Är detta syftet med Trolljägarna?

Såg programmet Trolljägarna och det var ett intressant program. Minst sagt! Kommer att hålla mig till den där Hult Hatar som verkar vara en sällsynt osmaklig person, i alla fall det lilla som visades i programmet. Om alla hans videor är i samma stil så borde han söka hjälp.

Det jag undrar över är syftet med programmet för det som hänt nu är det kan bli en mobb som ger sig ut efter denne Hult. Facebooksidan finns fortfarande kvar och kommentarer strömmar in. En del är bara väldigt osmakliga, andra är rent otäcka.

Här kommer ett antal av dem. Jag har maskat alla namn för jag hoppas att de är skrivna i affekt. Det finns massor med grejer som jag inte har tagit med också.

Skott i pannan önskar den här personen att han ska få

hulthatar00

hulthatar01

En som kommer att söka upp honom säger han

hulthatar02

En som hoppas att han ska försvinna från denna värld

hulthatar03

Den här är väl inte så farlig, i alla fall inte i jämförelse med vad han själv har gjort

hulthatar04

Ett ganska tydligt hot även om han försöker maskera det

hulthatar05

Ett till ganska tydligt hot

hulthatar06

Ett till hot, inte så allvarligt som en del andra men ändå

hulthatar07

Jaha, här är det en bög som åka och hälsa på och våldta honom i röven

hulthatar08

En som vill skjuta honom

hulthatar09

Här är en som önskar att hans ev barn i framtiden ska hata honom

hulthatar010

Skottpengar igen

hulthatar011

Nästa två är från samma person

hulthatar012

hulthatar014

Kan väl tyckas fair kanske, men med tanke på hur andra tänker så…

hulthatar013

Ännu en

hulthatar015

Här var det en som la ut adressen inkl adressen till resten av hans familj. Det är inte den som står nedan och som jag maskat utan han som la ut den hade tagit bort den fort verkar det som och det var han som ber om ursäkt för det. Jag såg aldrig hans kommentar där han gjorde det. Bra att han insåg att det var dumt.

hulthatar016

En tuffing säger sitt hjärtas mening

hulthatar017

Här blir det rörigt, den första är en till som roade sig med att skriva ut hela hans adress. Den med den stora svarta blaffan är en bild på han som skrev ut adressen och kommentaren under den är adressen till honom. Det gillade han inte utan tyckte det var lite hotfullt…

hulthatar018

Lite förtäckt hot igen

hulthatar019

Här är det en del otäcka grejer, datorn krånglade lite så kommentaren hann tas bort innan jag fick hela, det ni ser är det jag tog omedelbart eftersom jag gissade att den skulle försvinna snabbt. Den långa svarta raden innehåller adressen och ni förstår vad resten handlade om på han som svarade under…

hulthatar020

Så, är detta syftet med programmet? Att skapa mobbar som ska ge sig ut efter idioter? Det är i alla fall vad som verkar ha hända här. Är Mårten Schultz medveten om vad han medverkar till här ovan? Säg OM det skulle hända den här idioten något allvarligt, vems är ansvaret då? Aschbergs? TV3:s? Nu var han väl inte så anonym direkt, han visade ju nunan i sina filmer och hade sitt efternamn på facebooksidan. Men ändå?

Alltså, det är bra att en sån fullkomlig dåre försvinner från nätet, han har uppenbarligen skadat en hel del människor. Det är svårt att komma åt det vet ju alla. Men är vägen som skapar det ovan rätt väg att gå?

Och Aschbergs produktioner har ju tidigare orsakat (kanske?) ett självmord, det handlade ju om maffian och en som hade lämnat det livet bakom sig var med i programmet och hittades död genom överdos ett par dagar senare. Även Expressen skrev om det. Så Aschberg är ju inte omedveten om riskerna med programmen han producerar…

Jag tycker att det måste finnas andra sätt att komma åt det.

MVH

MiT

Föregående inlägg
Lämna en kommentar

109 kommentarer

  1. Sverre

     /  04/02/2014

    Jag tror att de börjar med ett föraktligt exempel för att skapa acceptans hos så många som möjligt. Snart nog kommer de att ge sig på politiska motståndare, vilket jag tror är syftet med programmet.

    Svara
  2. hobbis/TrolletPlit

     /  04/02/2014

    Om syftet med programmet är ju inte att minska näthatet så misslyckades det grovt, eftersom konsekvensen att näthatet ökade. Ingen klarar av att se att de själva är likadana tydligen.

    Aschberg som person känns numera inte bra. Så mycket vänsterradiakala kopplingar dyker upp runt honom, vilket snabbt leder att syftet är av politiskt art i detta program.

    Svara
  3. Peter L

     /  04/02/2014

    Det är valår, syftet med programmen är politiskt och inget annat. Här finns ingen omtanke om offren eller en önskan att debattera ett fenomen. Endast att legitimera de excesser som kommer senare i programmen och valrörelsen. Man kommer associera alla tokar man hittat med SD och sedan vrida hela programmet mot den nationella rörelsen. Det andra huvudsyftet är naturligtvis ren mobbing av oss oliktänkande i förhoppningen att skrämma oss till tystnad och acceptans. RA är en ruskig typ i total avsaknad av empati, det han gör i dessa program är ofattbart uselt mot alla inblandade och påminner väldigt mycket om den nazistiska rörelsens tidiga år. Att med våld skrämma till underkastelse.

    Svara
  4. Pelle2

     /  04/02/2014

    Även om Hult förtjänar förakt så visar ju kommentarerna han har fått att Aschberg enbart skapar nytt hat med sitt program.
    Att han sedan försöker visa upp mobbare som Kawa Zofalgary och, i nästa program ,manshataren Fanny Åström som offer gör ju inte saken bättre. Vad vill han uppnå med det ? Har han lierat sig med extremfeministerna i syfte att tysta all opposition mot dom och vad vinner han på det ?
    Jag gillade Aschberg en gång men nu är han ute på mycket hal is…

    Svara
  5. Two Different Shoes On

     /  04/02/2014

    Jag bara måste kommentera detta.
    ”Allas lika värde”, gäller det inte Hult också? Troligen inte. Skulle någon vilja förklara vilka ”alla” är. Jag tror inte på den felöversatta svenska versionen av förenta nationernas deklaration om mänskliga rättigheter. Jag har alltså inga problem med att stå för att jag tycker denne Hult inte är värd särskilt mycket. Hur kan de som verkligen tror på människors lika värde försvara det emot en sådan som Hult? Jag får det inte att gå ihop. Man kan se en viss koppling till 7 klöverns demokratibegrepp. Tyck som vi, annars är du odemokratisk.

    Svara
  6. Jag tror detta program är gjort för att Aschberg ska ha jobb, att dra upp en näthatare föder ju 10 till. Så nu har Aschberg jobb till dödagar.

    Svara
  7. michael

     /  04/02/2014

    Så man vill bemöta pöbelbeteende med pöbelfasoner ja det förstår ju vem som helst att det kan bara komma något gott ur detta.

    Svara
  8. Jonte

     /  04/02/2014

    Svara
  9. MiT

     /  04/02/2014

    Kolla alla tweets innan som leder fram till det här kontaterandet
    https://twitter.com/JohnnieDunberg/status/451352492249726976

    Svara
    • Jonte

       /  04/02/2014

      Hahaha, det är så kul med dom här människorna. Dom är så totalt ovana att bli ifrågasatta och verkligen behöva förklara sina åsikter och analyser. I deras egna lilla privata bubbla på twitter och Södermalm har dom aldrig behövt göra det.

      Svara
    • Larsson

       /  04/02/2014

      De är förtryckande för att de är normerande för att de är patriarkala strukturer som är förtryckande för att de är normerande. Jomenvisstärdetjuså.

      Svara
  10. Torgny

     /  04/02/2014

    Det är klart att det är det här som är målet. Att det skulle handla om jämställdhet eller att man vill motverka rasism tror väl ingen människa med det minsta förnuft längre. Tyvärr kryllar det av folk i Sverige som går på alla blufferna. Aschberg har ett mycket skumt förflutet och även om jag inte har några sympatier för de sk nazzarna så har de koll på vissa av hans skumraskaffärer och det är klart han inte vill att det ska komma till allmän kännedom. Våld via vänsterproxyn verkar vara strategin.

    Svara
  11. Vet inte om jag är lite annorlunda eller liteeljest eller inte riktigt normal…Jaa rörande folk´s inställning till ”Trolljägarna”.
    Först:
    Naturligtvis så finns det människor som gör dumma saker(på nätet och annorstädes). väldigt dumma saker, saker som är brottsliga osv . Ibland fast brottet är begånget så lagsöker man inte eller kan inte fälla pga juridiska orsaker etc.
    MEN bra att polis och åklagare gör sitt jobb rörande sådant.
    Sedan
    Vem har gett tillåtelse att man kan trakassera människor publikt, oavsett om dessa människor är ”dåliga” eller inte så länge brott inte föreligger eller iaf inte kan beivras?
    Ingen utan det som pågår är ett initiativ att förnedra och trakassera människor som inte begår brott MEN bryter mot moral, etik eller helt sonika ”god ton”

    MEN min och alla andras uppfattningar rörande moral/etik/(god ton) skiljer sig förvisso och vad anses då vara ”fel” att två personer tycker det är ”fel”–eller 2.000—eller 2.000.000 eller 2.000.000..000?

    Och vem mer än ”gud” kan straffa människor för icke brottsliga saker? Ingen egentligen vad jag vet…..

    Att inte begå brott men att bli uthängd…förlora jobbet….förlora vänner osv. osv. pga någon som i TV vill driva ”hets” borde vara brottsligt…nu läste jag att TV3 har en sådan struktur att de kan inte bli dömda för denna typ av hets vilket skulole bli om samma lika program sändes i TV4……det kan ju vara himla bekvämt om man ”går för långt” .
    DVS de som benämnes troll kommer att få ”pisk” medan TV3 etc. kommer att klarqa sig för i princip vad som helst i denna riktning.

    Minst sagt trevligt, eller hur?

    Sedan att alla bör uppträda inom den allmänna normen är förvisso självklart men handen på hjärtat ser vi inte många fall där någon töjer ganska långt från den uppenbart korrekta norm som vi ändå har iaf haft i landet….förr visste man var skåpet skulle stå….nu flyttar alla omkring möbler lite hur som helst.

    Svara
  12. MiT

     /  04/02/2014

    Svara
  13. MiT

     /  04/02/2014

    Susanna äger Hanna Fridén. Inte första gången, kolla @cardiaca en dag eller två tillbaka

    Svara
    • Hatten av för Susanna, Tenebrism och andra som orkar ta fighten mot galenskapen gång på gång.

      Svara
  14. MiT

     /  04/02/2014

    Och när man blir ägd och avslöjad med än det ena och än det andra så är det det här rådet som kommer

    Svara
    • Pelle2

       /  04/02/2014

      Lady Dahmers universallösning alltså.Blocka alla som säger emot dig eftersom du inte klarar av att bemöta någon som ifrågasätter dina vanföreställningar.

      Svara
  15. MiT

     /  04/02/2014

    Svara
    • David8

       /  04/02/2014

      ”Kapten klänning-män för avhumanisering och demonisering av män” är ju inte lika slagkraftigt som MänFörJämställdhet men förbannat mer sanningsenligt.

      Svara
  16. MiT

     /  04/02/2014

    Svara
    • Lövet

       /  04/03/2014

      En snabb sökning på SCB visade för 2010-11 för indikatorn ”Motionerar mer än 2 ggr i veckan på fritiden” på siffrorna män 59,3 %, Kvinnor 65,1 % och för 2012 på män 62,3 % kvinnor 67,9%…
      …det stödjer onekligen hennes uppmaning: ”Inför ett jämställt förhållande till sportandet i hemmet, ge båda parter samma utrymme och möjlighet att löpträna.”

      …undrar bara om det var precis så hon tänkte…?

      Min kommentar på det temat väntar på moderering.

      Svara
  17. MiT

     /  04/02/2014

    Svara
    • Blåval Rödval

       /  04/02/2014

      Regeringen agerar soppkök åt alla som inte fixar det riktiga arbetslivet.

      Svara
  18. MiT

     /  04/02/2014

    ”Nordiska skolor kan få jämställdhetsmärkning”
    http://www.nikk.no/nyheter/nordiska-skolor-kan-fa-jamstalldhetsmarkning/

    Svara
  19. MiT

     /  04/02/2014

    ”Jämställdhetsprojekt gav klent resultat”
    http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=83&artikel=5822977

    Svara
  20. MiT

     /  04/02/2014

    Nä, svenskar är dummast i huvudet och inget annat

    Svara
  21. MiT

     /  04/02/2014

    En del har verkligen för mycket fritid

    Svara
  22. MiT

     /  04/02/2014

    Svara
    • Pelle2

       /  04/02/2014

      Ja,hur skall vi klara oss utan det ???

      Svara
    • robjoh

       /  04/03/2014

      Någon mer än jag som tycker detta låter som att utsätta barn för tvång?

      Svara
  23. MiT

     /  04/02/2014

    Svara
  24. MiT

     /  04/02/2014

    Svara
  25. MiT

     /  04/02/2014

    Svara
    • Pelle2

       /  04/02/2014

      Äntligen ! Hur har den promillen av befolkningen som har problem med sitt kön klarat av sitt ok ??

      Svara
    • Larsson

       /  04/03/2014

      Jag trodde att hen sågs som första könet av dessa tillskyndare. Men nyheten är väl i sig okej. Könsmarkering på pass är väl egentligen inte nödvändigt.

      Svara
  26. MiT

     /  04/02/2014

    Svara
    • Pelle2

       /  04/02/2014

      Hoppas du betalar böterna när en man klappar till en kvinna som nyper honom i baken för du gör väl ingen skillnad på könen i dessa feministiska tider ??

      Svara
  27. MiT

     /  04/02/2014

    Svara
    • Pelle2

       /  04/02/2014

      Ja,manshataren Lady D vill naturligtvis inte diskutera hennes hat för det är ju ok enligt hennes marxistiska och postmodernistiska tro.

      Svara
  28. MiT

     /  04/02/2014

    Svara
    • David8

       /  04/02/2014

      Strutsblocka dem feministsystrar! Rätt ner i sanden hela vägen till axlarna. Blocka den där dåren som påstår att jorden är rund också, så oförskämt!

      Svara
      • Anonymiserad

         /  03/15/2015

        Jorden är inte rund bara för att de patriarkala strukturerna säger att den är rund.

        Svara
    • Pelle2

       /  04/02/2014

      Feminismen har väl alltid varit en mental blockering. Dom har bara överfört detta till attt blockera människor som inte ställer upp på deras vanföreställningar om män och manlighet.

      Svara
  29. hobbis/TrolletPlit

     /  04/02/2014

    Hillevi Larsson har alltså högre timlön än sina manliga kollegor, än sina manliga kollegor, eftersom hon jobbar gratis den sista 1/8 delen av dagen. Väldigt konstigt. Det här borde facket titta närmare på.

    Svara
  30. Muertosan

     /  04/03/2014

    ”Den här nivån”, erkänner att jag inte är vältalig och det blir rörigt och ofta omoget men de kan ändå inte svara på de enkla frågor jag faktiskt ställt. Nej, det är tydligen ”sandlådenivå” att undra varför alla män är skyldiga till vad några få gör. Det ska man bara acceptera som fakta.

    Svara
  31. Jan

     /  04/03/2014

    Robert Aschberg och Expo tar vid där Expressen och Researchgruppen slutade. Målet med programserien är inte att komma åt nättroll utan att döda kommentarsfälten. I dessa uttrycks nämligen åsikter som går på tvärs med medieelitens. Robert Aschberg, precis som många andra journalister, bevakar folket på etablissemangets uppdrag. Folket ska nämligen passa sig för att tycka fel.

    Svara
  32. CarlK

     /  04/03/2014

    OT, har just börjat läsa jakten på Kapten Klänning.

    Svara
  33. Jonte

     /  04/03/2014

    Heterosexuella män får inte ha några preferenser, det är lika med hat…

    Svara
    • Pelle2

       /  04/03/2014

      Att påstå att alla kvinnor är vackra är väl lika dumt som att påstå att alla män är det.

      Svara
      • Jonte

         /  04/03/2014

        Ett ganska vanlig tanke hos många feminister är att heterosexuella män förtrycker heterosexuella kvinnor genom att ha preferenser. Är en kvinna kär i dig eller kåt på dig så får du inte rata henne, det är förtryck…

        Svara
        • Fugen

           /  04/04/2014

          Undrar hur det är med de kvinnliga preferenserna?

          Svara
  34. MiT

     /  04/03/2014

    Svara
    • David8

       /  04/03/2014

      Nej, samhället skulle förlora åtskilliga miljarder om män försökte promenera till arbetet 6 mil bort. Halva arbetsdagen försvinner i transport. Att kvinnor kan prioritera ett arbete närmare hemmet är ett privilegium som män inte har.

      Svara
  35. MiT

     /  04/03/2014

    Svara
  36. MiT

     /  04/03/2014

    Svara
    • Pelle2

       /  04/03/2014

      Vilka manshatare skall vara experter den här gången ?

      Svara
  37. MiT

     /  04/03/2014

    Svara
  38. MiT

     /  04/03/2014

    Svara
    • Pelle2

       /  04/03/2014

      Ja,du påstår att patriarkala strukturer dödar kvinnor men du kan inte visa på något som styrker den ”teorin”.
      Vad är för övrigt patriarkatet ?
      Enligt den riktiga definitionen(källa Wikipedia) är ett patriarkat följande:
      Patrikarkalt och patriarkaliskt (oinskränkt fadervälde) är gamla begrepp för samhällen som kännetecknas av fäders inflytande inom familjen, manliga ledares envälde och övervikt för männens inflytande i samhälle.
      Inget detta stämmer med Sverige.Även om det stämde med Sverige, hur kan ett fadersvälde med automatik innebära att män dödar kvinnor ?

      Om man tittar på vad patriarkat innebär i en feministisk mening så betyder det följande:
      Inom sociologi, antropologi och feminism åsyftar begreppet teorier om en samhällsordning som ger fäder och äldre män institutionaliserad makt över kvinnor, barn, yngre män, och egendom, exempelvis som familjeöverhuvuden, klan- eller statsledare, ålderman/byäldste, religiösa ledare, etc.[3][4] I traditionellt patriarkala kulturer bygger männens enväldiga makt och privilegier ofta på agnatisk arvsrätt, det vill säga att den äldsta sonen ärver

      I Sverige har männen ingen institutionaliserad makt över kvinnor,barn,yngre män os.v. Och återigen, även om vi hade det så innebär det inte med automatik att en man med sådan makt dödar kvinnor.

      Med andra ord pratar du enbart strunt jesper..

      Svara
    • Jonte

       /  04/03/2014

      Jesper verkar tycka att det är mycket värre att patriarkatet dödar kvinnor än att patriarkatet även dödar män. Feministisk syn på jämställdet mao

      Svara
  39. MiT

     /  04/03/2014

    Svara
  40. MiT

     /  04/03/2014

    Svara
    • Pelle2

       /  04/03/2014

      Måste kvinnor curlas fram för att lyckas ? Om jag var kvinna så skulle jag bli skitförbannad om någon påstod att den enda vägen till framgång är att en man avsäger sig sin position..

      Svara
  41. MiT

     /  04/03/2014

    Svara
    • Grodan Boll

       /  04/05/2014

      Jag undrar ofta hur kontrollen går till av

      För tjejer/kvinnor*
      * innefattar även trans – och intergenderpersoner

      då primära könsidentifierare inte gäller och sekundära måste bryta från normen, annars är de ”traditionella” och därmed onda.

      En pre-op butchdyke får repa, men inte en cisman.
      Men hur vet de vem som är vad**?

      (** och förresten, var det inte just det som inte skulle spela någon roll? )

      Svara
  42. MiT

     /  04/03/2014

    Svara
  43. MiT

     /  04/03/2014

    Svara
    • Jonte

       /  04/03/2014

      Offermentaliteten är radikalfeminismens kärna

      Svara
    • Fugen

       /  04/04/2014

      Hörde jag någon säga prostatacancer? NEJ!!!

      Svara
    • Grodan Boll

       /  04/05/2014

      Det enda raka är väl att även män måste drabbas av endometrios.
      Fixat!

      Svara
  44. MiT

     /  04/03/2014

    Svara
    • Pelle2

       /  04/03/2014

      Och hur skulle dålig framkomlighet i kollektivtrafiken gynna män ? För det första är det väldigt många män, i Stockholm i alla fall, som åker kollektivt. Hur blir dom gynnade av detta ?
      Vi män som inte åker kollektivt så ofta känner heller ingen skadeglädje i att det är dålig framkomlighet för andra.Jag önskar maximal framkomlighet oavsett vilket sätt att transportera mig jag än väljer…

      Kan väl också säga att ett ganska stort antal av mina kvinnliga kollegor också kör bil…

      Svara
  45. MiT

     /  04/03/2014

    Svara
  46. MiT

     /  04/03/2014

    Svara
    • Pelle2

       /  04/03/2014

      Det var kanske mera en roddbåt än ett skepp. Ett skepp vore overkill både för manliga och kvinnnliga hjältar…

      Svara
  47. MiT

     /  04/03/2014

    Svara
    • Larsson

       /  04/03/2014

      Jag inser att det nog är den manliga blicken som dödar.

      Svara
    • David8

       /  04/03/2014

      Ännu en aggressiv könsrasist som ”har sett ljuset”… Vi har tyvärr lite för många sådana, som Jesper, i Sverige. Sen har de ju iof alltid funnits. Förr ville de avrätta ”idioterna” som vågade ifrågasätta deras tro genom att påstå ”något så korkat” som att jorden är rund….

      Svara
    • Pelle2

       /  04/03/2014

      Sjävklart skall du blockas om du är emot feministerna. Inte ens de manliga,vita ,feministiska riddarna klarar av att argumentera för sin sak….

      Svara
  48. MiT

     /  04/03/2014

    Svara
  49. MiT

     /  04/03/2014

    Svara
  50. MiT

     /  04/03/2014

    Svara
  51. MiT

     /  04/03/2014

    Svara
    • Pelle2

       /  04/04/2014

      Har dom något bevis för det påståendet eller känner dom bara ? Skulle tro att om det stämmer så skulle filmbolagen alltid göra filmer som passerar detta infantila test..

      Svara
  52. MiT

     /  04/03/2014

    Svara
  53. MiT

     /  04/03/2014

    Svara
    • Pelle2

       /  04/04/2014

      Nu måste väl genusglasögonen vara på igen. Är det några som utmålas som hatare så är det väl män..

      Svara
  54. MiT

     /  04/03/2014

    Svara
  55. Jan

     /  04/04/2014

    Apropå Debatt: Det blev ingen riktig debatt p g a det där stolpskottet Piratpartiet hade skickat. Piratpartiet för övrigt – snacka om stollar!

    Svara
  56. Kawa Zolfagary säger i programmet att han är vit och har fått utstå mycket rasism.

    Svara
  57. Fredrik Thorsson

     /  04/04/2014

    Usch. De exempel du skriver här är riktigt vidriga och oacceptabla. Att personen som skildras i ett sånt här program direkt får sådana hot visar väl hur stort det här problemet är… Jag tror ändå att det är en bra tanke att konfrontera. Jag var inne och kollade på Hults Facebook och det var väldigt många kommentarer. De jag han bläddra igenom innehöll inte några hot eller hat utan enbart rimligt formulerad kritik mot Hult.

    Ja, det är en svår fråga. Vissa blandar dock ihop hat med saklig kritik, t.ex. när man kallar Kawa Zolfagary eller Fanny Åström för ”hatare”. De har så klart rätt att ha en åsikt och rätt att vara kritiska mot saker, men det är inte att hata. Hat är däremot det som ofta möter den som är feminist eller antirasist i kommentarsfält. Dina exempel visar ju dock att ingen går fri, även en sån som Hult kan bli utsatt efter det här program. Jag tycker han förtjänar kritik och har inget problem med att många skriver på hans Facebook och är upprörda, men inte heller han förtjänar hat.

    Svara
    • MiT

       /  04/04/2014

      Fredrik Thorsson:
      Jo det var en del otäcka grejer, sen tror jag att en del av dem är skrivna i affekt, alltså sånt som slängdes fram bara utan att man menade något.

      Att Fanny inte är en hatare i den bemärkelsen håller jag med om, hon är på gränsen ibland. Jag skulle kunna ta fram några grejer nu som är på gränsen från henne, hon är indoktrinerad av Roks (du vet ”män är djur”?. Men hon är ingen hatare på det viset, hon sprider en del skit bara och det är illa nog

      Kawa däremot är en renodlad hatare och dessutom ärkerasist, man mår illa när man ser honom sitta och leka påhoppad i TV, som man bäddar får man ibland ligga också även om jag inte tycker att man ska hata folk. Han får säkert en hel del skit, det tvivlar jag inte alls på men det mesta beror på orsak och verkan, sprider man skit så skvätter det tillbaka också. Du kan väl inte ha missat syftet med VKM? Det är omöjligt att missa det och han fick lättlurade stackare att hålla med honom och gå med i hetsen. Hans VKM är i samma klass som Hult. Och notera att han klagar på att folk är anonyma, han var själv anonym när han hade VKM. Tills han upptäckte att han kunde tjäna pengar på sitt hat… Hult var inte anonym på det viset. Kawa framstår som extremt obehaglig och falsk. han kanske är skittrevlig om man träffar honom men han framstår inte som det utan bara som falsk.
      https://toklandet.wordpress.com/2013/12/13/anonymitet-och-makt/

      INGEN av dem kommer med saklig kritik alls, det vet jag inte var du fått det ifrån, kan finnas något men det drunknar i resten av skiten.

      Svara
  58. Nils Jungenäs

     /  04/04/2014

    Hur kan du tro att Aschberg ska ha några skrupler?

    I reklamen för Trolljägarna så poserar han ju med ett basebollträ. Vad är budskapet med det tror ni? Vad förväntar man sig av en sån idiot?

    Jag heter Nils Jungenäs (finns bara en i Sverige) och jag tycker att Robert Aschberg verkar vara en riktig idiot, och det står jag för när som helst.

    Svara
  59. Nils Jungenäs

     /  04/04/2014

    Ska Aschberg göra ett program om näthatet mot hans näthatartroll nästa säsong eller?

    Svara
  60. Risken är att programmet bli en björntjänst och i säsong 2 så kommer Robban att få försvara näthatare som blir näthatad.

    Svara
    • NM

       /  03/19/2015

      Läskigt att du företspådde att det skulle bli en säsong två av det här vedervärdiga förnedringsprogrammet.

      Svara
  1. #Trolljägarna avsnitt 2 | WTF?
  2. #trolljägarna avsnitt 3 | WTF?
  3. Blandat | WTF?
  4. #trolljägarna avsnitt 4 En viktig fråga skrattas bort | WTF?
  5. Kawa Zolfagary i Trolljägarna | Maniac Media
  6. Aprilskämt om hen! – AVFM Sverige
  7. #trolljägarna avsnitt 5 | WTF?

Kommentera

Fyll i dina uppgifter nedan eller klicka på en ikon för att logga in:

WordPress.com-logga

Du kommenterar med ditt WordPress.com-konto. Logga ut /  Ändra )

Google-foto

Du kommenterar med ditt Google-konto. Logga ut /  Ändra )

Twitter-bild

Du kommenterar med ditt Twitter-konto. Logga ut /  Ändra )

Facebook-foto

Du kommenterar med ditt Facebook-konto. Logga ut /  Ändra )

Ansluter till %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

%d bloggare gillar detta: