Lady Dahmer, fjärde inlägget

Dags för det fjärde inlägget om Lady Dahmer och det som är det absolut troligaste anledningen till att hon får en hel del skit. De här inläggen ska alltså ses som en bakgrund till varför folk är förbannade.

Första inlägget

Andra inlägget

Tredje inlägget

Som vanligt blir det lite blandat, några kan ha varit med förut. Det finns så mycket att det är svårt att hålla isär… Den första här under är med bara för att den är rolig!

ld50_115

ld50_117

ld50_118

Jag måste fråga, hur vrålar man på facebook?

ld50_122

ld50_123

försörjdavsinman

ld50_130

ld50_139

ld50_141

ld50_142

ld50_148

På de två ovan så måste jag lägga till att det var inte alls därför utan för att man i LD:s inlägg om pedofiler i MI så kunde man läsa hela inlägget och först i slutet av texten, inom parenteser, så stod det att det inte alls handlade om den personen som alla givetvis trodde. Den personen som LD hade haft ett inlägg om dagen innan och som dumheter24 gjorde en copy and paste på… Det var därför och inget annat! LD:s första inlägg om Robert publicerades den 4 juni kl 07:14 och det andra, det som alltså handlade om pedifiler i MI och INTE om Robert publicerades 5 juni kl 19:24. Robert såg det där och skrev till LD att hon måste skriva i början att det inte handlade om honom men som ni ser så struntade hon i det. Trots det allvarliga i att förknippa oskyldiga med avskyvärda brott. Därefter tog det hus i helvete…

Men sånt är ju inte så viktigt utan då är det bättre att försöka spela skenhelig och dra koftan lite tätare omkring sig. Och inte bara det, det finns några andra som också gjorde allt för att förknippa Robert med just det som han inte är skyldig till alls. Jordgubben ska känna sig extra skyldig här och jag hoppas att Robert verkligen gjorde som han sa att han skulle göra, nämligen polisanmäla honom!

Det var alltså därför det drog på extra just då och inget annat…

Och när jag är inne på den soppan så passar LD:s brev som hon skickade till Roberts gravida sambo ganska bra

10441406_321121828053145_5751425296395618948_n

Och när jag ändå är inne på den här sörjan så kanske det passar med lite mer om det?

telenummer

Ooopppsss!

ld50_152

ld50_149

Jag undrar vad hon baserar det på?

Det finns massor om det ovan om man vill leta, jag har en del men pallar helt enkelt inte att leta upp det på datorn. Inte just nu i alla fall. Men det finns en hel del…

Tillbaka till det gamla vanliga igen

ld50_158

ld50_159

ld50_160

ld50_163

ld50_166

Den ovan har jag sett flera varianter på, är det verkligen någon som begärt det?

ld50_167

ld50_168

ld50_169

ld50_171

tystahat

ld50_138

Tycker den sista passar bra som avslutning…

Det blir minst ett inlägg till, kanske inte så många tweetar då utan lite annat istället. Eller jag får se hur det blir.

MVH

MiT

Föregående inlägg
Lämna en kommentar

26 kommentarer

  1. Pelle2

     /  06/27/2014

    Hon är en av Sveriges största hycklare..

    Hon får skriva om hur hon hatar män som kön även om de inte har gjort henne något illa men ingen får skriva att de tycker illa om eller kanske till och med hatar individen Lady D.

    Hon klagar på när någon hänger ut henne på nätet men själv drar hon sig inte för att göra detsamma.

    Hon klagar på när någon hotar att kontakta hennes arbetsgivare och visa upp hennes hat men själv har hon inget problem med att starta drev mot och uppmuntra sina anhängare att
    kontakta en feministkritikers arbetsgivare.

    Hon pratar om män som förtryckare men har inget problem med att leva tillsammans med en man,skaffa barn med honom och till stor del leva på hans inkomst.

    Spännande också att hon menar att Janne Josefsson mobbade Sveland. Han var ju bara så elak att han inte köpte hennes feministiska floskler rakt av och inte ställde upp på att ta skit från den uppblåsta extremfeministen.
    Om LD med vänner fick bestämma så skulle det inte finnas någon yttrandefrihet kvar i Sverige för någon annan än dom själva…

    Svara
  2. robjoh

     /  06/27/2014

    Som man och ingenjör som arbetar med att lösa ett av Sveriges miljömål finner jag den här kommentaren rätt typisk för feminister utan någon som helst utbildning eller riktiga jobb:
    ”Godmorgon män! Så, vilka nya vapen har ni uppfunnit idag? Vem har ni våldtagit? Vilka fler barn har ni bombat?”

    Det finns mycket att säga om den kommentaren, dels att det antagligen finns mer män som sysslar med att hålla igång vår infrastruktur och därmed ger kvinnor och barn saker som rent vatten och mat för dagen. Sedan finns det ju en sak till, det är idag västs vapen som försvarar kvinnors rättigheter i länder som Afghanistan. Det är där västvärldens överlägsna militär makt inte finns som islams fanatiker tränger fram och mördar pojkar och flickor.

    Fast det är väl enkelt att fördöma all militär om det enda krig man själv behöver föra är det på twitter.

    Svara
    • anonym

       /  06/27/2014

      ”Det är där västvärldens överlägsna militär makt inte finns som islams fanatiker tränger fram och mördar pojkar och flickor.”
      Som i Uganda och CAR då menar du?

      Svara
      • robjoh

         /  06/27/2014

        Ursäkta att jag glömde förolämpa de andra religiösa galningarna…någon annan religion du tycker jag glömde nämna? Jag är en ateist som lutar emot Hitchens anti-teist.

        Svara
    • MJ

       /  06/27/2014

      Hur försvarar västs vapen några kvinnor?
      Det har ju dött betydligt mycket mer kvinnor och barn sedan väst kom dit med sina vapen.
      Dessutom är ju inte de islamister vi är allierade med något bättre på den fronten, så varför skulle våra vapen minska sådanas makt? ( just nu i Afghanistan så får ju inte flickor gå i skolan i västkontrollerade områden medan de får det i ”Talibankontrollerade” områden)
      Till sist så har ju västs vapen mest använda till att störta sekulära regimer och ersätta dem med religiösa, som i Libyen, Syrien, Egypten, Irak osv. De regimer som får väst-vapen (ja får, inte får köpa) är ju dessutom islamister, som Saudi, Qatar, Kuwait m.fl.

      Så hur i hela friden fick du ihop det där?

      Svara
      • robjoh

         /  06/27/2014

        Nej flickor får på sin höjd gå i koran skolor i talibanernas områden. Det är inte skolor, det är hjärntvätt.

        Jag säger inte att väst vapen alltid används rätt, men det är fan mycket vettigare att vi har ett militärt övertag än vi låter islamister och andra religiösa idioter bestämma.

        Jag tycker inte ens alla sekulära ledare är bra för sin befolkning. Jag tror på upplysningsidealen. Och dit hör verkligen inte Khadaffi eller Saddam.

        Sedan att vi stödjer Saudi är helt oförklarligt.

        Svara
        • MJ

           /  06/27/2014

          De går i samma skolor som pojkarna. Sedan är det klart att det i alla skolor sker en hel del indoktrinering.
          Skillnaden i de områden som styrs av islamistiska fronten (alltså våra allierade, västkontrollerade områden) så får inte flickor gå i skolan alls.

          Men det militära övertaget används ju till att se till att islamister får bestämma.

          Hör rasister som uppbackade av Saudiska styrkor utrotar hela den svarta befolkningen i Libyen till upplysningsidealen då?
          Saddam anklagades för att ha mördat 250 000 Irakier, USA har mördat tio gånger så många på hälften så lång tid och drivit lika många på flykt, efter sig lämnade de ett nedgånget fattigt land med förstörd infrastruktur och inbördeskrig, var det de upplysningsidealen du föredrog?

          Oförklarligt? Hurdå?
          Det är ju ganska enkelt. Saudiarabien har en massa olja och är osams med shia-regimerna och de sekulära regimerna. Genom att bli kompis med Saud och hjälpa dem i kampen mot upplysning och konkurrerande religiösa ismer så får man del av deras olja plus att man får del av annan olja när man kan knyta de staterna som satellitstater till Saud, som man gjorde med Kuwait t.ex.
          Varför tror du att man hetsar så mycket mot det relativt moderna Iran i svensk media och i svensk politik men nästan aldrig nämner det mycket mer konservativa Saudiarabien? Därför att de senare är våra allierade i kampen om oljan.

          Du trodde väl inte att någon ställde till med folkmord och invassioner för något så obetydligt som religion, demokrati, ideal eller liknande?

          Svara
          • robjoh

             /  06/27/2014

            ”Sedan är det klart att det i alla skolor sker en hel del indoktrinering.”

            Vi pratar koran skolor. Hur i helvete kan du jämföra det med våra skolor?

          • MJ

             /  06/27/2014

            Du hittade på att det var koranskolor för att försvara att Sverige lagt miljarder (sju feministiska partier, det åttonde var emot) på att, bl.a, se till att Afghanska flickor inte får någon utbildning.

            Men jag tycker inte att det går att jämföra. Alla på en madrass är helt medvetna och öppna med indoktrineringen, precis som på en bibelskola. I våra skolor är en stor del av indoktrineringen just att lura folk att det inte sker någon indoktrinering.

    • Blåval Rödval

       /  06/27/2014

      Där har du identitetspolitik i ett nötskal. En uppsättning regler, lagar och normer för varje enskild individ så att alla är nöjda och glada.

      Problemet är att ingen blir nöjd och glad i ett sånt samhälle. Det finns alltid något att gnälla över och då kan man grina till sig mer speciallagstiftning.

      Man får kverokrati (gnällstyre) och den som gnäller mest högljutt bestämmer över alla andra och de som hamnar i kläm är de människor som försöker komma överens och vara sams med varandra.

      Det är dags att slå dövörat till och jobba för regler, lagar och normer som gäller för ALLA i Sverige UTAN undantag och särlagstiftning.

      Svara
      • Man får kverokrati (gnällstyre) och den som gnäller mest högljutt bestämmer över alla andra och de som hamnar i kläm är de människor som försöker komma överens och vara sams med varandra.

        Sällan har det väl blivit så tydligt som när LD försökte slå världsrekord i pudel när hennes gamla tweets grävdes fram.

        http://ladydahmer.nu/en-ursakt-till-alla-rasifierade-vi-kan-inte-gomma-oss-bakom-okunskap-nar-vi-fortrycker-andra-manniskor/

        ag tror inte jag behöver säga att jag skäms som en hund när jag läser detta. HERREGUD.

        Många av er minns debatterna kring detta där jag ifrågasattes och upplystes men ändå, likt den kränkta vita kvinna jag är, hävdade min rätt att använda det. Känns det bekant? Ja det gör det. Jag är med andra ord inte ett dugg bättre än alla som vurmar för det alternativa namnet på chokladbollar. De ”menar ju inget illa” de heller.

        Man skulle nästan tro att hon kommit i närheten av någon insikt:

        Det är vi, vanligt folk som gömmer oss bakom antirasismen som en vacker jävla fasad, men som till vardags genom vår tanklöshet och våra fördomar och våra privilegier ändå reproducerar rasism, vithetsnormer och exkludering. Och det är ingen vacker insikt om sig själv när man medvetandegörs om sitt bidrag.

        …och senare, i en kommentar:

        Poängen är väl att man inte ska kalla folk för nåt i nedvärderande syfte. Men ibland använder man ordet. Tex när man citerar någon eller talas om dess betydelse. Mina tweets här var över gränsen oavsett vilket ord jag använt dock men att se hela utskrivet så oproblematiskt som jag gjorde är fan vidrigt.

        Har Fan gått och blivit blivit religiös?

        Men, nääe:

        Jag vill inte göra så mot människor jag säger mig värna om, så jag lyssnade. Tog till mig. Förstod hur jävla fel jag haft och hur fel jag gjort och bättrade mig.

        Det är alltså bara de personer hon säger sig värna om, vilket vi kan anta inte inkluderar män. I en kommentar längre ned:

        Tänker ej diskutera detta mer. Så jävla trött på att kränkta människor tar tillfället i akt att hålla mig ansvarig för shit andra feminister gör.

        Här antar jag att med ”kränkta människor” menas sådana som inte är kränkta på riktigt, dvs inte har någon rätt, enligt LD, att vara kränkta.

        Hennes pudel gäller alltså bara att hon med tiden förstått att de finns de som har högre status på de Kränkbaras skala än hon har, och hon hade trampat i klaveret.

        Extra komiskt blir det i denna ordväxling i kommentarsfältet:

        LD: asså jag är sinnessjuk, gick igenom texten tusen gånger. Det var ett citat från texten jag länkade, jag missade att ändra det när jag kopierade. fixat nu.

        Lovisa: Det går alldeles utmärkt att vara sinnessjuk men att inte använda sig av n-ordet. Blir så ledsen över att det till och med i de här kommentarsfälten är ok att säga sinnessjuk för saker som inte blev som tänkt.

        LD: ah ok, tänkte mig inte för- Kände mig galen i huvudet på nåt sätt, därav kommentaren men såklart har du rätt. Ber om ursäkt.

        Man får anta att ”galen i huvudet” är ok, även om inte ”sinnessjuk” är det? Själv förstår jag inte riktigt varför, men jag inser att jag inte sitter inne med alla koder för att undvika att kränka de lättkränkta.

        Svara
  3. CarlK

     /  06/27/2014

    Ot: Håkan Hagwall i beef med skribenter på DN Kultur: Tweetar: ”Ställer DN kultur upp i valet?”

    Lol.

    Svara
    • CarlK

       /  06/28/2014

      Kanske läge och släppa LD? Hon är ju trots allt inte annat än en ytterst obehaglig bloggare.

      Svara
      • MiT

         /  06/28/2014

        Jo, har egentligen bara ett till som har direkt med henne att göra. Är ”tvungen” att köra hela vägen eftersom jag vill ha så mycket som möjligt samlat på ett ställe för att kunna ta fram nästa gång hon lipar efter att ha gapat om KVINNOHAT och FÖRTRYCK och såna saker. Hade media och andra gjort sitt jobb innan istället för att slicka röv så hade jag sluppit det här nu. För tro mig, det är obehagligt att sätta ihop flera inlägg mot en person på det här viset. Det annan media skulle gjort för länge sedan är ju att bara säga till henne att ”Ledsen, du är en hatspridare, såna får skit tillbaka”. Istället så ser man en ”debattchef” sitta och kuckilura med henne för att ge sig på en enskild person.

        Så ett till blir det och sen något där hon är inblandad också.

        Svara
  4. MiT

     /  06/28/2014

    Svara
    • Kalle

       /  06/28/2014

      Är ungefär lika intresserad som jag är av att se på färg som torkar….

      Svara
    • Kalle

       /  06/28/2014

      Men svarta kristna får gärna fråga, har jag förstått det hela rätt?

      Svara
    • anonym

       /  06/28/2014

      Ja, för några vita muslimer har ju aldrig existerat. Hela kaukasus är en illusion.

      Svara
    • Fugen

       /  06/28/2014

      Vem sitter inne om kunskapen om Ramadan? Buddhister? Kanske ändå bäst att fråga en muslim, tror du inte det?

      Svara
    • MJ

       /  06/28/2014

      Jag är intresserad av hur gud, då han satte upp reglerna för ramadan, kunde glömma bort just de delar av världen som Muhammed inte hade besökt eller kände till.
      Vem kan jag fråga om det?

      Svara
  5. MiT

     /  06/28/2014

    Svara
  1. rasistisk fotboll | Häxanmexan
  2. Slutna facebookgrupper | WTF?
  3. På Lady Dahmers blogg | WTF?
  4. Manshataren Zara Larsson | Maniac Media

Kommentera

Fyll i dina uppgifter nedan eller klicka på en ikon för att logga in:

WordPress.com-logga

Du kommenterar med ditt WordPress.com-konto. Logga ut /  Ändra )

Google-foto

Du kommenterar med ditt Google-konto. Logga ut /  Ändra )

Twitter-bild

Du kommenterar med ditt Twitter-konto. Logga ut /  Ändra )

Facebook-foto

Du kommenterar med ditt Facebook-konto. Logga ut /  Ändra )

Ansluter till %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

%d bloggare gillar detta: