En blogg med massor av gamla guldkorn!

Bloggen med guldkorn som jag totalt missat heter ”Herrtidning”, med den fantastiska förklarande texten ”Jag läser dem för artiklarnas skull” 😛

Det kryllar av främst gamla kriminalstorys från herrtidningsvärlden! Med artiklarna scannade, fantastisk läsning!

soder1

Ett exempel är Södermannen, en parallell till Hagamannen? Fler bilder med originalartiklar och även sammanfattande text finns i inlägget.

Läsning för regniga dagar så det räcker hela året. Och kanske nästa också!

MVH

MiT

Lämna en kommentar

9 kommentarer

  1. MiT

     /  07/30/2015

    Svara
  2. MiT

     /  07/30/2015

    Men han ser noga till att det är så lite som möjligt samtidigt som han anklagar andra för att vara snikna och gnidna…

    Svara
  3. MiT

     /  07/30/2015

    Svara
  4. MiT

     /  07/31/2015

    Svara
  5. Pelle2

     /  07/31/2015

    Lite vanlig Socialdemokratiskt hyckleri bara.Det är häftigt att betala skatt så länge som någon annan gör det.För honom räcker det att betala minimalt med skatt men om någon annan skatteplanerar som han så är de giriga.
    Han visar att han kommer bli en bra Socialdemokratisk politiker framöver.Han vet redan hur man tar för sig vid köttgrytorna på känt manér.

    Svara
  6. tomas

     /  07/31/2015

    jag som arbetslös betalar en större procent av min lilla inkomst
    snälla Jason jag behöver lite mer . du kan skicka ett bidrag direkt till mig 🙂

    Svara
  1. Trängsel i hycklerifållan | WTF?

Kommentera

