De vita svenska männen var igång och sextrakasserade i Stockholm redan i somras!

I dagens DN kan man läsa en intressant sak i analysen efter Köln, Helsingfors och Kalmar.

På liknande sätt var det i augusti förra året. Då arrangerades Europas största ungdomsfestival ”We are Sthlm” i Kungsträdgården. I publikhavet framför scenen, där stjärnor som Zara Larsson uppträdde, passade stora killgäng kväll efter kväll på att trycka sig mot unga flickor och stoppa in sina händer innanför tröjor och byxor.

Massor av svenskar i stora gäng som sexuellt trakasserade unga tjejer, för det måste väl ändå ha varit svenskar? Det har ni väl läst om tidigare i media? Det skedde ju kväll efter kväll i Stockholm i augusti, stora rubriker var det ju i media!

Eller?

sextrakasserande gäng i stockholm

Nähä, inga rubriker. Det ”råkade” hamna i medieskugga av någon outgrundlig anledning. Det kan väl inte bero på att det inte var svenskar utan ensamkommande som betedde sig så…?

Hade det hamnat i samma ”medieskugga” om det varit massa Olle, Pelle, Martin, Kalle och så vidare som dragit runt i stora gäng och sextrakasserat unga tjejer? Knappast va…

För som vi kan läsa i Fisarnas debattartikel i Metro om Köln så är svenskarna absolut värst när det gäller sexuella trakasserier! Såklart…

fisarnas svar på Köln

Det är nog ingen som påstått att stängda gränser är metoden mot sexuella trakasserier? Eller? Och nog försöker de förminska det som skedde i Köln rätt duktigt när de vill få det till att det bara handlade om sexuella trakasserier!

fisarnas svar på Köln1

Och där kom det, svenskarna är absolut värst i hela Europa, ja kanske i hela världen. För det vet vi ju att om inte ett tusental asylsökare i Köln hade attackerat kvinnorna i mobbar så hade de vita heterosexuella köttätande och bilåkande svenska männen garanterat gjort det. Fast mycket mer omfattande såklart! För det är ju svenskarna kända för, att i stora grupper, ja rena mobbar, attackera kvinnor sexuellt? Om inte de asylsökande männen hade varit där hade svenskar varit där istället och gjort samma saker enligt Fi. För sådana är vi minsann. Det är det den svenska mannen är mest känd för. Det var säkert svenskar på Tahirtorget i Kairo också. Och i Indien när sånt här sker.

bruno om köln1

Hon blir konstant omringad av stora mobbar som river och sliter i henne, hela hennes liv har bestått av det…

Snacka om att inte ens vilja förstå någonting alls. Och Bruno är doktorand i sociologi vid Uppsala universitet… Det bästa vore kanske att kasta ut sådana rena galningar från universiteten? Vad ska de där att göra alls? De verkar ju vara obildbara?

hanna fahl om köln

Hanna Fahl har tagit fram den skarpa analysen som säger att vi stoppar analyserandet när man verkligen ringat in så snävt det bara går, vid cirka 3,5 miljarder individer. Så man ordentligt kan bena ut vad som hänt och vad det kan bero på och så vidare. Finns såklart inget mer efter ”kön”, det fattar ju alla…

– När kvinnorna började dyka upp strax före tolvslaget omringade grupper av män enstaka kvinnor, gick tätt inpå och började ofreda dem sexuellt. När kvinnorna sa ifrån var det tydligt att männen inte förstod vad de sa.

Det var säkert svenskar som inte förstod tyska! För som Fisarna visade så är ju omringa och sextrakassera kvinnor svenska mäns favoritsysselsättning. I mobbar givetvis!

Han skriver också att han aldrig tidigare under sina 29 år i tjänsten mött en sådan brist på respekt för polisen och dess arbete. Förövarna hindrade aktivt polisen från att nå sextrakasserade kvinnor och hånade öppet polisen.

Exakt det är svenskarna också kända för!

Nya anmälningar fortsätter att komma in. Till dags dato är det 170 stycken, varav 119 gäller sextrakasserier. Presstaleskvinnan Stefani Becker iförd gul väst ovanpå uniformen, berättar att en anmälan kan innehålla övergrepp på flera kvinnor.

Eller så var det inte svenskar ändå? Hade det varit svenskar hade det varit minst 500!

Hittills har polisen 31 misstänkta varav 28 är medborgare i olika länder i Nordafrika och Mellanöstern. Två är tyskar och en amerikan.

Sedär, som jag sa, hade det varit svenskar hade det varit minst 500 anmälningar!

I GP kan man läsa att ”Kriminella barn blir fler

Det mest intressanta är att man lyckats mörka det som hände i Stockholm i augusti. För det ÄR en mörkning och inget annat. Finns inte en chans att sådant skulle få passera obemärkt om det var svenskar som låg bakom!

MVH

MiT

Annonser
Följande inlägg
Lämna en kommentar

78 kommentarer

  1. Grodan Boll

     /  01/09/2016

    Förövarna hindrade aktivt polisen från att nå sextrakasserade kvinnor och hånade öppet polisen.

    Det är det enda rätta att göra, ACAB du vet.

    Svara
  2. MiT

     /  01/09/2016

    Svara
  3. MiT

     /  01/09/2016

    Svara
  4. MiT

     /  01/09/2016

    Svara
  5. MiT

     /  01/09/2016

    Svara
  6. NoBody

     /  01/09/2016

    Ett av problem med oss som är uppväxta i Sverige är att vi förväntar oss att staten har våldsmonopol och att polis skall ingripa om det sker något. Tyvärr så är inte det fallet längre då respekten för detta har försvunnit från samhället och andra värderingar har ersatt det som var så självklart tidigare.

    Som det känns nu så är medborgargarden det alternativ som verkar stå till buds. Det blir mer av ett klansamhälle där ”klanen” och inte staten måste skydda sina egna. Statens våldsmonopol är på väg att brytas ned. En skrämmande utveckling som är ivrigt påhejad av vänstern samt radikalfeminismen (om FI räknas dit…).

    Tyvärr så tror jag att vi måste vara beredda på att samhällskontraktet kommer att brytas. Jag har svårt att se att vi kan ha samma sociala välfärd med ett ökande utanförskap. Integration gentemot assimilering måste få diskuteras, ett mångkulturellt samhälle är inte helt enkelt att få att fungera. Frågan är om det ens går?

    /NoBody

    Svara
    • Problemet med den sista meningen är att inte ens integration har skett i Sverige. Vi har fått parallella samhällen istället där inofficiella (men ack så officiella för de som drabbas!) kvarterspoliser går på gatan och styr.

      Vi kan inte ens diskutera integration vs assimilering innan detta problem är löst.

      Svara
    • Havre flarnstad

       /  01/09/2016

      Njae jag tror absolut lite mångkultur är nyttigt och roligt men då pratar vi om pre 2000-talets nivåer och absolut inte en väldigt stor majoritet från en enda utomstående kultur.
      Men
      Det där med medborgargarden är vi nog väldigt nära redan nu om jag bodde på landet eller hade annan boendeform skulle det vara en självklarhet att deltaga.

      Tror och hoppas flera startas och uppmärksammas medialt det skulle pressa åt tumskruvarna på vår totalt inkompetenta rikspolischef.

      Svara
      • NoBody

         /  01/09/2016

        Frågan är vad som menas med mångkultur? Är det att samhället influeras av många olika kulturer där man utvecklar samhället från det som är bra från respektive kultur, där man låter var och en ha sina egna traditioner så länge allas moral och grundvärderingar överensstämmer hyfsat; exempelvis att gemensam lag upprätthålls och respekteras och att alla respekterar de demokratiska rättigheter som var och en skall kunna åtnjuta. Om det är så håller jag fullständigt med, det är troligen ett samhälle som kommer att utvecklas i en positiv riktning

        Däremot om mångkultur är att alla skall hålla fast vid sin egen kultur, och att lagar och regler, även moral, är skilda mellan olika kulturer i samma stat så finns det nog få exempel där det fungerat. En stark diktatur kan upprätthålla någon typ av stat genom skräckvälde, exempelvis forna Jugoslavien, forna Irak, nutidens Kina, forna Sovjetunionen, kanske Syrien. Alla får vara som dom vill bara det finns en tillräckligt stor repressiv makt som ser till att ”vad folk vill” är samma som vad staten vill. Men så fort den repressiva makten är borta eller seriöst utmanas är chansen till kaos stor.

        I dagens Sverige så upprätthålls inte de demokratiska värderingarna. Istället för att se till att försvara de demokratiska rättigheterna (exempelvis åsiktsfrihet, yttrandefrihet, rättssäkerhet) så är det numera legio för media och politiker att dölja och nästan försvara handlande från de individer vilka ses som medlemmar i en vad som uppfattas svagare grupp. Detta oavsett om dessa individer totalt ignorerar de demokratiska värderingar, eller för den delen de mänskliga rättigheterna.

        Sorgligt och skamligt.

        /NoBody

        Svara
      • T

         /  01/09/2016

        Medborgargarden är nog vanligare närmare tätorter. Mest enskilda initiativ på glesbygden än så länge.

        Svara
  7. Blir allt mer o mer övertygad om att det kvinnoförtryck vi ser i form av att de inte får gå ute ensamma utan män, måste bära slöja, niqab o allt vad det heter, inte köra bil, osv osv. Endast är för att skydda dessa kvinnor.

    Den här posten länkades i något inlägg tillbaka o jag måste länka till den igen.

    Svara
  8. Även vita pojkar utsätts för våld av de heliga invandrarna:

    Svara
    • Olof

       /  01/09/2016

      Tja, det var ju inte så att man såg speciellt mycket vita män på videofilmerna från Köln. Det visar lite på det kvinnliga privilegiet med; kvinnor förväntar sig att de skall kunna passera en sådan grupp utan stora problem. Männen, här till och med inklusive polisen, vet att går de därigenom så får de se så farliga och kapabla ut att de klarar sig, eller så kommer de riskera att rånas och möjligtvis misshandlas, så de håller sig redan tidigare undan från sådana grupper.

      Men som sagt, det nya är väl att kvinnorna inte är speciellt fredade heller längre.

      Svara
    • T

       /  01/09/2016

      Det var nåt om en 14-årig grabb på ett HVB i Uppsala på nyheterna idag.

      Svara
  9. MiT

     /  01/09/2016

    Svara
  10. MiT

     /  01/09/2016

    Intressant, han har flytt från Irak men ”valde” Sverige och nu kan han åka hem som om inget är problem hemma igen…
    ”Fuktigt och kallt i tältlägret – Raed återvänder till Irak”
    http://www.svt.se/nyheter/regionalt/helsingborg/fuktigt-och-kallt-i-taltlagret-raed-atervander-till-irak

    Svara
  11. Motkraft

     /  01/09/2016

    [blockquote]Denna hets att varje gång man pratar om övergreppen i Köln nämna personernas ursprung? Vad tillför det? Ändras något i vidrigheten pga det?[/blockquote]

    Nej, men analys och åtgärder förändras av det. Oavsett om är rasist eller inte så är det otvivelaktigt ett problem att unga män från icke-sekulariserade kvinnoförtryckande kulturer kommer hit och behåller sin kultur. Vi kan göra en eller flera av

    1. Integrera bättre och snabbare. Vi har inte klarat det tidigare med betydligt mindre invandring så det är ett önsketänkande att tro vi ska klara det nu

    2. Vi kan begränsa invandringen till en nivå så att 1 inte är ett problem. Invandrare som kommit in i svenska samhället och är en del av det är inget stort problem.

    3. Vi kan ta emot kvotflyktingar istället för unga äventyrliga män som råkar komma till gränsen

    4. Vi måste anpassa rättsväsende och polis utifrån den nya situationen. Förändra lagar och straff, och mångdubbla resurserna.

    Egentligen är de som hårdnackat hävdar att detta inte har med invandring och integration att göra de värsta rasisterna. För de försöker så uppenbart mota att det skulle finnas något problem alls och då indirekt inga problem med raser. Vem utom få påstår det handlar om raser?

    Det verkar smartare och ärligare att erkänna problemen men sakligt förklara att det inte handlar om raser. Att det handlar om bristande integration och kulturella skillnader. Och diskutera punkterna ovan eller andra åtgärder.

    Svara
  12. Svenne

     /  01/09/2016

    #Köln mfl.

    Svara
  13. MiT

     /  01/09/2016

    Sånt här försvinner tyvärr i larmet
    http://www.aftonbladet.se/nyheter/article22062353.ab

    Svara
    • Azamjon är onekligen en vardagshjälte, det kan ingen ta ifrån honom och han skall ha all heder för sitt agerande.
      Det som är så förbannat tråkigt är dock att Azamjon tycks vara undantaget som bekräftar regeln. Syftar på det där ”inte alla män”-gläfset som feminister ständigt kör med. Enligt dem borde han ju ha suttit ned på läktaren och hållit käft och känt kollektiv skuld istället.
      Nej, jag får inte ihop det här, en man kan ju aldrig göra rätt…

      Svara
  14. Kan inte Sonny, Ronny och Conny bara hålla händerna för sig själva?

    Hur svårt ska det vara!

    Svara
  15. Svenne

     /  01/09/2016

    Alice Teodorescu om medias nyhetsvärdering/krishantering:

    Svara
  16. Jerry

     /  01/09/2016

    Alla feminister är inte kvinnor men den gemensamma nämnaren är puckon. I den gruppen ingår även sådana som sextrakasserar. Man kan ju dela in i vilka grupper man vill.

    Svara
  17. MiT

     /  01/09/2016

    Svara
  18. MiT

     /  01/09/2016

    Svara
  19. MiT

     /  01/09/2016

    Svara
  20. MiT

     /  01/09/2016

    Svara
    • Ska vi hata Finland under andra världskriget eller ska vi älska dom?

      BZZZZRRRGH, ERROR. KAN INTE……….

      Svara
    • Det hade ju varit som om Västgötar inte skulle tagit emot Östgötar om de blev invaderade av ryssen. Vilket jävla resonemang.

      Svara
  21. MiT

     /  01/09/2016

    Svara
    • Grodan Boll

       /  01/09/2016

      Noll exempel givna. Fascinerande.

      Svara
    • Varangian

       /  01/10/2016

      Amanda Björkman är ”Ledarskribent på Dagens Nyheter.”. Jag facepalm:ar (ursäkta svengelskan) mig själv så hårt att jag blev yr.

      Svara
  22. MiT

     /  01/09/2016

    Svara
    • Svenne

       /  01/09/2016

      En gammal artikel. Men en synnerligen obehaglig trend.

      Svara
  23. MiT

     /  01/09/2016

    Svara
  24. MiT

     /  01/09/2016

    Apropå det där i Stockholm som varit tyst om, den här bloggposten är från 16 augusti
    ”Fientlighet föder fientlighet – svenskar tjejer utsatta för rasism av trakasserier!”
    http://www.deogan.com/2015/08/16/fientlighet-foder-fientlighet-svenskar-tjejer-utsatta-for-rasism-av-trakasserier/

    Svara
  25. MiT

     /  01/09/2016

    Zandra är politiskt sakkunnig hos Bah Kuhnke…

    Svara
    • Blir djupt deprimerad när man förstår att det är dessa idioter som regeringen har som sakkunniga och källor till kunskap.
      Dock förklarar det allt. Inkompetensen, idiotin och fegheten.
      De som tar över efter dessa kommer ha ett enormt arbete framför sig. Inte minst att rensa ut mupparna från framskjutna platser de fått av denna regering.

      Får försöka hålla sig undan detta så en inte faller för djupt i depressionen.

      Svara
    • Ivar L

       /  01/10/2016

      Hanna Fahl verkar tro att det måste vara antinget könet eller kulturell bakgrund som är betydelsefullt. Det är naturligtvis både och. Men det avgörande är ändå den kulturella bakgrunden i detta fall. Det andra är liksom ingen nyhet i sammanhanget.

      Svara
  26. Alex Nyström

     /  01/09/2016

    Ännu ett relativiserande as.

    Svara
    • Öööörkkkk!!!!

      Svara
    • Hypocrita

       /  01/10/2016

      Med huvudpersonen bakom det var väl Österrikare? 🙂

      Svara
    • Pet

       /  01/10/2016

      Så det är alltså sant att stora grupper av män från mellanöstern/asien och afrika har kass kvinnosyn och antastar kvinnor en masse? Är det vad du säger, Jesper?
      För övrig håller jag med om att världskrig är tråkigt, för det är vad du säger. Va, Jesper?

      Svara
  27. Svenne

     /  01/09/2016

    En del tar lagen i egna händer:

    ”En 19-årig kvinna blev sexuellt ofredad på nyårsaftonen. Nu sprids bilden på en av männen på sociala medier med budskapet att han ska misshandlas.

    Den 19-åriga kvinnan gick på Kyrkogatan när tre främmande män gick ikapp henne. En av dem tog kvinnan på rumpan, en annan ville ha sex för pengar. Kvinnan blev både rädd och chockad med hade sinnesnärvaro att filma en del av händelsen.”

    Svara
    • T

       /  01/09/2016

      Sudden Impact (1983) ”Go ahead make my day”

      Svara
    • Hypocrita

       /  01/10/2016

      Intressant mening i artikeln: ”Finns det inga män i Gävle som kan ge den här busen en riktig omgång”
      Jahapp, så nu duger vi? Till att göra ett olagligt dirty-work……

      Svara
  28. Svenne

     /  01/09/2016

    @Budoarstamning skriver om moral och avhumanisering av offer:

    ”Moral är det som hindrar oss från att bete oss på förkastliga sätt, även i de fall det inte är förbjudet.

    Den som avhåller sig från att begå sexuella övergrepp enbart av fruktan för drakoniska bestraffningar är inte moralisk, den är bara rädd om sitt eget skinn.

    Samhällen med så kallad hederskultur präglas inte av en strikt moral, de präglas av repressiva regelsystem som fått ersätta moralen, och inte sällan har en förödande inverkan på individens privatmoral.”

    Svara
    • Begreppet moral beskriver bara vad som är ”rätt” i ditt samhälle och i din tid. T.ex i hederskulturer är det moraliskt rätt att spöa kvinnor om så behövs och i nazi-tyskland var det moraliskt rätt att trakassera judar. Med den kultur som våldsverkarna i Köln hade var det moraliskt rätt att trakassera de omoraliska kvinnorna.

      Vi behöver mindre moral, som alltså är subjektiv och föränderlig, och mer humanism som ser till verkliga värden.

      Svara
  29. Svenne

     /  01/09/2016

    Tino Sanandaji kommenterar:

    Svara
  30. Svenne

     /  01/09/2016

    OT: Ledarskribenten Mattias Olsson ‘tar heder och ära’ av MP-ledningen:
    http://www.nt.se/opinion/ledare/de-flashurtigas-ystra-bekannelser-12427335.aspx
    ”[Debattartikeln är] ett par tusen tecken klagosång över hur jobbigt det är att sitta i regeringen, tvingas ta hänsyn till utställda löften och allmänt gnäll. Det låter som när truliga tonåringar skriker nått infantilt och smäller i dörren.” //

    ”Debattartikeln i DN är en ögonblicksbild på ett parti i fritt fall. Såväl gällande opinion som förtroende. Inte ett ord i det som Fridolin/Romson skrivit ändrar på det.”

    Svara
  31. MiT

     /  01/09/2016

    Svara
  32. Älskar hur när svt försöker att var opartiska bara visar hur tydligt att de inte är opartiska på något sätt.

    http://www.gp.se/kulturnoje/1.2951872-bert-karlsson-far-inte-vara-med-i-svt-program
    Men att ha partiledare i stora humorprogram är prima?

    Svara
    • Hypocrita

       /  01/10/2016

      Kanske för att en del partiledare ÄR humor…? 🙂

      Svara
  33. MiT

     /  01/09/2016

    Svara
    • Liten

       /  01/09/2016

      Jag väntade bara på den. Kul igentligen då nazister och islam stog mycket nära varandra med sitt gemensamma judehat.

      Svara
    • T

       /  01/09/2016

      En österrikares armlängd?

      Svara
  34. Cynisk skeptiker

     /  01/10/2016

    Stort scoop angående att DN medvetet mörkade övergreppen under festivalen We are Sthlm förra sommaren:
    “Stockholmsdelens redaktör tog över caset och hon ansåg att detta var SD-fabrikationer”.

    http://nyheteridag.se/sa-morkade-dagens-nyheter-omfattande-sexovergrepp-i-centrala-stockholm/

    Och DN påstår att det inte finns någon åsiktskorridor. Jo, tjena. Det här är snarast som att jämföra med att pojken ropade om en hel vargflock…
    Intressant även hur detta var precis innan valet och därmed sprängstoff som kunde påverkat valutgången avsevärt.

    Svara
    • Cynisk skeptiker

       /  01/10/2016

      Fel av mig, det var givetvis nu i somras, ett knappt år efter valet. Dock hade det kunnat påverka den närmast sektliknande stämningen kring öppna gränser som hela etablissemanget var involverade i att upprätthålla samförstånd kring tills verkligheten kom ifatt som Åsa gråtmilt var tvungen att tillstyrka.

      Känner även en stark olust kring när sådana här rena lögner och mörkningar kommer till allmänhetens kännedom då det är livsfarligt enligt mig att befolkningen inte känner tilltro till en av landets största tidningar. Om de ljuger om det här, vad för annat ”känsligt” ljuger de om. Vilka andra tidningar ljuger också? Om det är viktigare att skydda förövarna än det stora antal unga kvinnor som blev utsatta, för att de själva befinner sig som ”offer” på stegen i maktanalysens relativiserande värld, var är vi då på väg. Tror ytterst få håller med om prioriteringen som görs. Olika måttstockar kommer leda till ett allt mer polariserat och splittrat land. Kaos.

      Svara
    • Ivar L

       /  01/10/2016

      Så fint av Hanne att skylla på en annan redaktör. Hon är ju ledarskribent. Hon har nog synnerligen fria tyglar att skriva. Men det vill ju till att man vill själv och det var det hon inte ville när hon fattade att det skadade invandringsvurmen som hon vet att chefen hennes är stor anhängare av.

      Med all önskvärd tydlighet visar dessa förmenta sanningssägare att de är precis så fega som man misstänker. Sanningen är underordnad en mängd andra agendor samt livets bekvämlighet. Detta är människor som garanterat skulle bli medlöpare i en diktatur.

      Svara
  35. Mia-Jonas från Henvetet

     /  01/10/2016

    Lägg ner F! och öppna psykvården igen. Partiet har ingen som helst verklighetsförankring och består mestadels av vita kränkta kvinnor som inte har fått k*k på år och dag.

    Svara
  36. Krister Rosengren

     /  01/15/2016

    Fi har ju många interna problem med sin ideologi:

    Det finns en rad märkligheter kring Fi:s agerande som jag ser det.

    1. Det finns tyvärr en likhet mellan Fi och Sd i argumentation och retorik.
    Fi ser män som ett kollektiv vad gäller ansvar och deras absoluta motsats ser
    invandrare som problemet. Fi gör bägge misstaget att generalisera. För
    Fi är det inget problem när det gäller män men samtidigt motsätter dom
    att Sd gör detsamma om invandrare…

    2. Fi har en styrelse som är politikens minst jämställda. Hur kan det komma
    sig att ett parti så präglat av jämställdhet hamnar där? Jag har pratat med
    en del Fi:are och jag får samma svar som Gudrun S själv får när hon kräver ett mer jämställt näringsliv. Att det är en styrelse utnämnd för sin kompetens och
    att det inte finns tillräckligt kunniga kvinnor/män. Det Fi inte accepterar
    som svar fån andra använder dom själva.

    3. Fi säger att Gudrun S är ute i landet och ägnar dig åt folkbildning. Är det en absoluta sanningen Fi står för? Jag ser ingen öppen debatt inom feminismen. Kan du Fi några exempel på detta så vore jag tacksam. Det hela verkar väldigt dogmatiskt.

    4. Vad ”erbjuder” Fi oss män? Jag har inte hittat ett enda politiskt förslag riktat för oss. Istället ger Fi en bild av att männen är en generell motståndare. Mannen skall omformas och patriarkatet skall stoppas. Matriarkatet kanske skall ersättas men då ta över en del av dess negativa delar som görs om till nåt positivt? För när kvinnor är i majoritet kan det plötsligt inte ifrågasättas. En grupp män är ojämställt medan en grupp kvinnor inte är det. Vi kan ta högre utbildning som ex. Varför engagerar i Fi er inte i frågan varför betydligt fler kvinnor än män går på högskola och universitet? Därför att Fi inte ser det som ett jämställdhetsproblem. Bara kvinnor kan vara utsatta för det. Tala om det så alla förstår.

    5. Att kulturskillnader existerar begriper väl alla som rest utomlands, även förhållandet män-kvinnor. Men Fi har svaret ”kön” på alla problem. Mannen alltså. Resten viftas bort. Om min svenska kvinnosyn är samma som den Argentina, Nepal eller på Mauritius så blir säkert forskare i sociologi förvånade.
    https://sv.wikipedia.org/wiki/Sociologi

    Svara
  1. Tusen vita heterosexuella män (utklädda till arabiska asylsökare) rånade och massantastade kvinnor i Köln på nyårsafton | Jämställdhetsfeministerns blogg
  2. Man kan inte informera bort en dålig kvinnosyn | Otillständig
  3. Feministiskt initiativ: svenska män kan vara värst i världen på massattacker mot kvinnor | Jämställdhetsfeministerns blogg
  4. Ett stålbad väntar | WTF?
  5. Kod 291 | WTF?
  6. Glada Nyheter – Nytt mode – En kevlardräkt med trygghetsknapp mot terrorism | Vetenskapliga partiet
  7. Sammanfattning av 2016 del 1 | WTF?
  8. Likheter | WTF?

Kommentera

Fyll i dina uppgifter nedan eller klicka på en ikon för att logga in:

WordPress.com Logo

Du kommenterar med ditt WordPress.com-konto. Logga ut / Ändra )

Twitter-bild

Du kommenterar med ditt Twitter-konto. Logga ut / Ändra )

Facebook-foto

Du kommenterar med ditt Facebook-konto. Logga ut / Ändra )

Google+ photo

Du kommenterar med ditt Google+-konto. Logga ut / Ändra )

Ansluter till %s

%d bloggare gillar detta: