”Hel svensk skolklass könsstympad”

Det har de tydligen upptäckt i Norrköping. Och det den allra värsta formen av stympning det handlar om. Har vi äntligen lyckats byta ut de barbariska traditionerna i Sverige mot bra och vettiga traditioner?

barbari

Nu antar jag att Mona Sahlin och Fredrik Reinfeldt är helnöjda eftersom de båda har hävdat att de svenska traditionerna bara är barbariska och unkna medan de som kommer utifrån bara är fina och bra. Så en hel skolklass har alltså drabbats av fina och bra traditioner…

Hur ska jag nu göra? Jag har ju en dotter som snart är tonåring, är det försent att skära lite i henne eller finns det fortfarande tid? Jag menar, man vill ju inte leva med gamla unkna barbariska traditioner i Sverige utan jag vill ju gärna ta till mig av de fina, nya och härliga som vi influeras av utifrån!

Kan någon ge mig råd om hur jag bäst går tillväga nu? För jag vill ju absolut inte leva kvar med de gamla barbariska utan är givetvis öppen för de nya och fina att skära sönder underlivet på på min dotter.

Sen har jag också hört av feministiska Europaparlamentariker att man kan ta sin dotter ur skolan när hon är 11 och gifta bort henne vid 16. Låter jättehärligt och bra…

Herrejävlar…

MVH

MiT

Föregående inlägg
Lämna en kommentar

7 kommentarer

  1. Man kanske skulle tipsa myndigheterna om pojkarna med judiska föräldrar…

    Svara
  2. Dessa flickor hade förvisso inte räddats från omskärelse om de bott kvar i sina ursprungsländer, så man kan inte skylla på massinvandringen. Snarare ineffektiv integration.

    Svara
  3. Men, MiT då!

    Nu är du ju en sån där vit, kränkt man
    med rosa sovsäck igen – precis som jag ;-D

    Svara
  4. Dreadlock

     /  06/20/2014

    Man får nog gräva en smula efter den exakta sanningshalten om skolklassen där varenda flicka är omskuren. Men visst är 1 flicka i klassen fortfarande för många. ” I en skoklass med 30 flickor” indikerar kanske också att det är en könsseparerad skola a´la´ proislamsk stil.

    Det är inget misslyckande av den präktiga svenska integrationspolitiken heller. Det visar bara ånyo att Islam,varhelst de sätter ner sina bopålar på jorden, åstadkommer en splittring av samhällen med hjälp av medeltida dogmer. Det har alltid varit så, och kommer att fortsätta så.

    I slutändan bryts det lagar i vårt system. Om ingen bryr sig ,så fortsätter ”specialintegrationen” av bara farten. Sedan har vi snart en stor proislamsk representation i riksdagen. Och då kan vi ta diskussionen om glastaket igen 🙂

    Svara
  5. Frogfish

     /  06/20/2014

    Det vet ju alla att det bästa sättet att hjälpa dessa flickor är att jaga de riktiga problemen, det vill säga de ”vita kränkta männen”. Dessutom så är det ju ett betydligt viktigare problem att skapa styrelsegräddfil till medelålders vita kvinnor på Östermalm än att hjälpa flickor med utländsk härkomst. Och att invända mot gamla sedvänjor från vissa delar av världen (utanför Sverige) är ju att vara rasist. Och vad är väl några små flickors liv mot att en Kawasaki eller 2 känner sig kränkt……

    Svara
  6. Dreadlock

     /  06/20/2014

    Snabbkurs i Religionskritik a.k.a ”Islamofobi” och ”Antisemitismen” (Det finns inga fobier eller anti ord för kristendomen dessvärre,men de är lika goda kålsupare)

    Andas in och läs : Iconoclast – An iconoclast is someone who engages in iconoclasm—destruction of religious symbols or, by extension, established dogma or conventions.

    Den var jag tvungen att ta på engelska eftersom den svenska versionen Ikonoklast är helt urvattnat på betydelsen.

    Ge mig en tumme upp , så vet jag hur många som delar både mening och mål i ikonoklasm 🙂 Tumme ner om någon tycker att det är total goja…

    Svara
  7. Soundtrack

     /  06/21/2014

    Lite sen men glad midsommar MIT. Du gör ett bra jobb med din blogg. Anklagelserna som riktas mot dig och andra som belyser radikalfeminism. Att du är både det ena och det andra ja, det är ju upp till folk själva att bedöma. Enligt mig så tar du bara upp det som radikalfeminister skriver, hur det kan betraktas som hat är för mig obegripligt. Keep up the good work.

    Svara

Lämna en kommentar

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.