Attack på Cissi Wallin. Igen…

Så var det dags igen då, en attack från de toleranta och varma radfems som det kryllar av på twitter. Den här gången är det för att Wallin sa vem som döljer sig bakom nicket When Darkenss Falls. Varför hon sa det vet jag inte men eftersom WDF:s twitter sammanfattas på ett alldeles utmärkt sätt i svaret på Wallins tweet nedan

wdfwallin

wdfwallin1

så kan jag gissa hur det sett ut. För den beskrivningen stämmer alldeles perfekt in på WDF:s tweetar…

Men vad var det som Wallin länkade till? Det var det här

wdfwallin2

wdfwallin3

Tweetar finns här

Jag har ingen aning om det ovan är innan eller efter Wallin gick ut med namnet för hon har tagit bort den tweeten nu. Det är ju så att de flesta har vetat om vem WDF är sen länge tillbaka, ja i princip sen hon slutade skriva under sitt namn i andras bloggars kommentarsfält och bytte till When Darkness Falls. Och sen hon lade ner sin egna blogg (en av många…) och startade When Darkness Falls.

För att få reda på det så krävs det sådan raketforskning att bara de mest drivna klarar av att få fram det för vem som helst klarar inte av att hålla pekaren över gravataren och se vad som poppar upp… Så här ser det alltså ut när man håller pekaren över gravataren för en kommentar skriven av NN, numera When Darkness Falls

wdfwallin4

Så har det alltså sett ut hela tiden. Den bilden har poppat upp sen hon bytte från att kommentera med sitt namn till When Darkness Falls… Så i över ett halvår har det alltså varit väl känt vem som dolde sig bakom nicket. Exakt så tung och arbetsam efterforskning krävdes det för att få reda på det…

Men det här med att lämna ut namnet på en feministisk hatare får ju inte passera ostraffat för nu jävlar drog det igång.

wdfwallin5

wdfwallin6

wdfwallin7

wdfwallin8

wdfwallin9

Jaha, så WDF lever under hot? Är det vanligt att hotade VUXNA 40+ KVINNOR håller på så här på twitter och i kommentarsfält? Och tweetar sådana här grejer?

wdf16

wdf17

För att inte tala om svartmålningskampanjen mot Tenebrism som hon var HÖGST delaktig i och som jordgubben verkar vilja fortsätta med. Oj vad det är synd om WDF, hon är säkert så oförskyllt drabbad av allt möjligt. Eller så är det bara ett jävla bullshit av Lady Dahmer som vanligt…

wdfwallin10

Drar för höga växlar gör visst Wallin tycker LD50. Och barn ja, ingen tvekan om det eftersom han INTE ENS HADE FYLLT 14 ÅR NÄR LADY DAHMER HÄNGDE UT HONOM PÅ SIN BLOGG. Och det för något som inte är någonting alls. INGET ALLS ALLTSÅ! Det var alltså en knapp 14-åring LD50 hängde ut på sin blogg och det vet jag eftersom jag frågade honom själv om detta och rådde honom att prata med någon vuxen i hans närhet om en eventuell polisanmälning. Och LD50 vet mycket väl om att han inte var 15 år utan här ljuger hon! Men det låter väl inte lika illa med ”15 år” som ”13 år” gör antar jag… Och då vill jag passa på att påminna om de fina juristerna på Umeå universitet som tydligen tycker att det är helt i sin ordning att hänga ut barn på nätet för något som INTE ENS VAR NÅGONTING. Det finns flera inlägg om dem, länkar till de andra finns sist i det inläggets kommentarsfält.

wdfwallin11

wdfwallin12

wdfwallin13

Hon påstod att Wallin är en mobbare och hater själv enligt det mesta hon skriver på twitter men när man frågar efter exempel så blir svaret som ovan. Men vad ska man vänta sig av en Fisare? De är ju bra på att påstå saker om andra utan att belägga det. Hela Fi är ju uppbyggt av just det.

wdfwallin14

wdfwallin15

Och även Wallin frågar efter just det som hon påstår men som ni kan se i länken (som finns en bit nedanför) till tweetarna så lyser @lexorcisten med sin frånvaro från och med nu. Och det beror inte på att hon inte haft tid eller inte skrivit något mer på twitter efter det här för det har hon. Det var för jobbigt att behöva erkänna att hon pratade skit helt enkelt!

wdfwallin16

wdfwallin17

wdfwallin18

wdfwallin19

Länk till tweetar

Se där, alla nyanser utom den svarta och vita är samma ”taktik” som rasister använder. Jag skulle nog påstå att det är rasistisk taktik att INTE se nyanser. Men det är ju bara lilla jag det…

wdfwallin21

Länk till tweetar

wdfwallin23

wdfwallin24

wdfwallin25

wdfwallin27

wdfwallin28

wdfwallin26

Det finns säkert mycket mer om detta på andra ställen och som jag inte tagit med här. Det finns en massa mer i twitterlänkarna också. Men en sak är ju tydlig, Lady Dahmer är väldigt aktiv i jakten på Cissi Wallin. Hon har varit MYCKET flitig i just den här frågan och hennes dubbelmoral är helt grotesk! Här finns en del samlat om just Lady Dahmer, det är till för tillfällen som det här.

wdfwallin22

Nu var Sundholms tweet riktad till en speciell tweet från Lady Dahmer men jag tycker den sammanfattar  på ett mycket bra sätt det mesta Lady Dahmer har sagt till Cissi Wallin och andra i den här frågan.

Nu låter det som om jag är ett stort fan av Cissi Wallin i och med det här inlägget och några tidigare där jag har försvarat henne. Det är jag inte utan jag har tvärtom gått rätt hårt åt henne tidigare. För lite mer än ett år sedan så blockade hon mig på twitter efter ett inlägg om hennes metod att då alltid försöka klistra dit ”osoft” kvinnosyn på allt och alla. Men det var då det, mycket har hänt sen dess. Hon har ju brutit med den värsta falangen av radfems så nu är hon normal för det mesta, lika normal som de allra flesta av oss är. Ett återfall då och då har det ju varit men i det stora hela så är det STOR skillnad till det bättre om man jämför då med nu!

Och var snälla och skriv inte WDF:s riktiga namn i kommentarsfältet, jag har vetat om det länge men har inte skrivit ut det någon gång och då är det onödigt att skriva det nu även om det är lätt att hitta.

********************

Aktivarum: ”Röda Korset vände ryggen åt 70-åriga Barbro på grund av ”Värdegrund” – Nu är hon död

Genusdebatten: ”När dumheten får stå oemotsagd

Sannolikt och sannolikt osannolikt: ”Dags att sätta stopp för myten om våldtäktskultur!

Jussi H Lundell: ”Jag kommer ut som antifeminist

MVH

MiT

Lämna en kommentar

119 kommentarer

  1. Chade

     /  07/08/2014

    WDF:s kommentar om grillning handlade om att CW eller LD talade om att grilla någon verbalt, dvs. ställa någon mot väggen. Det var alltså inte ett fysiskt hot, så som jag läste det och jag har svårt att tro att CW uppfattade det som detta. CW:s uttalande om ”hot” visar ju också på det.

    Mot den bakgrunden så är det ju lite konstigt att hon kände sig nödgad att ”outa” WDF (fast som du påpekar, de allra flesta som hängt med i dessa debatter ett tag vet npg vem det är).

    Eller, jag anser det i princip alltid onödigt att outa någon, om det inte klart rör sig om olagliga saker. Det kan finnas massor av skäl, bra som dåliga, att någon vill hålla sig anonym. Och visst, jag tycker mig se en klar nyansskillnad i WFD;s ”debattstil” från tidigare och till nu när denne bytt till WDF i form av ingen saklighet alls och i princip bara könsord och påhopp (jag vill i alla fall minnas att det fanns debatt/diskussionsintentioner från WDF tidigare). Det är klart att man misstänker att detta är det huvudsakliga syftet till försöket till anonymitet men det finns ju även gott om idioter till allt och man kan ju inte utesluta att WDF faktiskt lever med en hotbild mot sig (eller upplever sig ha en sådan).

    Svara
    • MJ

       /  07/08/2014

      Jag tror inte att WDF har någon hotbild mot sig, utan hon har bara slutat skriva ut sitt namn för att kunna skriva sån skit som hon går igång på utan att vänner och bekanta ska koppla ihop henne med det. Hon är ju inte hemlig på något sätt och hon verkar ju inte ha gjort något allvarligt försök att hindra folk som ville veta vem WDF var.

      Finns ingen anledning att hänga ut henne. Hon är en tourettesfeminist och sådana finns ingen anledning att bry sig om, de är nog ganska störda människor och de kan få leka viktiga ifred. Det är mer intressant att hålla reda på vilka som delar hennes galenskaper, som LD t.ex.

      Svara
    • Kartago

       /  07/08/2014

      Jag har aldrig haft en aning om vem WDF var men nu blev jag nyfiken och googlade lite. Det tog ca en minut att få fram namnet och sen kollade jag lite slött hur hon skrivit innan och visst är det jätteskillnad. Det känns som om hon med en kraftansträngning hållit igen strömmen av köns- och okvädningsord men att det inre trycket blev för stort till slut och nu väller det fram.

      Det förvånar mig därför inte att hon bytt nick, för vem vill att familj och arbetskamrater ska träffas av denna kaskad av äckelpäckel när de googlar ens namn. Jag är i princip emot outningar så jag tycker Toklandet gör rätt, men samtidigt förstår jag Cissi. Ingen orkar få hur mycket skit som helst över sig utan att reagera.

      Svara
  2. Blåval Rödval

     /  07/08/2014

    Människor med svag impulskontroll och bristande insikt när man ska prata och när man ska hålla käften. Då blir det så här. De verkar allihopa ha fastnat i nån slags vuxenform av puberteten.

    Sen ska vi akta oss för att outa folk. Tråkigheter händer då. Titta på Kawasaki Suzuki. Hön fick jobb på LO.

    Svara
  3. wigwag

     /  07/08/2014

    WDF har skrivit om saken på sin blogg. Hur coool hon är och hur lite hon bryr sig. Om ”egot” och hur roligt det är blåsa upp andras egon. WDF är inte störd. Hon är en mobbare som njuter av att hata och göra folk illa på nätet. Förstår att Cissi blev förbannad på henne. Vad gäller outning har jag Cissis åsikt i frågan att om man beter sig illa får man räkna med sånt. Jag är inte anonym på nätet bara för jag skriver under ett nickname och är helt införstådd med att bloggar och twitterkonton jag besöker kan outa mig när som helst.

    Svara
    • anonym

       /  07/08/2014

      ”WDF har skrivit om saken på sin blogg. Hur coool hon är och hur lite hon bryr sig.” Ungefär som LD då som i parti och minut måste berätta hur lite hon bryr sig om vad folket på den här bloggen tycker om hennes sätt att bete sig.

      Svara
      • Jo, konstigt att hon bara fick support, trodde ju hon skulle bli totalt nerlusad med mordhot samma sekund som hon blev outad. Även om den där feministen Klas verkade lite mer creepy än de flesta ”antifeminister” jag känner till

        Svara
    • Anders

       /  07/08/2014

      Hon lägger in en hel del i begreppet norm. Att det endast är socialt konstruerat och att det innebär en intolerans mot det som inte fyller normen. Norm kan vara så enkelt som det vanligaste alternativet. En norm kan vara biologiskt betingat. Normen är att människor är heterosexuella och definierar sig som det kön de föddes. Därför är det en god gissning att den person man pratar med är cis och hetero. Den som inte följer normen får finna sig i att få förklara sig. Jag ser ut att följa normen att de flesta i Sverige är svenska medborgare. Svensknormen. Uttalar mig i tal och skrift bättre än de flesta svenskar. Om en valarbetare möter mig antar han/hon direkt att jag ska rösta i riksdagsvalet. Det får jag finna mig i och får säga att tyvärr får jag inte rösta i det eftersom jag är dansk. Visst, där kan jag välja, men det innebär en viss identitetsförändring.
      Religiösa dårar som vill bota, omvända eller onaturligförklara homosexuella vill mycket riktigt tala om för andra hur de lever, men att en uttalad feminist gnäller över det är lite ironiskt. Det är ju även deras paradgren.
      Sen bör Sofia Mirjamsdotter läsa på lite om hormoners inverkan på sexualitet. Det finns testosteronstinna machokillar som är homo liksom überkvinnliga kvinnor. Det handlar om vilka hormoner de utsatts för i fosterstadiet. Inte vad de har som vuxna. Annars skulle pappor bli mer homo eftersom testosteronhalten djupdyker? Skulle inte tro det. Däremot blir man mer omhändertagande och mindre jagande.

      Svara
    • Jonte

       /  07/08/2014

      Bra att någon bemöter pastorns förvirrade inlägg, men…

      ”Rent biologiskt är det nämligen så att individuella skillnader mellan människor är större än skillnaderna mellan könen”

      Ovanstående argument är förmodligen den vanligaste och mest irriterande floskel som ALLTID slängs fram när biologins påverkan diskuteras. Det stämmer iof att variationen inom könen är större än genomsnittsskillnaden. Men det betyder inte att de saknar betydelse, samma sak gäller ju mäns och kvinnors löner, spridningen är större inom könen än mellan dem, betyder det att löneskillnaden helt plötsligt saknar betydelse för feminister? När man jämför grupper med varandra så är det inte de individuella variationerna som ger utslag utan genomsnittsskillnaden mellan grupperna. Och att den individuella variationen är större inom könen än mellan dom säger ingenting om hur stor genomsnittsskillnaden är.

      Svara
      • MJ

         /  07/08/2014

        Det är ju samma sak med ALLT. Kriminalitet t.ex. det är större individuella skillnader än mellan grupperna män och kvinnor.

        Svara
  4. MiT

     /  07/08/2014

    Sanningshalt vet jag inte, det var ju ett jippo om detta också för ett tag sedan
    ”Sjöstedt tatuerade ”Fatta!””
    http://www.svt.se/nyheter/regionalt/vasterbottensnytt/sjostedt-tatuerade-fatta-1

    Svara
    • Anders

       /  07/08/2014

      Stödja en organisation som i TV kan säga saker som: 98% av sexuellt våld begås av män, vi måste ändra manligheten. Trots att de flesta män aldrig skulle begå ett sexuellt våldsbrott. Han skulle knappast tatuera in Avpixlats logga. Där ältar de visa etniciteters överrepresentation i statistiken på samma sätt. De är ju rasister, men att peka ut alla män är ok?

      Svara
  5. Dreadlock

     /  07/08/2014

    Kan någon vara behjälpligt och åtminstone avslöja WDF:s nick hon hade innan hon bytte till WDF ?

    Svara
    • Kartago

       /  07/08/2014

      Googla första raden i hennes beskrivning av sig själv vid gravataren 😉 Sen kan du gå vidare därifrån. Du kan kanske också bildgoogla avataren för det är samma som förut.

      Svara
    • MiT

       /  07/08/2014

      Hon är lätt att hitta om man anstränger sig bara lite. Se mitt svar till Bergersjö om varför jag inte vill skriva ut det

      Svara
  6. Jag undrar varför du inte själv vill skriva hennes namn eftersom du inte ser något fel i att Wallin gör det? Jag tycker inte heller det är fel, för övrigt.

    Svara
    • MiT

       /  07/08/2014

      Ganska enkelt, jag tycker inte att jag har någon anledning. Det går att hitta ganska enkelt ändå. Och jag har känt till det i över ett halvår utan att göra det så ser ingen anledning nu heller.

      Svara
      • Chade

         /  07/08/2014

        Man kan dessutom se det från en politisk vinkel. Om man inte håller på att outa folk som skriver idiotiska saker så är det en sak mindre som vissa meningsmotståndare kan ta fram som anledning till att inte bemöte kritik.

        Eller, det verkar finnas gott om folk som hittar på vad exempelvis denna blogg egentligen pysslar med men man behöver ju inte ge dem mer ammunition i onödan.

        Svara
        • MiT

           /  07/08/2014

          Ungefär så. Och sen finns det ingen anledning att göra det bara för att.

          Svara
      • Ser man inget fel i det finns det alltid en anledning att vara tydlig. Anledningen i detta fallet är att då är du säker på att ingen av misstag tror att det är någon annan- jag har nu googlat runt ett tag och har funnit TVÅ namn. Jag är ganska säker på vem som är den rätta, eftersom den personen använt samma avatar som WDF. Men det var inte det första namnet jag hittade, så om jag inte letat en stund till utan slutat efter första namnet jag funnit, skulle jag alltså troligen trott att det var fel person…

        Om jag har rätt i vem jag tror att det är, så kan det vara intressant att känna till att Blomberg (som ju inte är anonym, varför jag gissar att det är ok att jag använder hennes namn) ”outade” WDF redan förra året (intressant då eftersom hon gnäller på Wallin alltså), genom att länka till hennes blogg. Länken fungerar dock inte längre. Men som sagt, detta är ifall jag gissat rätt.

        Svara
  7. Jonte

     /  07/08/2014

    Efter att ha läst vad WDF skriver så kan man inte sluta att fundera över vilken typ av bokstavskombo hon måste ha. Jag lutar åt någon kombo mellan tourettes och borderline.

    Svara
    • Patrik

       /  07/08/2014

      Knappast borderline. En borderline-brud lyckas inte stanna i ett förhållande så länge. Jag tror bara att hon är ordentligt hjärntvättad. Tourettes tror jag inte heller på, utan bara ideologiskt betingad sådan. Tror inte att hon har någon fastslagen diagnos utöver den som har gett henne förtidspension.

      Svara
  8. MiT

     /  07/08/2014

    Svara
    • MJ

       /  07/08/2014

      Hahahahaha!
      En kille låter ställa ut verk som Dickner inte gillar, en annan konstnär ställer ut på samma ställe, den konstnären är också med i en organisation = Organisationen har de åsikter som Dickner inte gillar.

      Svara
      • MJ

         /  07/08/2014

        Då är MP ett rasistiskt parti också, och rädda Ojnareskogen är rasister, hahaha.

        Svara
  9. Din Mamma

     /  07/08/2014

    Inbillar sig verkligen NN att hon är anonym?

    (EDITERAD: Jag bad specifikt om att inte skriva ut hennes namn. MiT)

    Svara
  10. Melmac

     /  07/08/2014

    Jösses! Twitter borde döpas om till Dårpippi!!

    Svara
  11. Är det även känt vem stolpskottet NoBoyToy är?

    Svara
    • Kartago

       /  07/08/2014

      Det skulle vara ännu mer intressant att veta faktiskt, men jag har en känsla av att NBT ligger en bit över WDF intellektuellt och är mer driven och kalkylerande. Därför har NBT varit mycket mer försiktig, allt för att inte röja sig.

      Svara
  12. MiT

     /  07/08/2014

    Tror nog att de flesta vet vad en toffel är. Och vad det innebär. Men visst, några kan ju försöka få det till något helt annat om de vill, något som alla andra fattar är bull….
    https://twitter.com/cissiwallin/status/486516791783723008
    https://twitter.com/hejsonja/status/486522060416749568
    https://twitter.com/ladydahmer/status/486522484884504577

    Svara
    • anonym

       /  07/08/2014

      Cissis egen man. Hur länge tänker han fortsätta finansiera hennes USAäventyr?

      Svara
    • Jonte

       /  07/08/2014

      Lilla Fridolf kanske är feministernas idealpojkvän?

      Svara
    • Cissi verkar ibland få för sig att det är ok att säga samma sak om feminister som man kan säga om andra. Men hur jämställt vore det??!!!

      Svara
    • Liten

       /  07/08/2014

      Det är såna här kommentarer som gör att man inte kan ta feminister på allvar. Att inte förstå innebörden av förolämpningen ”att vara en toffel”. Jag hade tänkt att länka till t ex ”toffelhjälten” nu men orkar inte, folk får googla själva (om ni klagar på att behöva googla själva är ni lata). Ett riktigt typexempel på när feminister försöker omdefinera meningen av ord och uttryck. Eller så är de bara dumma (inte som i elak, som i korkade). Men det är kanske av någon nytta att framställa sig själv som dum (korkad) på twitter?

      Svara
  13. MJ

     /  07/08/2014

    OT (egentligen om Fi:s fejkade opinion)
    Jag lyssnade på P5 (SR från almedalen) i fredags och de intervjuade en norsk och en finsk journalist om deras upplevelse om Almedalen. Den norska journalisten pratar om Fi, och de svenska journalisterna påpekar hur framgångsrika Fi varit i Almedalen varvid den norska journalisten påpekar att de bara fick 3% i senaste mätningen, han blir genast avbruten och en svensk journalist påpekar att det ju alltid blir olika i opinionsundersökningarna.

    Jag blev intresserad, jag hade inte hört om några aktuella mätningar, så jag googlade och upptäckte att det visst fanns flera mätningar där Fi var klart under 4%, men inte en enda av dessa hade gett upphov till några nyheter eller ens notiser i någon större media. Den mätning han troligen menade var Demoskops mätning samma dag, 4/7, där Fi fick 2,8%.
    http://www.mynewsdesk.com/se/demoskop-ab/pressreleases/demoskops-vaeljarbarometer-foer-juli-1016036

    Inte ens expressen har skrivit om mätningen trots att den görs i samarbete med just Expressen.

    Svara
    • wigwag

       /  07/08/2014

      Fast 2,8 är ju en hög siffra för att vara F!. Så att tala om partiet i framgångstermer är väl helt adekvat då kan jag tycka.

      Svara
  14. Nils-Gösta

     /  07/08/2014

    Medcystor…

    Svara
  15. Jonte

     /  07/08/2014

    Svara
    • Anders

       /  07/08/2014

      Det räcker ATT hon skriver för att se hon inte mår så bra.

      Svara
    • Mallemattias

       /  07/08/2014

      Det tåget gick för lääääänge sen.

      Svara
  16. CarlK

     /  07/08/2014

    Jag blir lite kluven här. Jag vet vem som döljer sig bakom nickel WDF. En googling, och i synnerhet en bildgoogling ger i allt väsentligt en rätt bra bild. Jag vill inte vrida om kniven i såret, så jag nöjer mig med att ni fattar nog vad jag far efter. Frågan man kanske bör ställa sig är, bör man ÖHT bry sig om denna, såvitt jag kan bedöma, rätt trasiga människa. Kanske läge att rikta fokus mot Schyman, Arnholm, Klein etc mer.

    Ja, jag vet allt är inte svartvit, men en tanke…

    Svara
    • Som jag upplever det är även väldigt trasiga människor duktiga på att förstöra för andra, och det är den här personen ett bra exempel på. Därför tycker jag att alla borde vara uppmärksamma på henne- kanske rentav EXTRA uppmärksamma.

      Svara
    • Ja, det är en väldigt sjuk individ, men det är en sjuk individ som spyr oerhört dumma kommentarer 16h om dygnet, och hennes väldigt ointelligenta uttalanden gör henne till en lätt måltavla, så det är lätt att bli distraherad.

      Svara
    • JustMe

       /  07/09/2014

      Problemet är att Schyman, Arnholm ,Klein etc faktiskt lyssnar till och tar intryck av vad WDF har att säga. Fundera på vad det kan ha för betydelse framtida jämställdhetspolitik och lagstiftning.

      Svara
  17. Jonte

     /  07/08/2014

    Som vanligt levererar Ivar Arpi en välskriven och klok ledare som träffar huvudet på spiken

    Svara
  18. Soundtrack

     /  07/08/2014

    Fan jag suger på att googla fram saker, kan man få något mer tips på hur man ska gå tillväga? Inte superviktigt att veta, men eftersom alla verkar klara det så vill jag med 🙂

    Svara
  19. Jonte

     /  07/08/2014

    Hahaha mycket välskriven bloggpost!

    http://moronwatch.net/2014/07/dumb-atheists.html

    Svara
  20. MiT

     /  07/08/2014

    Läs alla svar till tweeten också. Hur orkar de bry sig om hur någon sitter? Saknas det något hos dem?

    Svara
    • Ungefär sådär satt jag precis framför TV:n nu. Experimenterade med några olika alternativa ställningar, men nej, den var bekvämast.

      Svara
    • MJ

       /  07/09/2014

      Thomsgård är uppenbarligen rasist.

      Svara
    • Grodan Boll

       /  07/09/2014

      Sittmaktsordningen indeed.

      Då bord och soffa inretts med kvinnor som norm, har han att välja på att antingen sitta brett isär med benen, eller att skava smalbenen mot bordskanten. Den här härskartekniken att få män att känna sig obekväma genomsyrar hela samhället. En matriarkal struktur med andra ord.

      ( Etc. Etc. Ni vet hur de formulerar sig. )

      Svara
  21. MiT

     /  07/08/2014

    Läs alla tweetar som finns under den här också

    Svara
    • Liten

       /  07/09/2014

      Japp, och alla kvinnor sparar sina oföda barn i en frysbox men det e ju ok. Eftersom jag har läst att en kvinna gjort detta ( i Finland) kommer jag helt enkelt att dra slutsatsen att alla kvinnor har minst 5 oföda barnlik i sina frysar. Jag hoppas att inte alla kvinnor tar illa upp av min analys, men om ni gör det så har förmodligen fler än 5 barnlik i frysboxen.

      Samhällsfrågan är: Hur ska vi se till att kvinnor slutar spara barnlik i frysboxar?

      (Bakgrunden är denna hemska artikel :http://www.aftonbladet.se/nyheter/article19001231.ab. Sorry om jag länkar till aftonslasken, det kan finnas bättre länkar.)

      Svara
      • Anders

         /  07/09/2014

        Nä, det är kvinnorollen som orsakar ”kvinnors våld mot spädbarn”. 😉
        Det intressanta är att dessa nötter som generaliserar om män som grupp och rättfärdigar det med att de angriper ”mansrollen” och inte män, inte skulle acceptera att någon påstår sig angripa invandrarkulturer men inte invandrare när de pratar om ”invandrares brottslighet”.
        De är så förblindade i sin rättfärdighet att de inte ser i vilken typ av vatten de simmar.

        Svara
        • Grodan Boll

           /  07/09/2014

          Eller romer vs. ziganistisk stöldkultur.
          För att nämna fler exempel.

          Svara
    • anonym

       /  07/09/2014

      1/3, var det inte 1/4 enligt feministerna i USA? Fast hårddisken kanske hittar på saker som vanligt?

      Svara
  22. MiT

     /  07/09/2014

    Och hur många tror på henne? Mållgan och vem mer?

    Svara
    • MJ

       /  07/09/2014

      Jag kan tänka mig att LT är riktigt sparsam med resurserna, henne pengar ligger väl på hög just för att hon låter bli att flyga utomlands, köpa massor av kläder, köpa nya datorer m.m. m.m.
      Eller så är det nog bara sådana som saker som LT inte är så intresserad av som man ska låta bli att köpa.

      Jag har förvisso flera borrmaskiner, men två av dem har jag ärvt och de är minst 30 år gamla, båda fungerar utmärkt. Nu är de använda många timmar vardera, men om LT hade tänkt på att köpa en borrmaskin som höll lite kvalitet istället för att välja efter färg, så hade hon och hennes arvingar haft en bra borrmaskin sen. Mina 30-åriga ska mina barn ärva när de flyttar till hus.

      Svara
      • anonym

         /  07/09/2014

        Ett tips annars är att Cramo har ett alldeles utmärkt sortiment av maskiner att hyra om behov uppstår.

        Svara
        • MJ

           /  07/10/2014

          Ja det är nog tillräckligt för de här storstadsbrackorna som bara tar fram borrmaskinen när de ska sätta upp en ny målning och liknande. Eller varför inte bara köpa en handborr på loppis om man nu borrar så jäkla lite som en kvart på flera år?

          Svara
  23. MiT

     /  07/09/2014

    Svara
    • Anders

       /  07/09/2014

      Och om det blivit tvärt om hade hon skrivit att tyskar skulle spöa upp sina fruar och brasilianare bli vrålkåta och köpa sex. Bevis och källa på sitt påstående? Sambandet mellan fotbolls-vm och massprostitution har krossats några gånger. Kommer de som sett matchen på tv också att öka sin sexkonsumtion eller gäller det bara de som sett live? Ser man ökad aktivitet på Malmskillnadsgatan när det går bra för Sverige i fotboll eller hockey?

      Förlåt, nu drog jag upp patriarkala krav på statistik och fakta. Hon känner såklart att det är så. Då är det så.

      Svara
      • Grodan Boll

         /  07/09/2014

        Hon har inte specificerat vilket partnervåld.
        Jag antar att det handlar om fruar som piskar upp sina stackars män som sitter bänkade framför TVn.

        Svara
        • Självklart handlar det om fruar som örfilar sina lata män lite komiskt sådär. Annars hade hon ju inte skrivit ”partnervåld” utan ”mäns våld mot kvinnor”! 🙂

          Svara
  24. Hej och ursäkta att jag är sen på bollen. För att vara en person som inte är något att bry sig om är det ett väldigt spekulerande i min person måste jag säga 😉 T o m Gudrun Schyman lyssnar på mig, hehe. Nåja, det är nog att tillskriva mig lite väl mycket makt. Men frågorna (och påståendena) här är intressanta och jag tar mig gärna tid att bemöta dem.

    Först vill jag säga att jag är positivt överraskad av bloggarens integritet att inte vilja ”outa” personer som skriver under alias. Det uppskattar jag. Jag förstår att det är lätt att ta reda på min identitet eftersom jag har inte gjort några större ansträngningar för att dölja den. Jag får dock känslan att somliga av kommentatorerna här är lite besvikna över att jag inte tog illa upp av CW:S tweet? Helst kanske jag skulle blivit ledsen över att bli ”outad” och gått in i försvar och tyckt att CW var taskig mot mig? Dra på mig den berömda offerkoftan så att säga och låtsas vara bättre i någon slags självömkande självrättfärdighet? (Jag sätter ”outad” inom citationstecken eftersom det inte är jag som anser att jag blivit ”outad” utan andra personer). Inget konstigt med det eftersom det var målet med tweeten och efterföljande diskussioner. Många önskar säkerligen att de kunde komma åt mig och göra mig illa.

    Jag är visserligen glad att de flesta respekterar min önskan att få gå under mitt alias men jag har full förståelse för att de som vill hämnas tror att det är bästa sättet och såklart tar till den metoden. Jag är okej med det. Jag är bitvis medvetet provocerande och jag räknar inte med något annat än att somliga triggas av mig och vill ”sätta dit” och förödmjuka mig på olika sätt.

    Jag är dock varken rädd för anti-feminister eller andra meningsmotståndare. Om någon vill gömma sig i skogarna här omkring med ett maskingevär finns det inget jag kan göra åt det och jag bekymrar mig inte över det heller. Det är rätt ovanligt att folk blir mördare för att de retar sig på en bloggare och mina tankar om män i allmänhet är något högre än så. Några andra sätt att skada mig än fysiska finns inte. Jag förstår att det retar gallfeber på vissa och det glädjer mig såklart eftersom det är jäkligt gött att vara untouchable.

    Angående Tenebrism. Jag var väldigt noga med att kolla upp att han själv gått ut med sin identitet innan jag nämnde hans namn i min blogg. Jag outar inte personer som vill vara anonyma eftersom det är under min värdighet. De som vill pyssla med det får kräla i den självdestruktiva sörjan utan mitt deltagande. Har också förstått att somliga utan att läsa mitt inlägg om T fått för sig att jag påstått att han är pedofil. Det skulle jag aldrig göra utan att ha konkreta bevis i form av att ha varit ögonvittne eller läst igenom rättegångsprotokoll där personen ifråga blivit dömd för sexuella övergrepp på barn. Jag är mycket väl medveten om att man kan ha osmakliga och otäcka åsikter om barns rätt till sex med vuxna utan att för den sakens skull vara pedofil eller någonsin utöva eventuell pedofili.

    För den som faktiskt vill veta vad jag sagt i frågan finns mitt inlägg här:

    http://wdarknessfalls.wordpress.com/2014/02/03/pedofilins-kritiker-ar-rabiata-och-blodtorstiga-och-vansinniga-enligt-tenebrism/

    Att jag har en raljant och spydig ton är det ingen tvekan om, men den som reagerar på det i detta kommentarsfält borde då rimligtvis reagera på tonen som brukar vara här både i inäggen och efterföljande kommentarer. Kan man tycka. Det är många som raljerar nedlåtande över sina ideologiska fiender och det får man räkna med när man sticker ut hakan. Inget att gnälla över anser jag.

    Och detta kan man ju spinna vidare på med tanke på spekulationerna om min trasighet och psykiska status. Det är inget konstigt att människor gör så med dem de upplever som sina fiender. Kan man oskadliggöra fienden genom att få andra att tvivla på dens förstånd är det såklart en metod man tar till. Det gör jag själv då och då. Spekulera på, det rör mig inte i ryggen. Min diagnos är bipolaritet för den som är intresserad och för den som inte är insatt i ämnet kan jag upplysa om att det är en mycket bred psykisk sjukdom.

    Sjukdomsbilden kan variera från djupa psykoser, vanföreställningar och bristande verklighetsuppfattning till den kategori jag tillhör som framförallt drabbats av depressioner och ångest men som har fått en dräglig tillvaro med hjälp av stämningstabiliserande medicin. Många klarar även av att arbeta, vilket jag inte gör eftersom min stresstålighet förminskades drastiskt när jag blev sjuk. Är man medveten om vad som utlöser den psykiska stressen brukar man ändå kunna klara tillvaron rätt bra är min erfarenhet.

    Min sk ”debattstil” har alldeles riktigt förändrats eftersom jag inte debatterar med anti-feminister och andra kvinnoföraktare längre. Jag vet att många av dessa män är besvikna eftersom de behärskar denna teknik till fulländning. De kör med lätthet över de flesta kvinnor och feminister eftersom vi sällan är tränade i denna ”samtalsform”. Och vem vill bli överkörd, uttröttad och ledsen? Det är bara destruktivt att utsätta sig för det.

    Det innebär inte med någon automatik att den som behärskar denna teknik har ”rätt” eller har monterat ner den andras argument. Det innebär bara att den som behärskar retorkstilen debatt bäst får anses ha vunnit, vilket är väldigt vanligt att män anser viktigt att göra, särskilt över kvinnor. Och eftersom jag är en dålig förlorare gör jag hellre det jag behärskar och är bra på. Jag krigar där fienden inte är och eftersom t o m Schyman anses ta mina åsiker i beaktande får man väl anse att jag lyckats rätt bra 😉

    Lite könsordstourettes får man väl säga att jag har. Den åkomman delar jag å andra sidan med de flesta män som uppsöker mig och andra feminister/kvinnor för att förnedra dem. jag ser ingen anledning att hålla någon slags ”god” ton mot folk som ber mig och andra kvinnor suga kuk och annat vanligt förekommande trams. Du borde tagit med tweetsen jag svarade på eftersom de var just av könsords-förnedringskalibern. Peronerna som skrev dem förtjänade inte annat än att få smaka på sin egen medicin, vilket inte brukar uppskattas. Såklart. Det är inte meningen heller.

    Nej, jag skulle inte vilja påstå att det förekommer någon hotbild mot mig. Om man inte gömmer sig med ett maskingevär i någon buske i närheten av mitt hem som sagt (och väntar tålmodigt i ett par veckor eller så för jag går inte ut ofta) finns det inte mycket skada man kan ställa till med i mitt liv. Däremot är ju personer som Klas creepy, precis som en kommentator skrev ovan. Min erfarenhet är dock att det är män som vill komma nära för att de fått för sig att de har något bra att tillföra i ens liv som beter sig så, inte män som avskyr en.

    En sak som jag lagt märke till med er anti-feminister och kvinnomotståndare är att ni gärna vill tro att ni kommit på något om en som man skäms över eller vill dölja för de som står en nära (eller allmänheten för all del). Det kanske lyckas med osäkra kvinnor, yngre kvinnor och kvinnor som vill upprätthålla en fin bild av sig själva? Nåja, här går ni bet. Det finns inga lik i den här garderoben. Jag har nämligen upptäckt att ju ärligare man är med sig själv och sina mörka/sämre sidor, desto mindre finns det för andra att skada en med och ju bättre tycker andra om en. Det inger förmodligen trygghet med människor som inte låtsas och förställer sig.

    Jag anser att jag personligen är precis lika osympatisk, elak och skadeglad som de män som uppsöker kvinnor för att förnedra, trycka till och göra illa eller som skriver spydiga, nedlåtande inlägg om olika kvinnor. Ni kan lugnt räkna med att jag kommer fortsätta med det för jag har ingen som helst fasad jag behöver eller vill upprätthålla. Att skada och förnedra kvinnohatare och annat pack gör mig genuint lycklig 🙂 Precis som jag vet att det gör många av er som håller till här när det gäller kvinnor i allmänhet och feminister i synnerhet.

    Så, hoppas det klarnade lite i kvinnoföraktardimman 😉

    Svara
    • TrolletPlit

       /  08/06/2014

      ”Att skada och förnedra kvinnohatare och annat pack gör mig genuint lycklig…Precis som jag vet att det gör många av er som håller till här när det gäller kvinnor i allmänhet och feminister i synnerhet.”

      Kvinnor i allmänhet? Hur står det till? Tror du på fullt allvar att många som hänger här vill skada kvinnor? Jag tror, utan att känna en endaste en att de flesta älskar kvinnor och att flertalet lever i lyckliga förhållanden. Jag själv är en sådan.

      Däremot bekämpar vi dagens feministiska idelogi; som är en variant av könsrasim, ologisk som inget annat, ovetenskaplig som religion och rent samhällsfarlig som all form av rasism.

      Svara
      • Att du inte begriper bättre kan ju bero på att du och andra anti-feminister inte blir uppsökta på din/er blogg av varandra och att du därför inte vet vilka av männen i kommentarsfältet här som beter sig på det sättet jag beskrev? Kan det vara ett möjligt alternativ tror du till din nuvarande förklaring att jag hittar på och ”tror” helt irrationellt? Har några fina skärmdumpar jag kan publicera om det behövs. Har nämligen lärt mig att ta alltid såna efterom anti-feminister har som regel att förutsätta att kvinnor och feminister ”tror” utan att ha några som helst belägg för sina virriga påståenden.

        .Annars räcker det ju faktiskt med att du öppnar ögonen och ser hur kvinnor omtalas i den här och en hel del andra anti-feministiska kvinnoföraktarbloggar.

        Men det är trevligt att höra att du älskar mig. Vad exakt är det du älskar med mig?

        Svara
    • Bosse

       /  08/06/2014

      ”Sjukdomsbilden kan variera från djupa psykoser, vanföreställningar och bristande verklighetsuppfattning”
      Har hen försökt med skogspromenad och varmt bad? När jag ändå har dig på tråden så måste jag fråga, blev du WT av att vara ett psykfall eller var det tvärt om? och den där 10 år yngre jättebebisen till man som du har, blev han WT av att vara tillsammans med dig eller var han redan WT när ni träffades (kaka söker maka så att säga)

      Svara
      • Bipolaritet är i korta drag kemisk obalans mellan synapserna och receptorerna i hjärnan Skogspromenader och varma bad har ingen vetenskapligt bevisad effekt på den typen av obalans. Jag använder mig inte av metoder som inte fungerar vilket du borde ta lärdom av. Att förminska ett för många (även män) väldigt plågsamt sjukdomstillstånd samt fröjda sig i klassförakt och mansförakt i syfte att skada kvinnor som tycker annorlunda än man själv vittnar inte om intelligens eller smart uttänkta strategier utan om låg hjärnkapacitet,, saknad av integritet och bristfällig identitetsförankring.

        Svara
      • TrolletPlit

         /  08/06/2014

        Tycker WDF svar höll betydligt högre klass än Bosses inlägg.

        Svara
  25. Sorry, en del av meningen föll bort: inte blir uppsökta av varandra för att skada och förnedra varandra.

    Svara
  26. TrolletPlit

     /  08/06/2014

    Ge gärna exempel på att många de som skriver här vill skada kvinnor i allmänhet. Om det är så tar jag givetsvis avstånd från sådana olagligheter. Men då får du visa det också. Varsågod, bollen är din. Upp till bevis.

    Att skriver att jag ska öppna ögonen för ”hur kvinnor omtalas … här” bör du också visa med exempel för att få ngt trovärdighet.

    Visserligen ingår du i den gruppen som jag älskar, men det betyder inte att jag älskar alla som ingår i den gruppen.

    Svara
    • Jag väntar fortfarande WDF på svar

      Svara
    • Som du säkert förstår kan jag inte länka dig till skärmdumpar jag har sparade i min dator. Att du anser att jag behöver visa upp något för dig för att du ens ska ta i beaktning att anti-feministiska män (varav en del av dem håller till på den här bloggen och som du enligt egen utsago inte känner och därmed inte är kapabel att avgöra vilken typ av kommentarer de skriver) skriver könsordskommentarer i syfte att kränka och förnedra kvinnor förvånar mig inte. Det är en vanlig inställning bland anti-feminister: ska jag tro på att kvinnor blir trakasserade av män måste jag ha bevis och sedan är det jag som ska avgöra om något trakasserande skett.

      Det är därför du vill att jag ska citera olika kommentarer som finns mitt framför näsan på dig, tillgängliga för vem som helst att ta del av. Enda syftet med detta är att starta en av de där berömda debatterna där syftet är att vinna över en feminist. Kan (vill) du själv inte se föraktet och förolämpningarna i somliga av kommentarerna här kommer du inte se detta för att jag ”visar upp” dem för dig heller.

      ”Visserligen ingår du i den gruppen som jag älskar, men det betyder inte att jag älskar alla som ingår i den gruppen.”

      Du menar väl inte att du just gjorde en generalisering av ”gruppen kvinnor”? Det kan jag väl aldrig tro, så upprörda som ni anti-feminister blir när kvinnor generaliserar om gruppen män. Men jag håller med dig. Bara för att jag inte gillar somliga män betyder inte det att jag ogillar alla som ingår i den gruppen. Kan vara något att fundera över.

      Svara
      • Men WDF, du skrev ju själv detta: ”Har några fina skärmdumpar jag kan publicera om det behövs.”
        Och nu behövde jag det.
        Hur du ska presentera det är ditt problem eftersom du skrev att du ska publicerade det om det behövdes.

        Svara
        • WDF skrev: ”Det är en vanlig inställning bland anti-feminister: ska jag tro på att kvinnor blir trakasserade av män måste jag ha bevis och sedan är det jag som ska avgöra om något trakasserande skett.”

          Vad vill du ha sagt? Jag förstår inte. Förklara.

          Svara
        • DU behöver det ja. Jag sa aldrig att det handlade om dina behov men intressant att du tolkar det så.

          Svara
          • Det finns alltså inte några, eller hur? Det var väl det vi visste

          • Nejdu, lilla gubben, den här låtsasdiskussionen i syfte att sätta dit mig genom att provocera mig till att göra som du vill är jag för gammal och erfaren för att dras in i .

          • WDF, skriver man så här ”Kan det vara ett möjligt alternativ tror du till din nuvarande förklaring att jag hittar på och ”tror” helt irrationellt? Har några fina skärmdumpar jag kan publicera om det behövs.”

            Så betyder det att du ska publicera det till mig om det behövs. Du ställer ju en fråga till mig…. och jag ber att få se det.

          • Nej, det betyder det inte. Du TOLKAR det så, vilket inte betyder att det var vad jag avsåg. Om jag anser att det behövs, ska det läsas. Och nu när du fått klart för dig hur det ligger till kan du släppa den här lilla tramsdebatten eller fortsätta gnälla för döva öronen över hur dina behov inte blir omedelbart tillgodosedda. Det är nämligen inte prio ett i mitt liv.

          • Det du kallar tramsdebatt blev tydligen ett utmärkt exempel på att du inte kan hålla ord och att du bara hittar på när du skrev att många här vill skada kvinnor.
            Då vet vi alla det. Bra.
            Nästa gång du för fram ett påstående och säger att du har bevis och ska publicera det om det behövs, så kan det kanske vara bra att göra det.

            Din trovärdighet ökar liksom då.

          • Nu har du allt fått saker och ting om bakfoten lille vän. Du måste missta mig för någon som gives a shit om vad anti-feminister anser trovärdigt? Och tala för dig själv du. Det är inte bara dina kvinnoföraktande mansbröder som läser den här bloggen så vad ”vi” vet är du inte kapabel att bedöma.

          • MiT

             /  08/07/2014

            Nu har du både påstått en massa saker rakt ut om den här bloggen och läsarna, du har ovanpå det kommit med mängder av insinuationer hela tiden. När man gör sånt får man faktiskt finna sig i att behöva backa upp sina påståenden eller erkänna att man pratar skit och ljuger. Det är inte svårare än så faktiskt.

            Visa upp att bloggen och läsarna är kvinnoföraktande, visa att de också kommenterar på din blogg och attackerar dig. Om du inte kan visa det så är det ju bara rent ljug från dig och kommer att betraktas som rent ljug tills du visar upp bevis. Det är så enkelt nämligen.

            ”jag ser ingen anledning att hålla någon slags ”god” ton mot folk som ber mig och andra kvinnor suga kuk och annat vanligt förekommande trams.”

            Känner du igen meningen ovan? Den är din från din kommentar här. Menar du att folk sa sådana saker till dig på den här bloggen när du trodde att du skulle kunna trolla här? Tugget om fittsaft och sånt är alltså bara reaktioner på att de (bl a jag…) bemött dig med liknande?

            När Madame Tourettes hälsar på

            Du får helt enkelt visa att det du påstår och att det du insinuerar stämmer.

          • Det är till att vara glömsk tror jag?

            http://wdarknessfalls.wordpress.com/2014/05/29/nu-ar-det-krig/

            Den som började med kroppsvätskeförolämpningarna var DU min min förvirrade lille herre när du påstod att män gillar att runka av sig och skvätta på mig. Det skrattar jag bara åt men kom inte och gråt några kränkta små krokodiltårar när du får svar som du ropar.

          • MiT

             /  08/07/2014

            Det var bara dina egna ord, sånt som du skriver och påstår. Känner du igen de här?


            Det finns många fler i inlägget. Jag påstår inte det utan det är du som gör det, jag tyckte bara att du skulle skriva en bok om det det påstår.

          • Nu snurrar du till det så ordentligt att jag får hjälpa dig att få ordning på tankarna för det här reder du inte ut ensam.

            Du ansåg att jag skulle skriva en bok om att män runkar av sig och skvätter över mig vilket jag aldrig påstått att män gör på mig.
            Detta innebär att du 1) var den som började med de personliga förolämpningarna och 2) var den som började prata om könsvätskor och förnedrande sexuella handlingar.

            För att vara en som värnar om fakta, sanning och logik måste jag säga att du uppför dig som om begreppen vore nya för dig och inte riktigt hittat rätt plats i hjärnan ännu.

            Roligt dessutom att du reagerade så starkt på en kopierad anti-feministisk kommentar som lämnades på en feminists blogg. Gillar du inte att bli tilltalad som en kvinna? Hur står det till med jämställdismen i Sverige egentligen? Nästan så man kan börja undra om den inte den spårat ur, hehe.

          • I det inlägget står samma saker som jag länkat till på min egen blogg och den som gjorde det personligt och pratade könsvätskor först var du. Sorry, det kommer du inte ifrån det hur många tweets och egna inlägg du än länkar till. Erkänn att du hade fel, det är enda sättet du kan komma ur det här med värdigheten i behåll.

          • MiT

             /  08/07/2014

            Som alla kan se så kom din kommentar om att slicka fitta före min till dig…

            Dags för FN att övervaka Sveriges val?

          • Fast det var ju varken en förolämpning eller riktat till dig personligen? Den som drog upp könsvätskor och hur män skvätter de över mig när de runkar var du. Sluta bortförklara dig och stå för vad du säger och gör, vuxen karl som du är. DU sätter tonen i DITT kommentarsfält genom vad du skriver i dina kommentarer och vilka kommentarer du släpper igenom. Är det så att du inte gillar könsförolämpningar ska du städa upp både framför din egen tröskel och i ditt kommentarsfält.

          • MiT

             /  08/07/2014

            Är bara en som skrivit sådana saker här och det är du. Det jag har skrivit till dig är bara dina egna ord som du fått tillbaka. Alla kan se det…

          • Så du anser att det är okej att svara likadant som man blir tilltalad? Det var ju en intressant vändning. I inlägget vi kommenterar under har du två skärmdumpar där jag svarar män så som jag eller andra kvinnor nyss blivit tillalade (fast de förnedringstweeten valde du av någon outgrundlig anledning att inte ta med) och det kommenterar du så här:

            ”Jaha, så WDF lever under hot? Är det vanligt att hotade VUXNA 40+ KVINNOR håller på så här på twitter och i kommentarsfält? Och tweetar sådana här grejer?”

            ”Oj vad det är synd om WDF, hon är säkert så oförskyllt drabbad av allt möjligt.”

            Nej det är väldigt ovanligt skulle jag vilja påstå att kvinnor i någon ålder alls uttrycker sig som jag gör i tweetsen, men det är däremot väldigt vanligt att män i alla åldrar säger åt kvinnor att suga deras kukar, knulla mer, eller att de sugit för mycket kuk och av det blivit horor osv. Det kan du väl ändå inte ha missat, om dig och kring dig som du är på olika sociala nätforum?

            Vad märkligt att jag aldrig nånsin sett dig skriva något om hur vulgärt och otrevligt män tilltalar kvinnor, för det har du väl inte? Men har du det tycker jag du ska länka till de inläggen genast, annars har jag automatiskt rätt och du har då bevisat för oss alla att du snackar skit.

            Inte heller har jag sett dig skriva nånsin att ”oj vad synd det är om den och den mannen, han är säkert så oskyldigt drabbad av allt möjligt” när kvinnor gett honom svar på tal på hans kuksugarkommentarer och sen inte gillat det, trots att män bölar jävligt mycket över feministers fula språk när de uppsöker dem för att förnedringsförolämpa. Och har du skrivit om det, så länka genast annars är du en skitsnackande hycklare.

            För det kan väl aldrig vara så att du skiter så jävla fullständigt i hur illa kvinnor blir behandlade av män eftersom du tycker att det är rätt åt dem? Du är en ynklig liten spillra till man. I flera år har du, gamla karln, ägnat dig åt att förtala, smutskasta och förlöjliga enskilda feminister för att du är så förbannat rädd och ensam och sen låtsas du att det är mina tweets där jag gör det du själv gör i dina egna kommentarer, som är problemet. Ta lite eget ansvar för helvete, det är dags och bli vuxen nu! Oj vad synd det är om dig och det menar jag verkligen.

          • MiT

             /  08/07/2014

            Sök hjälp snarast, för din egen skull.

          • Neej du, du ska fanimej inte komma undan det här genom anspelningar på min psykiska hälsa.

            Det var jävligt viktigt för dig själv att få bevis omgående på att flera kommentatorer på din blogg skriver vidriga kommentarer hos olika feminister. Du KRÄVDE att jag skulle visa mina skärmdumpar för dig nu på en gång, annars var jag en skitsnackande lögnare. Och som du mycket väl vet måste skärmdumpar publiceras nånstans för att bli synliga för andra på nätet, och att det tar tid att leta fram och publicera i ett inlägg som dessutom ska skrivas, det var inget du tog hänsyn till, för du skulle ha bevis NU.

            Men precis som Annie säger: det går åt båda hållen serrö. Länka till alla jävla inlägg du har där du reagerar likadant på mäns kuksugarkommentarer som du gör på mina slickafittakommentarer. Du behöver inte ens göra det nu på en gång. Det går bra om du skriver ett inlägg om det i morgon, hur synd det är om alla stackars män buhuhu som känner sig kränkta när kvinnor svarar dem som de blir tilltalade.

            Och är det så att du inte har några såna inlägg att länka till och inte kommer skriva något heller ska du fan inte sitta här och gnälla som en förvuxen jävla bebis när kvinnor säger ifrån till män som behandlar dem som skit.

            Du svarar inte på en enda av mina frågor och ditt bästa ”argument” är: sök vård. Så jävla lågt. Och barnsligt så jag vet inte vad. Att argumentera för hur illa feminister beter sig har du inga problem med. Det har du väl skrivit några åtskilliga tusen inlägg om nu. Men argumentera när en smartare och mer beräknande kvinna än du sätter dig på pottan klarar du inte av.

            Du skulle kunna erkänna att du haft fel och be om ursäkt men nu har du målat in dig i ett hörn och då återstår bara förolämpningar om kvinnans förstånd för män som du, trots att jag är både friskare, intelligentare och mer medmänsklig och vid mina sinnens fulla bruk än du nånsin kommer bli.

            Kom aldrig mer och påstå att feminister inte vill ta debatten för den här debatten kommer du få ta med mig tills du erkänner att du hade fel och haft det hela jävla tiden eller tills du blockerar mig. Det kan du räkna med din pateiska kvinnoföraktande hycklare.

          • MiT

             /  08/07/2014

            Men det enda du visar upp är de saker du själv har skrivit om div kroppsvätskor. Jag har bara upprepat dina ord och att jag inte vill ha din vulgära skit på bloggen. Det visar du upp… Det finns massor av vulgär skit från dig, hur är det alla gånger du vill trycka upp mensfittor i ansiktet på folk t ex?

            Så min uppmaning kvarstår, sök hjälp.

          • Om du inte vill ha ”min vulgära skit” på bloggen förstår jag inte varför du publicerar den i dina inlägg, inte bara en gång utan upprepade och inte bara en tweet utan säkert 20 eller fler i olika inlägg. Kan du svara på det utan att hålla på med sök hjälp-tramset? Visa att du kan argumentera för din sak när du stöter på verkligt motstånd istället för att gömma dig bakom de där slitna kvinnoförolämpningarna.

            Hela det här inlägget handlar fö om mig, ett jävligt märkligt beteende från någon som inte vill ha någon annas ”vulgära skit” på sin blogg.

            Nej, du har inte bara upprepat mina ord, du har hittat på alldeles egna som du nu inte vill stå för. Hur blir det med länkningen till inläggen där du visar samma raljerande förakt mot män som beter sig som du, dvs skriver vulgära kommentarer för att de bara ger svar på samma tal? Det beteende som du så ofta och gärna skriver spydiga inlägg om när feminister står för. Var är länkarna? Var är inläggen? Var är bevisen?

            Varför erkänner du inte bara det som är uppenbart för de flesta av oss andra: att du är rädd för att feministerna ska skapa ett matriarkat eftersom du inte vill bli behandlad som en kvinna? Att du föraktar kvinnor och ger blanka fan i hur män behandlar dem? Att du ger blanka fan i våldtäkter, kvinnlig slavhandel (också kallad trafficking), könsstympning och barn som tas ifrån sina mödrar för att hamna hos sina våldsamma sexuellt förgripande fäder? Det hade åtminstone varit ärligt istället för att som nu låtsas att du gör någon slags god gärning för Sverige när alltihop handlar om ditt eget bräckliga ego och din rädsla för kvinnor.

          • @WDF,

            Om du inte vill ha ”min vulgära skit” på bloggen förstår jag inte varför du publicerar den i dina inlägg, inte bara en gång utan upprepade och inte bara en tweet utan säkert 20 eller fler i olika inlägg.

            Enligt den logiken borde vi inte se några arga feministiska blogginlägg om manligt ‘maktutövande’, eller antirasistiska blogginlägg om rasister och fascister. Varför blogga alls om företeelser som man inte själv vill se i sitt eget kommentarsfält?

          • Och nej, det menar jag inte. Det jag refererar till är publicerade och icke publicerade kommentarer på min och andra feministers bloggar. I övrigt är jag fullständigt ointresserad av att bevisa något för dig eller några av de andra kvinnomotståndarna som brukar hålla till här. Passar det inte får du väl skriva ett snyftinlägg om hur dumma alla feminister är mot dig? Du kan ju återpublicera ett av dina gamla inlägg om det känns ansträngande. Jag lovar att ingen skulle märka någon skillnad 😉

          • MiT

             /  08/07/2014

            Nu påstår du saker IGEN utan att backa upp dem. Men jag förstår, du är ointresserad av att bevisa för du är smärtsamt medveten om att du bara pratar skit och inget annat. För om du kunde bevisa det det allra minsta lilla så skulle du göra det omedelbart! Men det som kommer är bara påhitt från dig.

          • Fel. Det är du som kräver bevis för något jag är ointresserad av att bevisa för dig. Och de bevis du har fått vill du inte stå för, vilket jag förstår. Det är såklart pinsamt att göra bort sig på sin egen blogg och erkänna att man mött sin överkvinna.

          • Om du nu är så ointresserad av att bevisa det, varför drog du upp det från första början? Du framstår ju som en unge i trotsåldern.
            – Jag kan bevisa att det var Nisse som stal kakorna.
            – Vad bra. Gör det-
            – Jag har ingen anledning att bevisa ngt för dig du hatiska människa.

          • Det var väl inget vidare argument det där, att hitta på saker som inte sagts? Bättre kan du!

          • Det var en så kallad liknelse som stämde med det du påstod. Det var för att förenkla vad det handlar om. Jag är ledsen om jag inte lyckades få dig att förstå ens då.
            Om vi inte använder språket på samma sätt så blir all form av diskussion till slut dödfödd. Orden kan inte byta betydelse som det passar en själv.

            Jag förstår att du är mitt inne i din kamp för feminism och att den enda motståndare är mannen. Om du inte klarar av att förstå ordets innebörd så förstår jag att du hamnar i trotsålder med nedlåtande ordval(som du gjort mot mig flera gånger här) könsord etc.
            Kan man inte diskutera så måste man häva ur sig invektiv. Det kommer man ingenstans med i slutändan om man inte samtidigt tar till våld.

  27. WFD: Nu blev jag riktigt glad 🙂 Även om jag inte håller med dig om allt så har jag aldrig sett dig uttrycka dig så här sansat förut. Även om jag inte tror ett smack på din metod och du tror förmodligen inte på min så tror jag att vi kan vara överens om att någon form av dialog är bättre än ingen dialog alls 🙂

    Svara
    • Nåja, jag vill väl inte förta din glädje, men denna ”dialog” kommer inte leda till mer förståelse än någon av alla de andra sakliga och förklarande dialoger kvinnor och feminister för med anti-feministiska män varje dag över hela nätet och även AFK. Om så vore fallet skulle kvinnoföraktet som ligger som en illaluktande dimma över hela den här bloggen varit ersatt av rosendoftande empati och välvilja för länge sedan.

      Det är inte mitt syfte heller. Jag är här för att studera fienden och dens reaktioner för att dela med mig av mina kunskaper till mina medfeminister och systrar som utsätts för dessa mäns kvinnoförakt dagligen så att vi ska kunna slå tillbaka så mycket hårdare och effektivare. Samt att få skratta lite åt bajsblöjetramset i grupp förstås 🙂

      Svara
  28. Räknar du inte med antifeministiska kvinnor också? Varför tror du vi finns? Det är knappast kvinnoförakt som driver oss utan snarare en avsky för den hatiska ideologi som dagens feminism står för. Det kvinnoförakt du talar om finns inte här utan man blir här bemött som man förtjänar. Beter man sig som ett praktarsle får man skit tillbaka. It works both ways.

    Svara
    • Jajamen, it works both ways. Beter man sig som ett praktarsle mot feminister får man skit tillbaka. Det mansförakt du talar om finns inte i mina kommentarer och jag svarar inte för någon annan än mig själv.

      Du är historielös. Feminismen har aldrig varit rumsren. De blev precis lika motarbetade och förlöjligade (arresterade och kastade i fängelse t o m) för 100 år sen, den eran ni anti-feminister brukar referera till när ni vill visa hur mycket utför det gått med feminismen. Du är ett barn av din tid och det kommer anti-feminister vara om 100 år också. ”Förr var de minsann vettiga när de ville ha en samtyckeslag men nu, nu har det gått för långt!” Lär dig din kvinnliga historia och sluta motarbeta dina medsystrar.

      Svara
      • En sak jag undrar är, hur tror du din ”kamp” ska lyckas? När har den lyckats? Vad är det du vill uppnå? Använder du bara ordet feminism men vill egentlig ha kommunism, som så många av dina vänner. Inser du inte att de flesta inte vill ha kommunism. Är du för våld?

        Svara
  29. Nej, jag är inte historielös och en ideologi som bygger på hat kommer jag aldrig ställa mig bakom, oavsett om den kallas feminism, fascism eller nazism. Det finns problem för kvinnor idag också men dessa kommer helt i skymundan eller förvärras t o m av dagens tokfeminism. Jag är solidarisk med mina medsystrar vilket innebär att jag har samma krav på hyfs och folkvett när det gäller såväl kvinnor som män. Jag vägrar att låta mig reduceras till en representant för ett kollektiv utan jag är en individ och jag betraktar och behandlar alla andra så också. Motsatsen är förnedrande för alla inblandade. Den ”kamp” och de metoder du och några andra använder kan aldrig räkna med mitt stöd!

    Svara
  30. Fifi

     /  08/09/2014

    WDF är helt sinnessjukt duktig på att debattera mot dessa antifeminister. Jag ler från öra till öra efter att ha läst kommentarerna där hon äger ut varenda en av dom 🙂 Go WDF!!

    Svara
    • @Fifi,

      Det finns spelregler för debatt som varit i kraft åtminstone sedan Aristoteles dagar. Bara genom att fullständigt förkasta dem kan man påstå att WDF äger någon debatt över huvud taget.

      Svara
  31. Verkar som alla vi kvinnohatare blivit ordentligt ägda utan att riktigt ha märkt det:
    http://ladydahmer.nu/man-vill-inte-bli-behandlade-som-kvinnor-av-when-darkness-falls/

    Svara
  1. Tweetar från 2014 del 4 | WTF?

Lämna ett svar till Annie Avbryt svar

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.