vore ju väldigt konstigt om den gjorde det hela tiden beroende på vem som frågar?

Ser fram emot svar på mina frågor jag ställde i förra mailet.

Och jag är en medborgare som betalar er lön…

Ha en trevlig helg

MVH

MiT”

Detta fick inget svar och jag har ändå varit generös med tiden för dem att svara. Jag var kortfattad och hänvisade bara till mina mail som jag skickat innan.

”Hej igen

Jag väntar fortfarande på svar på mina frågor som jag ställde 21/11-2013 kl 19:33. Jag påminde även om dem 22/11-2013 kl 14:30.

Ser fram emot svar

MVH

MiT”

Ingen reaktion den här gången heller. Inget överhuvudtaget. Jag skickade ett till mail den 5 dec för jag vill verkligen veta hur de ser på jämställdhet och hur de definierar det. Hittills så verkar ju SR:s definition vara att ju fler kvinnor på ledande befattningar desto mer jämställt. Det sista mailet innehöll alla de andra som finns ovan ifall de tappat bort dem eller nåt… Så efter texten nedan så kom de andra i kronologisk ordning bara.

”Hej

Eftersom jag inte fick någon reaktion alls varken på mitt mail där jag undrade vad för skillnad det gjorde om jag är anonym eller på förra påminnelsen för en vecka sedan så provar jag igen. Jag tycker att det är anmärkningsvärt och beklämmande att ni har så svårt att svara på frågor som borde vara jätteenkla att svara på!

Nedan finns samtliga mail som jag skickat till er med det äldsta först och där mina enkla frågor finns, sen följer mailet där jag frågade varför det är viktigt att veta vem jag är och om svaren på mina frågor ändras beroende på vem som frågar men som jag inte fått en enda reaktion på alls och sist finns min förra påminnelse.

Jag ser fram emot svar på mina mycket enkla frågor, de finns direkt här nedan i första mailet.

Tack på förhand”

Ingen reaktion alls. Jag tycker att det är mycket anmärkningsvärt att de måste veta vem jag är för att svara på några enkla frågor. Policyn borde väl vara densamma oavsett vem som frågar? Men så är det inte på SR verkar det som.

Men jag tror faktiskt att de använder feministisk procenträkning för att räkna ut jämställdhet, deras första utskick tyder ju på det helt och hållet. Den går ut på att ju närmare 100% (vanlig procent) kvinnor det är på en fin och statusfylld position desto närmare 50 feministiska procent kommer man eftersom feministisk procenträkning börjar på 50 vanliga procent och sen räknar upp som vanligt.

Om man inte använder feministisk procenträkning så kan man faktiskt bara svara att ”det blev fel där, vi menar inte alls på det viset” eller något liknande och det hade inte varit något, jag hade skrivit ett nytt inlägg och där rättat det första med att det bara var ett misstag. Det hade inte ens behövt vara ett misstag egentligen utan hade räckt med att de sagt det bara. Nu är det ingen som skulle tro det överhuvudtaget…

Så därför passar bilden fortfarande väldigt bra eftersom inget säger att de använder något annat

4scha

Är det någon, gärna flera stycken, som vill maila frågorna i mitt första till dem så gör gärna det. Ni kan maila svaret till mig så publicerar jag det. Det skulle vara mycket trevligt att få reda på hur de kan anse att de är mer jämställda än de som har mellan 42% kvinnor och 58% kvinnor i ledning.

Ekvalist: ”Skolverket: Genus i alla skolämnen

Jämställdhetsfeministern: ”Svenska skolan behöver mer feminism. Björklund levererar!

Tenebrism: ”Fanny Åströms förakt mot funktionshindrade” och ”Feminism och barnafödande

MVH

MiT

Annonser
Följande inlägg
Lämna en kommentar

94 kommentarer

    • Anders/AV

       /  12/10/2013

      Skulle gissa på att samma personer fortfarande är upprörda över IB-affären, där man kartlade kommunister i Sverige. Har för mig att det inte är tillåtet att upprätta åsiktsregister över människor hur som helst. Undrar vad datainspektionen har att säga i ärendet.
      Tror inte att Researchgruppen har grundlagsskydd som står över PUL.
      http://www.svd.se/nyheter/inrikes/datainspektionen-kan-granska-asiktsregister_7775966.svd

      Svara
      • Chade

         /  12/10/2013

        Efter lite konsultation på twitter med bl a Mårten Schultz och researchgruppen så framstår det som att databasen i sig inte är olaglig om den görs för journalistiskt ändamål och (kanske) om den som gör det har utgivningsbevis (och därmed ofta undantas från PUL för ett starkare grundlagsskydd) och att äevn researchgruppen har utgivningsbevis.

        Svara
      • MiT

         /  12/10/2013

        Anders/AV:
        Alltså, man är lite kluven här, bra at tdet kommer fram sån här skit men inte så bra att liera sig med extremister.

        Svara
  1. MiT

     /  12/10/2013

    Svara
    • Kalle

       /  12/10/2013

      Nu behöver ju inte Swedin gömma sig bakom något alias, men om han någonsin skulle få det behovet så vill jag föreslå: JätteBebis.

      Svara
    • David8

       /  12/10/2013

      Nej det gör de inte alls. Inga feminister har hängts ut. Alltså undviker de att axpixla majoriteten av dem som hatar och hotar.

      Svara
  2. MiT

     /  12/10/2013

    Jävligt tveksamt det här, vill de verkligen bli en kopia av slasket i England?

    Svara
    • Dreadlock

       /  12/10/2013

      Inte tveksamt . Det är bra att det kommer fram. Politiker med en människosyn som värsta lynchpöbeln,kan man klara sig utan. Inte en tvekan där. Ut med huvudet före !

      Svara
      • MiT

         /  12/10/2013

        Dreadlock:
        Tror du missförstår vad jag menar. Jag pratar inte om människorna utan om metoden. Den fyller samma syfte som tårtan på Åkesson, att skrämmas. Den här gången är det rasister som hänger där men eftersom de som jublar idag är samma människor som vill kriminalisera kritik mot feminism så är det sk ”antifeminister” nästa gång. Hela detta är bara till för att skrämma folk så de blir tysta istället. Om ett par år kanske de knackar på hemma hos din arbetsgivare och säger att du hängt på vad de kallar hatsidor…

        Svara
        • Dreadlock

           /  12/10/2013

          …Förstår vad du menar. En liten nyansskillnad är ändå att politiker med chans på en plats i vårt parlament avsäger sig sina uppdrag efter avslöjandet. Den knackade dörren till skattefinansierat politisk verksamhet, som uppbär partistöd, har gjort nytta.

          När statsknektarna kommer så långt som att knacka på min dörr till min arbetsgivare och vill outa mig som statsfiende, så kommer vederbörande att få en kärva hagelsskott i nyllet. Problem solved -För min del.

          Svara
  3. MiT

     /  12/10/2013

    Svara
  4. MiT

     /  12/10/2013

    Svara
  5. MiT

     /  12/10/2013

    Svara
  6. Varför skulle SR sänka sig till att svara på frågor från dig – en vit man? Feministisk forskning har visat att du inte ens borde ha rösträtt.

    Svara
  7. MiT

     /  12/10/2013

    Svara
  8. MiT

     /  12/10/2013

    Så har det ju blivit varje gång hittills

    Svara
    • Hjalmar

       /  12/10/2013

      SD har stått still i opinionen ett tag. Man kan ju tro att Ex har fått bra betalt för att ändra på den saken…
      Jag kan förstå Ex, nyheter om SD är kanske det som håller blaskan vid liv.

      Svara
      • MiT

         /  12/11/2013

        Hjalmar:
        Men det spelar nog ingen roll vad Expressen gör, orsaken till att SD ens finns är ju kvar…

        Svara
  9. MiT

     /  12/10/2013

    Svara
    • Fugen

       /  12/10/2013

      Om ni vill, så kan vi väl det.Kan Burka passa? Gå 3 steg bakom? Alltid fråga din man om du vill ha reda på något. Skilsmässa om din man tycker du är ful? Offra duvor efter du haft mens. (Blande religiösa texter). Då kanske problemet blir mindre.

      Svara
    • Pelle2

       /  12/10/2013

      Vad menar människan ? Har patriarkatet hittat unika förtryck för varje kvinna nu också ?

      Svara
      • Grodan Boll

         /  12/12/2013

        Tydligen.
        Patriarkatet är sannerligen ett stort och komplext system.

        Svara
  10. MiT

     /  12/10/2013

    Svara
    • Pelle2

       /  12/10/2013

      Skulle hon tycka samma sak om kommunisterna i AFA hängdes ut ?

      Svara
  11. Opie

     /  12/10/2013

    Det du bör göra är att ta reda på vem Eva Sahlins chef är. Sedan mejlar du denne och redogör för hur detta ärende utvecklats. Får du inte respons där går du ytterligare en nivå upp. I min erfarenhet är det enda sättet att få självgoda och lata statstjänstemän att faktiskt göra sitt jobb.

    Svara
    • MiT

       /  12/10/2013

      Opie:
      Jo, men vem pallar att lägga för mycket tid när de bara ignorerar? Bätter att skriva ett inlägg och sen ev maila länken till personen.

      Svara
      • Opie

         /  12/10/2013

        Jo, det kan du ha rätt i. Man behöver nog ha en släng av rättshaverism i sig för att orka driva sådant här till sin slutpunkt. Annars kan du ju bara mejla igen och skriva under med ”Sven Persson” och då kräva ett svar.

        Svara
        • MiT

           /  12/11/2013

          Opie:
          Tänker nog skapa en ny mailadress att ha till sådant faktiskt! 🙂

          Svara
    • Kristian

       /  12/10/2013

      Ja, se där, fokus på det som ger resultat i stället för floskler och mer innehållslös ideologi.

      Not till genusfolket: det är en variant av vad vi kallar den vetenskapliga metoden. Undersök hur verkligheten ser ut. Försök med olika saker. Sluta göra det som inte ger resultat.

      Svara
  12. Jan

     /  12/10/2013

    Nja, det är helt okej att använda signatur i offentliga debattfora – men mejlar man eller skriver brev till myndigheter eller företag är det rimligt att man anger sitt rätta namn. I varje fall om man vill ha ett svar…

    Svara
    • MiT

       /  12/10/2013

      Jan:
      Jo i och för sig, men nu handlade det om en ren policyfråga för dem och det hade inte varit någon skillnad om jag kallat mig Pelle Pellesson.

      Svara
  13. MiT

     /  12/10/2013

    Intressant, det finns 2 delar till

    Svara
  14. Inte helt enligt den politiskt korrekta beskrivningen
    från bland andra ROKS (att det BARA är MÄN som slår):
    Fler homosexuella anmäler sin partner för misshandel i Göteborg
    http://www.dads-r-us.se/2013/12/10/fler-homosexuella-anmaler-sin-partner-for-misshandel-i-goteborg/

    Svara
    • Larsson

       /  12/10/2013

      Vad jag förstått är det ovanligt att det är homosexuella män som anmäler sin partner – det är nästan bara homosexuella kvinnor, trots att männen är betydligt fler till antalet… och trots att de är män (hmmm).

      Svara
      • invaderace

         /  12/11/2013

        Jag har någonstans läst att lesbiska förhållanden är de minst stabila, sedan kommer straighta men bögförhållanden som de mest stabila.

        Svara
  15. MiT

     /  12/10/2013

    Svara
    • Hjalmar

       /  12/10/2013

      Själv befinner sig Edgren på den rosenröda planeten ‘Marx’, i solsystemet ‘Internationalen’ – långt, långt bort från ära och redlighet… 😉

      Svara
    • Pelle2

       /  12/10/2013

      Varför finns deet folk som tror på kommunismen och inte skäms för det ?

      Svara
      • MiT

         /  12/11/2013

        Pelle2:
        Det kan man undra! Varför tror folk att extremism är något bra alls?

        Svara
  16. Petter

     /  12/10/2013

    Jag copy pasted din första fråga nu och skickade till eva sahlin, får se om det kommer nåt svar..
    Man kanske måste vända sig till någon annan annars?

    Svara
  17. MiT

     /  12/10/2013

    Inte så svårt att gissa eftersom de han menar hade ”Därför hatar vi Marcus Birro” som RUBRIK på en krönika…

    Svara
    • Fugen

       /  12/10/2013

      Jag har så svårt att se att SvK:s medlemmar gillar smedjan och det de står för. Man skull önska att ingen skulle lägga pengar när det är dags för den kollekten, bara för att markera att det de gör inte är ok.

      Svara
      • MiT

         /  12/11/2013

        Fugen:
        Jag har också svårt att se att de skulle gilla dem faktiskt. Men jag har å andra sidan svårt att förstå hur någon kan gilla religion överhuvudtaget… 😉

        Svara
    • Pelle2

       /  12/10/2013

      Irving är dum nog att ironisera över sitt eget hat också.
      Han är ju gubevars mera kristen,kärleksfull och feministisk än vi andra.
      Att han hatar oliktänkande är ju inget att bry sig om eftersom han efter en intersektionell analys känner sig förtryckt av patriarkatet eller något annat hittepå.

      Svara
  18. Kristian

     /  12/10/2013

    Att du orkar! Tack.

    Svara
    • MiT

       /  12/11/2013

      Kristian:
      Man gör det lilla man kan. Varje gång kanske det är 1 ny person som börjar fundera och då är det bra!

      Svara
  19. MiT

     /  12/10/2013

    Hmmmm

    Svara
    • Hjalmar

       /  12/10/2013

      Åsiktsregistrering har inte varit så här hett sedan 70-talets IB-affär!
      Men nuförtiden så är det visst okej… Vad har hänt?

      Svara
  20. MiT

     /  12/10/2013

    ”patriarkatet lierar sig…” Hon verkar tro på det. Stenhårt!

    Svara
    • Kvinnor har givetvis inte sämre lön än män. Lönediskriminering är omöjlig i en marknadsekonomi och är dessutom förbjuden i lag, för säkerhets skull.Hon menar nog inkomster. Inkomstskillnader beror i högsta grad på yrke, erfarenhet och arbetstid. Anledningen att jag tjänar mer pengar idag än när jag var tonåring är inte lönediskriminering.

      Svara
      • MiT

         /  12/11/2013

        lavazza1891:
        Undrar om hon blandar ihop det medvetet?

        Svara
        • Jag tror att hon är så övertygad om att kvinnor behandlas sämre än män att hon inte bryr sig vilket. Om kvinnor får mindre för samma arbete, så är det fel, om kvinnor får mindre betalt för mindre arbete, så är det också fel. Resultatet är alltid givet på förhand.

          Svara
    • lavazza1891

       /  12/11/2013

      Vad är det för maktstrukturer som feminismen inte är lierad med men som patriarkatet är lierad med? Jag trodde var en struktur och inte en rörelse eller grupp, men patriarkatet verkar vara det feministen behöver ha det att vara i varje enskild mening.

      Svara
      • MiT

         /  12/11/2013

        lavazza1891:
        Det är nog precis så det är, det ändras hela tiden för att passa.

        Svara
  21. MiT

     /  12/10/2013

    Och pang, där satt den, Irvings tweet om Sveland…

    Svara
    • Hjalmar

       /  12/10/2013

      ”Minns fortfarande hur alla sparkade bakut efter Svelands och Petterssons artiklar.” Ja, Sveland har inte brett ut sig i DN på sistone, va? 😀

      Svara
    • Pelle2

       /  12/10/2013

      Och Irving tycker att det är ok med vänsterpartister som hatar allt till höger om V som t,ex AFA ? Fast det är väl som med hat från feminister. Man skall bara acceptera allt hat som kommer från feminister och kommunister.
      Irving är som sagt var en otäck jävel och hatare.

      Svara
      • MiT

         /  12/11/2013

        Pelle2:
        De ser sig som übermensch

        Svara
      • Mattias Irving

         /  01/22/2014

        Vet inte hur jag hamnade i den här delen av Internet. Men det jag läser här är åsiktshegemoni. Tror att ni behöver bli ifrågasatta lite oftare, hörrni.

        För att svara på Pelle2:s uppenbart retoriska fråga: Jag hyser ingen kärlek till politiskt militanta. Däremot har jag en syn på våld och makt som två intimt sammantvinnade företeelser. Alla som har makt utövar i någon bemärkelse också våld, i vissa situationer. Inte minst vi som debatterar. Men det är klart, det handlar ju inte om fysiskt våld.

        Vad gäller ”hat” så lever vi i ett fritt land. Vi får känna vad vi vill. Men hat är en känsla som ytterst sällan föder något konstruktivt.

        Svara
  22. MiT

     /  12/10/2013

    Svara
    • Anonymouse

       /  12/10/2013

      Hat är hat oavsett från vilket håll det kommer, det går inte snacka bort…

      Svara
    • Pelle2

       /  12/10/2013

      Och vänsterextremister definieras enklast genom sitt högerhat.

      Svara
  23. MiT

     /  12/10/2013

    En del tjatar fortfarande om den där annonsen och hänvisar till en extremist i Fi…

    Svara
    • Sandelin har besvarat hennes konstiga inlägg. Sammanfattningsvis kan man säga att hon vill bestämma vad han menar med siffrorna och vilka siffror som istället är viktigare (som bara anges ibland och i de fall de anges inte är jämförbara). Hon säger exempelvis att nettoinvandringen (40 000) är det enda relevanta (”seriösa” i hennes språkbruk) och att denna är lika stor som inflyttningen till Stockholm, men syftar då på BRUTTO-inflyttningen till Stockholm, varvid NETTO-inflyttningen förstås är betydligt mindre (5 000).

      Svara
      • MiT

         /  12/12/2013

        lavazza1891:
        Jag fattar inte ens vad de håller på med, faktafel ska bemötas. Rätt fakta kan diskuteras men inte göras om till något annat.

        Svara
      • Grodan Boll

         /  12/12/2013

        Sammanfattningsvis kan man säga att hon vill bestämma vad han menar med siffrorna

        This!
        Vidare, är inte det en härskarteknik?

        Svara
  24. Nej, nu förväxlar hon kapitalismen med de rasistiska postmoderna teorierna om normkritik och intersektionalism…

    Svara
    • Hjalmar

       /  12/10/2013

      Så, feministtjejer satsar på att kalla sig ”hysterisk kvinna”…
      Framgångsrecept eller självmål…?

      Svara
    • Pelle2

       /  12/10/2013

      Tycker att det låter mera som feminism.

      Svara
    • David8

       /  12/10/2013

      Bästa normen: Arg imbecill feminist med logiskt handikappat resonemang som hatar vita män.
      Talgbollen fick sitt smeknamn av att en hackspett byggde bo inuti hans skallben när han var liten. Kvar blev bara den del av hjärnan som styr tourettes och klinisk galenskap.

      Svara
    • MiT

       /  12/11/2013

      Anonymouse:
      Hahaha, lite upprörd är han minsann!

      Svara
  25. soundtrack

     /  12/11/2013

    Talgboll är alltså lärare. Kommer han i närheten av min systerson med sina sjuka tankar och uppfostringsmetoder så kommer han få med mig att göra. Det är en sak som han ska vara klar över. Hur vore det om man uppfostrade killar och tjejer till att respektera varandra oavsett kille eller tjej. Allas lika värde, det måste ju vara det viktigaste. Det är skillnad på tjejer och killar generellt, men det ska inte betyda nåt i värde. Skolan måste ju möta allas behov. ”Anti-pluggkulturen” som killar skulle annamat är ju ett symptom på genusgalenskapen. Men Björklund vågar inte yppa ett ord om detta, ett tecken på att feminismen och genus brutit igenom fullständigt i vårt land. Jag kommer iaf ta strid för att detta inte ska drabba min systerson det är en sak som är jävligt klart.

    Svara
    • MiT

       /  12/11/2013

      soundtrack:
      japp, han är lärare! Och inte bara det utan förstelärare också…

      Svara
    • MiT

       /  12/11/2013

      Maja:
      De är helt galna…

      Svara
    • Måns

       /  12/11/2013

      ”Vi bestämde att vi skulle ha ett traditionellt luciatåg. Ett vitt tåg, men bara tärnor, stjärngossar och en lucia”

      Lärare : Nej, ”inga tomtar”, i år ska de vara ”traditionellt”
      Förälder : Jaha… med en flinande afa-snubbe som lucia?

      Svara
      • MiT

         /  12/12/2013

        Måns:
        Haha, han Fredriksson kanske ställer upp, han kan ju sätta ett ljus i järnröret 😉

        Svara
  26. QED

     /  12/11/2013

    Gästföreläsning på journalistutbildning vid Göteborgs universitet: Avancerad research på internet.

    Hur man knäcker anonyma bloggar m.m. smått och gott med f.d. AFA-it på Expo.

    http://www.jmg.gu.se/aktuellt/jmgtv/avancerad-research-pa-internet/

    Svara
    • MiT

       /  12/11/2013

      QED:
      Klistrade in länken i kommentarsfältet under det nya inlägget

      Svara
  1. Feminism i verkligheten | WTF?
  2. Tweets från 2013 del 4 | WTF?

Kommentera

Fyll i dina uppgifter nedan eller klicka på en ikon för att logga in:

WordPress.com Logo

Du kommenterar med ditt WordPress.com-konto. Logga ut /  Ändra )

Google-foto

Du kommenterar med ditt Google-konto. Logga ut /  Ändra )

Twitter-bild

Du kommenterar med ditt Twitter-konto. Logga ut /  Ändra )

Facebook-foto

Du kommenterar med ditt Facebook-konto. Logga ut /  Ändra )

Ansluter till %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

%d bloggare gillar detta: