När kommer svensk media fram till att det var svenskar som var i farten i Köln?

Jag undrar faktiskt eftersom media i Sverige har en patologisk önskan att vilja få allt dåligt till att vara något svenskt. Ska dra lite ur minnet nu bara, ni får leta själva efter källor.

Det var gruppvåldtäkten på en Finlandsfärja som man omedelbart smällde upp var begången av svenskar fast det bara var en av de misstänkta gärningsmännen som ens hade svenskt medborgarskap. Men oj vad svenska de var enligt media…

I höstas när det brann på en del ställen i landet kunde man i Aftonbladet (tror jag) läsa att det hade brunnit i ett radhus när det i själva verket var ett asylboende i drift och det troligaste är ju att det startar inomhus. Man ville ge sken av att det brunnit hos en vanlig Svensson helt enkelt när det i själva verket brinner ganska ofta på just asylboenden.

Vi har ett stort antal gruppvåldtäkter som skett i landet, jag har inte koll på hur många men väldigt många är det. Men media försöker skriva som om det är helt vanliga Svenssons som ligger bakom när det inte alls är så. Överfallsvåldtäkterna är det likadant med med något enstaka undantag. Fanns ens det otäcka fenomenet med gruppvåldtäkter i Sverige för 30 år sedan…?

Det är kvinnor som ”ramlar” från balkonger och media skriver om det som om det är ett svenskt fenomen fast alla förstår att det inte är så.

Det är grov gängmisshandel varje vecka, det är grova rån varje vecka med inslag av grovt våld. Det är skjutningar, handgranater, upplopp, bilbränder, personrån, kaos vid akutintag och på sjukhus och så vidare. Polisen har ett rent helvete. Media skriver som om det är helt vanliga Svenssons som ligger bakom fast alla vet att det inte alls ligger till så.

svenska jihadister

Media brinner verkligen för att kalla terrorister runt om världen för svenskar. Är det en terrorist i Mellanöstern som har en släkting vars kompis brylling bor i Sverige så är terroristen omedelbart svensk. GT hade en genomgång av IS-terrorister som hade ”svensk bakgrund”. Visst ser de ovan ut att ha svensk bakgrund…?

Efter terrordådet mot Charlie Hebdo så slog media i Sverige knut på sig själva för att flytta fokus, man började direkt prata om hur man skulle motverka ”islamofobin”. Det var skyltar där det slogs fast att terrordåden i islams namn inte alls hade något med islam att göra… Det är någon sorts jäkla ryggmärgsreflex hos svensk media som verkar slå till så fort det handlar om illdåd i islams namn, som hellre verkar vilja skylla på offren.

När det kom fram att det var en svensk som låg bakom det som hände i Trollhättan så fick nog nästan samtliga journalister och redaktioner i Sverige byta underkläder eftersom de fick orgasm i byxan av glädje, det var julafton som kom redan i september för dem. Äntligen fick de kräma på med allt vad de hade utan att behöva låtsas.

övergrepp i Köln

Bilden kommer från Nyheter Idag och deras artikel om händelsen i Köln.

Så vem i Sverige blir först med att påstå att det var svenskar som låg bakom den sexuella terrorismen i Köln (och vad det verkar på flera andra platser också samtidigt, det var alltså samordnat på något sätt)? DN kanske redan ligger i startgroparna, de brukar ju vara flitiga? SR kanske? Eller varför inte SVT? Expressen kanske?

När kommer rubriken i DN ”Svenskar låg bakom massvåldtäkt i Köln!”? För vem vet, de kanske ville komma till Sverige och då är de ju naturligtvis svenskar och är man svensk så är man ju en vit heterosexuell man. Och det vet man ju att de ligger bakom allt dåligt i världen…

Så kom igen nu, var inte blyga! Vi väntar spänt på den första artikeln som slår fast att det var svenskar som låg bakom alltihop.

Vad hade radikalfeministerna sagt?

MVH

MiT

Lämna en kommentar

98 kommentarer

    • Hmm

       /  01/06/2016

      Och här kommer devisen att kvinnor ALLTID ska se på ALLA män som potentiella våldtäktsmän…

      ”The suggested code of conduct includes maintaining an arm’s length distance from strangers..”

      Förstår ni nu varför feminister har den ”slognan”? (Och varför den är nödvändig?) Även om dem som är från väst är mindre troliga att vara förövare och det endast är en lite procent som är det, så står det inte skrivet i pannan på vem som är det, så ”jag” måste utgå från att alla är det.

      Svara
    • Hur i h…..e tänkte hon? Armlängds avstånd? Skall jag hålla mig hemma, bära en stickpinne för att stöta bort män och absolut inte åka allmänna kommunikationer?

      Svara
      • absolut inte åka allmänna kommunikationer?

        Jodå, du får ägna dig åt lite ‘femspreading’ bara.

        (För tydlighetens skull, går femspreading ut på att mankvinna tar upp närliggande säten med kassar och annat – inte att man sitter bredbent, vilket i detta fall kanske inte vore tillrådigt.)

        Svara
  1. Daniel Johannisson

     /  01/06/2016

    Rätt intressant dock att tillvägagångssättet var likadant i Kalmar (där jag själv bor) en ring bildades kring offren. Kommentarerna på kalmar24:s Facebooksida var också lite roliga.. Två ”rasifierade” (tramsifierade) tjejer tyckte att offren som var ett par 17 åriga tjejer fick skylla sig själva då 17 åringar inte skulle vara ute så sent på kvällen (tolvslaget på nyårsafton)

    Svara
    • MiT

       /  01/06/2016

      Det är helt makalöst, hur kan man ens bete sig på det viset?

      Och hur kan man ens leta efter ursäkter…? Syftet är ju glasklart, skämma och förnedra, inte bara tjejer och kvinnor utan även killar och män.

      Svara
    • Det jag undrar genuint är hur det här funkar psykologiskt – hur svärmar 20-30 män samman och bestämmer sig för att trakassera unga tjejer? Vad hände i Köln som fick upp till 1000-talet att samlas och trakassera tjejer? Hur resonerar de?

      Sedan så är det apologeterna också en fascinerande psykologisk studie i sig.

      Svara
      • Rikard

         /  01/06/2016

        Hej.

        Såhär: kvinnan du gifter dig med skall vara ärbar och ha heder, vilket hennes familj, både systrar, bröder, föräldrar och kusiner ser till. Kvinnan utan familj (den moderna västerländska och självständiga) har inget värde utan är en förbrukningsvara. Hennes status är sådan att det nästan är din plikt att straffa henne för att hon tror att hon är mannens jämlike. Ungefär så ser den kulturellt betingade sociala psykologin ut.

        Alla folk uppfattar sin verklighetsuppfattning som den riktiga, och andras som avvikelser från det normala – respekt och bemötande har med makt, resurskontroll och behov att göra. Den som inte hävdar sin sak som rätt demonstrerar därför att angriparen i kraft av sitt framgångsrika och ostraffade agerande hade rätt – och därmed kan den mentala process som leder till introspektion och omprövande av normer inte ske.

        Massinvandring från de kulturellt och civilisatoriskt (jämfört med oss och med vår måttstock [fö korrekt bruk av relativism – att jämföra relativt något annat]) primitiva klan- och stamfolken från islams kärnländer och Afrika kan inte medföra något annat om inte invandringen är så liten att individen saknar sin hemkulturs gemenskap. Då följer assimilering och anammande av den dominanta kulturens verklighetsuppfattning.

        Om det svenska folket skall fortsätta att existera som etnicitet och kultur måste det till synnerligen drastiska åtgärder. Alternativet är som sagt undermedveten assimilering till de chauvinistiska och med våld dominerande (huvudsakligen) arabiska, afghanska och afrikanska kulturerna.

        Kamratliga hälsningar,
        Rikard, lärare
        Ps Apologeternas resonemang, för att förklara med en analogi (analogier är alltid suspekta, dock): En Chihuahua är en hund. En Molosser är en hund. alltså är de två samma sak. Ds

        Svara
        • Senior

           /  01/07/2016

          Ja, det torde väl ha varit ungefär på det viset alla tidigare civiliserade kulturer fallit….

          Man blir mer och mer civiliserad tills man är så civiliserad att man inte kan stå emot våldet från en mindre civilserad kultur.

          Svara
    • Kristian

       /  01/06/2016

      20-30 per grupp, läser jag det som. Det vill säga två dussin män runt en eller två kvinnor.
      Fy fan igen.

      Svara
  2. Sven

     /  01/06/2016

    Något för fi-sympatisörer att beakta då man vill ha in fler araber i Sverige. Det är bara att hålla med om att media inte är helt sanningsenliga när man anger begreppet svensk.

    Svara
  3. MiT

     /  01/06/2016

    Svara
  4. MiT

     /  01/06/2016

    ”Aftonbladets Aagård om sexövergreppen i Köln: “Extremhögerns viktigaste propagandaverktyg””
    http://nyheteridag.se/aftonbladets-aagard-om-sexovergreppen-i-koln-extremhogerns-viktigaste-propagandaverktyg/

    Svara
  5. Vi svenskar ska kanske byta medborgarskap? Födelseplats är svårare att byta men medborgarskap går säkert att köpa. I alla fall ett annat pass? Det lär inte vara svårt.

    Svara
  6. QED

     /  01/06/2016

    ”Avskaffa journalisthögskolorna!”

    http://detgodasamhallet.com/2015/12/31/om-de-goda-medierna/

    Svara
  7. TonyMalmqvist

     /  01/06/2016

    Jag är själv född och uppvuxen i Göteborg, senare i livet flyttade jag därifrån och bor sedan antal år i mindre stad. Men fortfarande finns mitt hjärta kvar i den stad jag växte upp i, men jag kan inte nog uttrycka min sorg över vad som har hänt hur den stan har utvecklats till att bli till vad den är idag. Samtidigt känner jag en vrede över hur kommunalpolitiker, media inte bara har stått bakom den här utvecklingen, utan just detta att man dessutom hjälpsamt har skjutit på med alla tänkbara medel, det går över min fattningsförmåga. Vet att många går med knuten näve i fickan, men vad hjälper det?

    Svara
    • Samma känner jag. Jag är född i Malmö, Rosengård. Jag växte upp på annan plats i Malmöområdet, men farmor och farfar bodde kvar så Rosengård, var mitt ena hemområde som barn. Jag behöll frisören på Rosengård fram till tidigt 90-tal dels för att jag var nöjd med henne, men också för det var skönt att ha ett band kvar så man kunde ”åka hem”. Sen början av 90-talet åker jag inte dit mer alls för det gör ont mig att se och ilskan mot våra politiker och vad de gjort blir så blossande där.

      Svara
  8. Kristian

     /  01/06/2016

    En bekant hälsade på i Turkiet. Knappast ”mörkaste Afrika”, kanske ”halvvägs till mellanöstern”. Inga problem: när hon och en kvinnlig turkisk vän gick ut på kvällarna fick de eskort överallt av ett dussintal unga manliga bekanta.

    Så viss ”fungerar” det, om man vet hur man gör. Anpassning nedåt.

    Svara
  9. MiT

     /  01/06/2016

    Svara
    • Grodan Boll

       /  01/06/2016

      Det jobbiga med moraliska ledstjärnor.

      Svara
    • Olof

       /  01/06/2016

      För det är verkligen vanligt förekommande med gäng av några hundra vita svenskar som löper amok i en orgie av sextrakasseri, våld och stöld. Lovar jag skall se det som ett problem när det händer med.

      Men visst, vissa grupper av nyanlända har ju snart lyckats ge ett ansikte och en faktisk innebörd till begreppet ‘våldtäktskultur’.

      Svara
  10. MiT

     /  01/06/2016

    Svara
  11. MiT

     /  01/06/2016

    Svara
  12. MiT

     /  01/06/2016

    Svara
  13. MiT

     /  01/06/2016

    Svara
  14. MiT

     /  01/06/2016

    Alla vet ju att hat och missförstå är samma saker… Gå in och kolla hennes twitter för det finns lite fler där också. Det som jag ser är att hon punktar varje tweet hon svarar på av någon anledning

    Svara
  15. MiT

     /  01/06/2016

    Svara
  16. MiT

     /  01/06/2016

    Svara
    • Kristian

       /  01/06/2016

      14-åringar. Vuxna män. Samma sak ungefär.

      Det är så man förstår hur Romson kom fram till sin Auschwitz-liknelse.

      Svara
      • Kristian

         /  01/06/2016

        Äsch, Schymans ”Svenska män är talibaner” hade passat bättre.

        Svara
  17. MiT

     /  01/06/2016

    Svara
    • Intenso

       /  01/06/2016

      För tyska kvinnor var det nåt nytt, men så är ju Sverige rape capitol of the west.

      Svara
  18. MiT

     /  01/06/2016

    Svara
    • Kristian

       /  01/06/2016

      ”Jag har en glass som passar dig: dumstruten.”
      (Fritt efter Micke Torving i Parlamentet, tror jag.)

      Svara
  19. T

     /  01/06/2016

    Om någon dag kommer åsiktsmaskinerna påstå att det hände i Köln därför att det nu är ID-koll vid svenska gränsen. Men i Kalmar går det inte att skylla på ID-kontroller. Det finns bara en enkel lösning på det hela.

    Svara
  20. Maria

     /  01/06/2016

    Lite OT med tanke på inlägget men inte vad gäller bloggen i stort:
    https://dannykohn.wordpress.com/2015/11/20/de-upplosta-granserna/

    Svara
  21. MiT

     /  01/06/2016

    Svara
    • Grodan Boll

       /  01/06/2016

      @hanif hade varit på sin plats.

      Svara
    • Patrik S

       /  01/06/2016

      ”Populism, cynism och karriärism i en härlig symbios.”
      Allt jag ser är projektioner.

      Svara
    • Rikard

       /  01/06/2016

      Hej.

      Angående ett av stolpskottens användande av ‘smal humanism’ som förklenande omdöme: om humanismen inte är just smal i vilka beteenden gentemot andra människor (oavsett ej självvalda eller på annat sätt harmlösa egenskaper hos dessa) som är acceptabla, slutar det att vara humanism, och blir relativism, där en nyårsraket och en V-2 dito är samma sak.

      Hanif Bali, oavsett hur långt ifrån honom jag kan stå i välfärdspolitiska frågor, är humanist. Hanif Bali accepterar nämligen inte etnicitet, kulturellt alibi, religion eller någon annan ursäkt för att begå övergrepp. Inte utifrån vad jag läst av honom.

      Kamratliga hälsningar,
      rikard, lärare

      Svara
      • Senior

         /  01/07/2016

        Underbar liknelse med raketen!

        Precis som i dagens ämne, så slutar denna relativism alltså med att de otacksamma engelsmännen inte uppskattade det fina och påkostade fyrverkeri som tyskarna lagt ner så mycket möda för att skicka till England.

        -Det förklarar ju varför dagens skränande mediafeminister är så tysta nu, de tycker väl att de utsatta kvinnorna är otacksamma som inte har vett att uppskatta alla dessa mäns inviter.

        Svara
  22. MiT

     /  01/06/2016

    Så korkat…

    Svara
    • Kristian

       /  01/06/2016

      Debatteknik: Gå från A till B via Q och π.
      Inte en siffra rätt.

      Svara
      • Grodan Boll

         /  01/06/2016

        Vilket påtalas för honom. Hahah! Det börjar bli lite motvind i åsiktskorridoren. Jobbigt läge =)

        Svara
    • Intenso

       /  01/06/2016

      Neo Mattias verkar ha stuckit näsan för djupt i godhetsknarket.

      Svara
    • Patrik S

       /  01/06/2016

      Tyskarna?

      Svara
    • Olof

       /  01/06/2016

      Imponerande non sequitur. Jag har inte hört att några större horder av vita män rånat och antastat vare sig Zara Larsson eller Malena Ernman. Lika lite är avsaknad av respekt detsamma som rån och sexuella trakasserier (fast, visst, brist på respekt är säkert våldtäkt numera enligt radikalfeminister).

      Och Mattias kanske inte ännu insett det, men respekt är något man förtjänar, inte något man får på grund av vad man har eller inte har mellan benen. Dubbelmoral och hyckleri är inte direkt sådant som gör att man förtjänar respekt.

      Svara
  23. MiT

     /  01/06/2016

    Svara
  24. MiT

     /  01/06/2016

    Svara
  25. MiT

     /  01/06/2016

    Svara
  26. michael

     /  01/06/2016

    Fascinerande hur fort vita feminister får det som hänt i Köln handla om Pelle i Kiruna.
    Ibland undrar man om det finns en sorts djupt liggande exotisering av män från mellan östern vilka då ses som spännande och lite farliga för feministiska kvinnor dvs inte tämjda därför intressanta.
    Därför blir Pelles tafatta tafsande upprörande medans Muhammeds något annat,som ska bortförklaras.

    Svara
  27. MiT

     /  01/06/2016

    Svara
  28. MiT

     /  01/06/2016

    Svara
    • Så feminister vill ha hit ‘patriarkatet’? Eller varför är de så kåta i ‘mångkultur’?

      Svara
    • Jan

       /  01/06/2016

      Ja, vad ska man säga? Antingen är hon hjärntvättad eller hjärndöd. Antagligen det första…

      Svara
    • Olof

       /  01/06/2016

      Om det hade funnits ett patriarkat här så hade Irena Pozar varit bakom lås och i väntan på att få smaka lite fysiskt disciplin för att hon inte vet sin plats. Nu finns det inget patriarkat i väst, men om Irena Pozar vill bilda sig lite bör hon ta några år i MENA länderna, så kanske hon får lite perspektiv.

      Sen kan man ju tycka att en ‘antirasist’ kanske bör lära sig skillnaden mellan rasism och kritik av kulturer där sådant här är en del av hur kvinnorna uppfostras av männen i samhället.

      Men ibland vill man bara ge upp, och låta MENA kulturerna återställa traditionella medeltida könsroller. Då kan vi i alla fall få se Irena’s internetprivilegier indragna av mannen i huset om hon inte klarar av att göra som förväntas av henne och hota kvinnorna med stening om de inte slutar tala illa om män som säkert inte kunde kontrollera sig på grund av kvinnornas provokativa beteende….

      Svara
  29. MiT

     /  01/06/2016

    Svara
    • Svenne

       /  01/06/2016

      Verkar vara ett sorts pride-tåg i tyska städer, MENA-pride?

      Svara
  30. MiT

     /  01/06/2016

    Svara
    • AV

       /  01/06/2016

      Nåja, vi har ju områden i Sverige där kusinäktenskap är vanliga. Styrsö och Donsö utanför Göteborg bl a. Där samlar de på recessiva anlag och är inte kända för överproduktion av nobelpristagare om man säger.

      Svara
      • Svenne

         /  01/06/2016

        Det är skillnad på regel och undantag…

        Svara
      • MiT

         /  01/06/2016

        Är det så där idag alltså?

        Svara
        • AV

           /  01/06/2016

          Ja, de har flera samfund och man gifter sig inom samfunden. Donsö, Styrsö och Fiskebäck. Där har de hittat partner i generationer.

          Svara
          • Grodan Boll

             /  01/07/2016

            Fortfarande klankrig för att någon stal en julgran för två generationer sedan?

        • Grodan Boll

           /  01/06/2016

          Vill minnas att flashbacks gräv i lexbase som listade de 10 mest kriminella efternamnen startade som ett sök för att se om Sonny, Conny och Johnny var överrespresenterade =)

          Svara
          • AV

             /  01/07/2016

            Att Sonny, Conny och Johnny är överrepresenterade beror på att de är typiska namn i socialgrupp 3. numera är det andra namn som är vanliga där.

  31. MiT

     /  01/06/2016

    Svara
  32. MiT

     /  01/06/2016

    Bilden kommer härifrån

    Svara
  33. MiT

     /  01/06/2016

    Svara
  34. MiT

     /  01/06/2016

    ”Efter sexattackerna i Köln: Upprop bland svenska journalister – Markerar mot “vita män””
    http://nyheteridag.se/efter-sexattackerna-i-koln-upprop-bland-svenska-journalister-markerar-mot-vita-man/

    Svara
  35. MiT

     /  01/06/2016

    Svara
  36. Patrik S

     /  01/06/2016

    Konsekvensen av att leva i krigets hus. Att tro att dessa gärningar begåtts på grund av att förövarna var män, eller ens patriarkala män, är direkt enfaldigt. Det var specifikt VITA kvinnor som utsattes, inte kvinnor från gärningsmännens egen kultur.

    Svara
  37. Det är ett farligt spel. I deras värld är attacker på svenska kvinnor i grunden attacker på svenska män, och ett test på männens ‘heder’ och stridsvilja.

    Svara
    • Rikard

       /  01/06/2016

      Hej.

      Den frågan som bör ställas till västerländska, frigjorda, moderna kvinnor skulle alltså kunna vara: ”Anser du att din man (partner) skall försvara dig?” Hemskt.

      Kanske dags för feministiskt självförsvar på riktigt; det bästa försvaret är ju välbekant sedan urminnes tider.

      Kamratliga hälsningar,
      Rikard, lärare

      Svara
      • michael

         /  01/07/2016

        Ja kanske ska man skilja på en full svensks tafsande vilket självklart är fel och ivrigt uppmuntrande av 30 personer runt omkring när någon tafsar.

        Svara
  38. Jan

     /  01/06/2016

    Kausalitet verkar vara ett okänt begrepp för feminister. Att ta in hundratusentals unga män från Mellanöstern kan inte ha någon som helst positiv inverkan på något upplyst samhälle i väst. Vem som helst förstår det men inte feminister och svenska vänstern.

    Svara
  39. Cain

     /  01/07/2016

    När jag ser ursäkterna och relativiseringen från vänstern tappar jag hakan. Vad i hela helvete har dessa människor för agenda? Hur resonerar de? Hur långt ska det behöva gå innan vi säger stopp?

    Jag är helt med på att hjälpa utsatta, men detta är inte vad invandringen handlar om nu. Inte ens i närheten. Det är ett chickenrace med påklistrad ”godhet” mot döden för vårt samhälle och kultur. Förstår de vilken otrygghet och ren jävla skräck incidenter som detta sprider? Förstår de att folk börjar beväpna sig? Förstår de att våra grannländer börjar hata oss? Förstår de vilket raseri och desperation det bygger upp hos hederliga européer? Förstår de att vi snart kommer höra de där ökända stöveltrampen, på RIKTIGT denna gång, åter igen på våra gator?

    Svara
    • Senior

       /  01/07/2016

      Destabilisering kallas det för, och är en känd långsiktig strategi för att överta ett land.

      Istället för att direkt invadera landet och ses som en inkräktare som påtvingar sin närvaro kan man förbereda maktövertagandet långsiktigt genom att se till att nyttiga idioter och inflytelseagenter kör landet i botten. -Då ses man istället som en hjälte och befriare när man genomför den militära invasionen.

      Det är hög tid att öppna Stasi registren och Rosnhotz kartoteken så att vi kan göra upp med vårt förflutna och avlägsna vissa landsförrädare från sina poster…

      Svara
  40. Inge Post

     /  01/07/2016

    Nu kanske jag är oklok men jag har en fråga angående Trollhättan dådet som ingen verkar vilja eller kunna svara på.

    Här kommer det ett par fakta som vi vet har inträffat enligt polis och media.

    A)Gärningsmannen förstår att han förmodligen aldrig kommer komma tillbaks hem efter han begått sitt dåd.(antingen han kommer bli skjuten eller han kommer bli anhållen på plats.)
    B) Gärningsman skriver ett ”brev” som mig veterligen inte visats upp av polisen eller media än. Som förklarar att hans dåd har mer eller mindre anknytningar till främligshat.
    C )Gärningsman tar på sig sina kläder sin rock och sina skor och hänger på sig sitt svärd.
    D) Innan han lämnar hemmet tar han på sig en mask.

    Det är väl alla med på ?
    Då kommer vi till min fråga som ingen Ingen ställt innan.Varför, om gärningsman förstår att han aldrig kommer komma ur detta antingen levande eller fri.
    Varför tar han på sig en mask ,Jag påstår inte att det ligger någon ny världs ordning bakom eller nåt annat trams,det enda jag påstår är följande.
    Jag har granskat de så kallade skolskjutningarna främst i USA sen 80talet Och den viktigaste och mest vitala del jag kommit fram till är hur dessa dominerar i nyhetssändningar och totalt överskuggar allt annat.Det får mig att dra slutsatsen att (inte för att jag på något sätt tror att skolskjutningar skulle vara arrangerade av ”eliten” eller något som ens liknar det men) media Och eliten tillsammans gör allt de kan för att dölja andra saker som händer.Som vi som allmänhet BORDE få veta.
    För att ta ett konkret exempel,(jag har skrivit mycket om detta innan(dock aldrig här) men ingen verkar förstå min poäng.)
    Vad hände när det i media kom fram att Sverige Via FRA samarbetade med USA och att Sverige ”sålde” information till USA om Ryssland och Ryssarna?
    Dagen efter dör en av Världens mest kända män Nelson Mandela och allt som handlar om FRA, Samarbete mellan USA och Sverige Via FRA totalt lämnar etern och allt fokus ligger på Mandela.
    Är det slump ?För Som GW säger..”förutsättningen för att vara en bra utredare är att man hatar slumpen”

    Vad är det då?
    NWO? CIA ? UFO ?
    Eller är det bara så att våra politiker ser sin chans att ”dölja” sina missar med naturliga händelser och trycker på media?

    Jag hoppas att jag får fler intressanta tankegångar och kommentarer här än på andra ställen jag postat,generellt så verkar denna bloggen och dess kommentatorer bestå av mer fritänk och intelligens än hela kåren av Youtube kommentatorer,flashbacks samlade försökskaniner och alla kommentarsfält på alla nyhetssidor sammanlagt-

    Svara
    • Grodan Boll

       /  01/07/2016

      Och varför har Sveriges etablerade politiska partier systematiskt, metodiskt och konsekvent motat befolkningen i famnen på SD? Det kan inte skett genom dumhet, för ingen är korkad, alltså är det planerat. Av vem, Illuminati?

      Kan det vara slumpen som sett till att det precis samtidigt blivit en enorm flyktingström som ger synergieffekter för konflikter och motsättningar att skapas?

      Det fina med konspirationsteorier är att man kan hitta på dem på nolltid och man behöver inte backa upp dem med något =)

      Svara
  41. MiT

     /  01/07/2016

    Svara
  42. Svenne

     /  01/07/2016

    Som ett brev på Posten, ‘antirasisterna’:

    Svara
  43. Nilsson

     /  01/07/2016

    De här kvinnorna som blev utsatta för övergrepp hela sin ungdom, var i h-e växte de upp? Bland katolska präster? I japans tunnelbana? I ett område där 100% röstar vänster enligt Hitta?

    Svara
    • Pelle2

       /  01/07/2016

      Jag undrar det också. Det förekom säkert vid något enstaka tillfälle att någon kille tafsade på en tjej under min uppväxt men det var verkligen inget vardagsfenomen.

      Svara
  44. Pelle2

     /  01/07/2016

    OT:
    Johan Westerholm på Ledarsidorna sågar framförallt Miljöpartiet men även Sossarna,oppositionen och journalistkåren i ett läsvärt blogginlägg.
    Undrar om han får vara medlem hos Sossarna så mycket längre med tanke på hur han sågar dom ? 🙂
    http://ledarsidorna.se/2016/01/vi-ar-ett-besynnerligt-folk/

    Svara
  45. Grodan Boll

     /  01/07/2016

    OT, det verkar som om Metro startat med pappersutgåven igen, och vilken start!
    http://www.metro.se/metro-debatt/det-ska-vara-en-sjalvklarhet-for-tjejer-att-fa-orgasm/EVHpae!EIMsVSl9pkWx/

    Själv lärde pappa och mina killkompisar mig hur man runkar, så jag kände aldrig någon skam över det när jag var finnig tonåring. Tur det förresten, annars hade jag aldrig listat ut vad som var skönt för mig. Jag har heller aldrig hört talas om att man ska vara en kasanova i sängen, en som lämnar damerna glada och belåtna. /ironi

    Pappersutgåvan låter även hälsa att de har en 100% jämställd seriesektion det här året. 100% unga vita feministiska tecknare kommer utbild.. underhålla läsarna.

    Svara
  46. Mia-Jonas från Henvetet

     /  01/10/2016

    Det blir kanske bättre när vi kastar ut kommunistpacket från svensk media.

    Svara
  1. Tusen vita heterosexuella män (utklädda till arabiska asylsökare) rånade och antastade kvinnor i Köln på nyårsafton | Jämställdhetsfeministerns blogg
  2. Sammanfattning av 2016 del 1 | WTF?

Kommentera

Fyll i dina uppgifter nedan eller klicka på en ikon för att logga in:

WordPress.com Logo

Du kommenterar med ditt WordPress.com-konto. Logga ut / Ändra )

Twitter-bild

Du kommenterar med ditt Twitter-konto. Logga ut / Ändra )

Facebook-foto

Du kommenterar med ditt Facebook-konto. Logga ut / Ändra )

Google+ photo

Du kommenterar med ditt Google+-konto. Logga ut / Ändra )

Ansluter till %s

%d bloggare gillar detta: