Feministisk forskning bevisar att #tafsainte-armband och paneler som är kritiska mot män hjälper!

Ni känner ju alla till svenska polisen nya kraftfulla vapen mot sexuella övergrepp, armbanden som säger ”Tafsa inte”. Armbandet tillsammans med manspanelen som diskuterade mansnormer och #killmiddag har nu visat sig vara en dödligt effektiv kombination vilket visade sig på Trästockfestivalen i Skellefteå som endast drabbades av 12 övergrepp mot hela 1 året innan!

Succén är så total att vi verkligen borde exportera det konceptet till Tyskland och Frankrike i något modifierad form så hoppas verkligen att de tar till sig Jämställdhetsfeministerns förslag!

polisen-terrormc3b6rdainte1

Om så enkla grepp som armband, #killmiddag och manspaneler av radikalfeministiska män kan göra sådant underverk i Skellefteå, vad kan då inte armband som det står #terrormördainte åstadkomma i Frankrike och Tyskland? Kanske i samband med en panel bestående av radikalfeminister som diskuterar mansnormer? #FATTA succén!

Nu kanske några av er rasister, nazister och kvinnohatare undrar lite, är inte 12 övergrepp jämfört med 1 året innan 12 gånger FLER? Hur kan det vara en succé? Om en tror på gammal och unken forskning och statistik så kan det verka så. Jag förstår att det där med statistik, siffror och sånt kan vara lite besvärligt så därför föreslår jag att en ALLTID ska använda feministisk statistik i sådana här fall och inte den gamla unkna patriarkala sorten!

Den feministiska forskningen och statistiken är mycket tydlig här, 12 ÄR mindre än 1 om en tar hänsyn till alla sexuella övergrepp som armbanden, #killmiddag och panelen faktiskt hindrade! Dem hade ni allt glömt va? Utan dessa mycket kraftfulla åtgärder visar feministisk forskning att antalet övergrepp skulle vara 212 istället för bara 12 och forskningen visar också att av de 212 sexuella övergreppen skulle 200 vara av vita heterosexuella svenska män! Alla ni som anser att 1 är mindre än 12 har ju glömt mörkertalet av övergrepp som aldrig har hänt! De räknas ju också! Ja de är ju faktiskt viktigast!

MVH

PEPPelina

Annonser
Tidigare inlägg
Följande inlägg
Lämna en kommentar

50 kommentarer

  1. Ifall någon missade detta:

    Svara
    • G

       /  07/26/2016

      ”En utländsk står nu…”
      ”En utländsk vadå…jaha en sån där, de kan vara lite speciella av sig ska du veta….”

      Ser att det står ”defend” på hans tröja, har han möjligen kommit hit för att försvara någon/något hmmm.

      Svara
    • Kristian

       /  07/26/2016

      Hade jag haft barn i närheten hade jag blivit fly förbannad.
      Som det är tycker jag mest det är sorgligt. Det är synd om människorna.

      Svara
    • michael

       /  07/26/2016

      Han tar seden dit han kommer.
      Han har antagligen som dom flesta i mellanöstern fått höra predikningar i mosken sedan barnsben om hur dekadent,promiskuöst,perverst,och omoraliskt västvärlden är.
      Enligt svenska politiker och journalister så behövs det endast ett samtal om svenska värderingar så bryts åratal av indoktrinering som ett trollslag.

      Svara
      • Grodan Boll

         /  07/27/2016

        Du menar universella värderingar. Det finns inga svenska.

        Svara
    • Havre flarnstad

       /  07/26/2016

      Säger ungefär samma sak igen hur i helvete kan man låta en sån här få stå kvar med kuken i hand och tankar om att våldföra sig på barn.

      Nu kanske jag är dum I huvudet våldsbenägen och med allmänt låg tröskel för sexuella förbrytare oavsett härkomst (sticker inte under stol med att typer som han på bilden får det att koka extra dock) må så vara men om inte fler reagerar som mig blir vi överkörda polisen kommer inte att hjälpa det gör dom inte ens i centrala Stockholm en vardagsnatt och ute på vischan finns det ju inte ens några.

      Känner du dig osäker på din egen förmåga i skarpt läge vilket är helt naturligt så försök få hjälp av andra i närheten och ha för vana att nattetid bära med dig ett lagligt vapen eller beställ tårgas/pepparspray eller elvapen från något av alla eu-länder där det är lagligt tex Tyskland första gången tullen tar ditt paket kommer du undan med att säga att någon annan har gjort en okynnesbeställning i ditt namn.

      Men stå upp mot kräken gemene man måste förstå att det kommer bli värre inte bättre så som utveckling pekar och det enda språket dom här förstår är tyvärr våld och märker dom att dom kan rövk☆☆lla svensken fortsätter dom med det och berättar för alla sina likar hur enkelt det är att komma undan med sådant dom bara drömt om att göra ostraffat i hemlandet.

      P.s jag kanske målar upp en bild av mig själv som våldsdyrkande ligist här men det stämmer inte jag är nog ganska snäll men anser absolut att det finns många lägen där man bara inte kan se på eller skriva av sig på facebook tex när någon försöker äckla sig med barn med kuken ute.

      Svara
      • T

         /  07/26/2016

        Absolut inte. I skarpt läge slår jag först och tar snacket sist. Det finns paraplyer som är bra stickvapen.

        Svara
        • Opie

           /  07/27/2016

          I min värld är det obegripligt att ingen/inga av de som bevittnade det hela tog saken i egna händer. Vad är det för fel på svenska män egentligen? Kan eller vill vi inte ens försvara våra kvinnor och barn i skarpt läge? Jag skäms när jag läser det här. Rimligen hade någon knäckt några ben på aset och kvarhållit honom tills polisen kom. Var i helvete ska detta sluta om ingen vågar stå upp och försvara sig och sina medmänniskor?!

          Svara
          • MiT

             /  07/27/2016

            Det som då händer är ju att det blir DU som är den skyldiga och får straffet och som bonus blir DU skyldig honom en massa pengar…
            Så fantastiskt är det ju i Sverige…

          • Opie

             /  07/27/2016

            Kanske måste man ibland stå upp förndet som är rätt utan att fega ur pga konsekvenserna. Jag tar lätt en dom för ringa misshandel om jag kan stoppa detta as. Alternativt skippar vi det där med att kavrhålla tills polisen kommer och använder fällkniven till att omöjliggöra för aset att upprepa sitt beteende.

          • Havre flarnstad

             /  07/27/2016

            Svar till @MIT

            Förstår absolut hur du tänker och man får anpassa våldet till situationen det räcker med en örfil i många fall men i ett trängt läge tillåter ju nödvärnrätten t.o.m dödligt våld.

            Jag resonerar som så att en person som han på bilden förhoppningsvis inte vill göra en anmälan och då behöva förklara varför han blottar sig för barn.

            Det är förbannat tråkigt att behöva känna såhär men jag har nästintill förlorat fätroendet för svensk rättsskipning polisen om dom ens kan komma brottslingarna själva har ingen respekt för vår snälla polis och dom blir släppta lika snabbt som dom kommer in och domstolarna låter våldtäktsmän och pedofiler slippa utvisning för dom lyckats få 2veckor praktik under 5år tid dvs förankrat sig i samhället.

            Hade helst sluppit behöva tänka på att ta lagen I egna händer och att polisen var mer auktoritär.

  2. Kanske beror alla morden i Tyskland och Frankrike bara på ett MISSFÖRSTÅND? Några dumma vita svenska medelålders cis-män som har haft en #killmiddag och så har de blandat ihop begreppen lite och fått för sig att ”kill” ska ha nåt att göra med att DÖDA?
    Det skulle ju förklara allting så väl. Den negativa brutala våldsamma manskulturen är helt enkelt inte redo att män pratar med män. Det där har ju vänsterpartiet redan påpekat! Jag tror att #killmiddag skulle fungera bättre om de överses av kvinnliga moderatorer!
    PEPP!

    Svara
  3. Pelle2

     /  07/26/2016

    Att polisen inte har tänkt på Eliassons geniala brottsförebyggande åtgärd med armband förut med tanke på det lysande utfallet som vi ser ?
    Vi skulle ju kunna ha ett armband för varje brott i brottsbalken så skulle polisen inte ens behövas.Det skulle förmodligen bli helt omöjligt att begå brott eftersom armarna hade varit täckta av flera lager armband…
    Eliasson är ett missförstått geni 😉

    Svara
  4. Motkraft

     /  07/26/2016

    Det är fullständigt logiskt. Om inte armbanden funnits så hade 200 sexuella kränkningarna begåtts av vita heterosexuella svenska män och endast 12 av icke vita heterosexuella svenska män.

    Att vi bara får se i tidningarna om de 12 som inte hindrades och de råkar vara de utförda av icke vita heterosexuella svenska män beror på att av platsskäl så står texten ”tafsainte” bara på svenska. Budskapet nådde inte fram till de få som på grund av krigstrauma, utanförskap och diskriminering oförskyllt utförde de sexuella övergrepp som inte hindrades.

    Svara
  5. Svenne

     /  07/26/2016

    OT: Merkels stöd eroderas #WinterIsComing…

    Svara
    • T

       /  07/26/2016

      Merkel är ett sänke för CDU.

      Svara
      • Svenne

         /  07/27/2016

        Ja, och CSU (Bayern) kräver säkerhet nu – Merkel har bara att följa…

        Svara
  6. G

     /  07/27/2016

    ”Fotbollsreporter på Sportbladet. Skriver bara sådant min arbetsgivare tillåter.”

    Då Laul jobbar på AB är det inte konstigt att de tillåter sådant. Laul har ju iofs varit alkoholmissbrukare, och det sägs att alkohol krymper hjärnan, så det är väl inte konstigt om det till slut gör att man ser allt i olika nyanser av brunt. Fast vi ska inte relativisera, att ha liten hjärna är ingen ursäkt för att snacka brunt.

    Svara
    • Vilken nyans av brunt?
      Mjölk- eller mörk choklad? Granbark?

      Svara
    • Pelle2

       /  07/27/2016

      Det är väl som vanligt att vänstern brunmålar alla med åsikter höger om Socialdemokraterna. Det gäller ju att se till att det blir så socialt jobbigt som möjligt för oss andra att ha en åsikt som avviker från deras egen så att dom förhoppningsvis vinner nästa val.
      Själv tycker jag att det är minst lika jobbigt att Aftonbladet kommer ut som kommunistisk när Anders Lindberg skriver en artikel där han vill minska på äganderätten.
      http://archive.is/VF4Oo
      Han börjar med att ge sig på de som är rikast, i vanlig socialistisk ordning, och när de har vunnit acceptans för det så ger de sig på medelklassen….
      I sann socialistisk anda är det väl bara nomenklaturan som skall äga saker och sedan fördela gåvor till de som delar den rätta politiska åsikten..

      Svara
  7. Svenne

     /  07/27/2016

    OT: Daily Mail: ‘Terrorist-wannabe’ med fotboja:

    Svara
  8. MiT

     /  07/27/2016

    Svara
  9. Armbanden har ökat anmälningsbenägenheten med 1200%, det om något är ett mycket gott betyg…

    Svara
  10. Johan A

     /  07/27/2016

    Apropå tafsande… Förra veckan följde jag med ett mindre sällskap bestående av idel tjejer (Alla dessa svär sig till feminismen) på en Pokemon-runda. Själv bryr jag mig inte men min flickvän frågade och det var en fin dag så varför inte tänkte jag, dessutom måste någon hålla koll på omgivningen för det gör inte de här tjejerna.
    Vid sista stoppet satt en äldre herre och njöt av vädret. Jag språkade med honom om ditten och datten medan tjejerna pysslade med sitt spel. Han var mycket trevlig. När vi skulle gå hälsade han på tjejerna och sträckte fram handen. Alla tjejerna skakade hand med honom frivilligt. När vi hade kommit en bit därifrån utbrister en av tjejerna: ”Usch, vilken äcklig man! Han tafsade på mig!”
    Det blev naturligtvis genast en orgie i medömkan och manshat från de andra tjejerna men jag såg vad som hände (jag sa dock inget om detta till dem, det hade inte hjälpt) och det var inget annat än ett oskyldigt handslag. Han nöp henne inte i rumpan. Han tog henne inte på brösten. Han gjorde inget annat än att hålla ut handen som hon tog frivilligt. Nu vet jag var ribban ligger och vad feminister räknar sexuella ofredanden och kan inte låta bli att tänka att det inte är så konstigt att antalet anmälningar generellt har rusat i höjden.

    Svara
    • ÄR DETTA VERKLIGEN SANT?

      Svara
      • Johan A

         /  07/27/2016

        Ja, det är faktiskt sant. Och det värsta är att jag faktiskt inte blev förvånad när den här tjejen sa så.

        Svara
        • Björn

           /  07/27/2016

          HAHAHA galet! Snacka om ökad anmälningsbenägenhet!
          Får man fråga i vilken åldersgrupp dessa tjejer är?

          Svara
          • Johan A

             /  07/27/2016

            Ålder: 20-25. Alla studerande / nyutexade från högskola / universitet. Det säger en hel del tyvärr.

    • Pelle2

       /  07/27/2016

      Själv var jag på en middag där ett par kvinnor hyllade Zara Larssons uttalande om att hon hatar killar och menade att det var acceptabelt att kollektivt skuldbelägga en grupp med människor eller åtminstone män.
      Jag frågade då om det var ok att säga att zigenare är tjuvar eftersom det är ok att negativt generalisera män som grupp. Då blev stämningen lite tryckt för de hade inte förväntat sig att någon av oss män skulle protestera.De ju vana att vi tiger när detta feministiska hatet uttalas.
      Tycker att vi alla skall ifrågasätta det feministiska hatet mot män som grupp så kanske dom till slut låter bli att hålla på med sådant eller åtminstone kanske vi slipper sådant i nyheter och i politiska sammanhang

      Svara
      • Johan A

         /  07/27/2016

        Jag håller med om att vi måste protestera. Poblemet jag hade med just denna grupp tjejer är deras radikalfeministiska bevisföring, som jag har fått erfara de gånger jag har protesterat. I deras värld är det så att den som inte håller med och tar illa vid sig gör det för att den vet innerst inne att det de säger är sant. Den man som inte är ett äckligt svin tar inte åt sig när feminister säger att män som grupp är svin för han tycker likadant. På så vis har de skapat ett läge där de alltid har rätt oavsett om de verkligen har det eller inte; den som inte säger emot håller med och den som säger emot gör det för att den innerst inne vet att det är sant. Därför har jag gett upp att protestera när just den här gruppen tjejer sätter igång. Annars har jag inga problem med det.

        Svara
        • Svenne

           /  07/27/2016

          Helt enkelt ett så kallat ”shittest”, de vill se vilka män som klarar det.
          Några alternativ:
          a) ignorera
          b) skratta bort det, ”agree and amplify” eller
          c) ”alla män är inte sådana”

          Svara
        • David

           /  07/27/2016

          Att man på detta sätt lutar sig mot icke-falsifierbara och självbekräftande hypoteser är som bekant standard inom de flesta totalitära ideologier:

          Kommunism – All uttalad kritik mot systemet är endast ett uttryck för den ägande borgarklassens rädsla att förlora sin makt och sin egendom, och visar att den socialistiska samhällsanalysen är korrekt.

          Freudianism – All uttalad kritik mot terapeutens analys är endast ett uttryck för patientens förnekelse eller förträngda önskningar och minnen, vilket visar att diagnosen i grunden är korrekt.

          Nazism – All uttalad kritik mot systemet är endast ett uttryck för de underlägsna folkens rädsla att förlora makt och inflytande, vilket visar att den nationalsocialistiska analysen är korrekt.

          Feminism – All uttalad kritik mot feminismen är endast ett uttryck för mäns rädsla att förlora sin makt och sina privilegier, vilket bekräftar att teorin om könsmaktsordningen är korrekt.

          Svara
        • Pelle2

           /  07/27/2016

          @Johan. I så fall skull jag kräva att tjejerna i min närvaro säger till sina pappor,eventuella bröder och pojkvänner att dom är svin och våldtäktsmän.
          Om alla män anses vara sådana så finns det inga undantag.Då måste dom kunna stå för sitt manshat fullt ut.
          Dessutom skulle jag kräva att dom erkänner rasisternas rätt att negativt generalisera över invandrare,antimuslimernas rätt att negativt generalisera över muslimer och så vidare i konsekvensens namn.
          Förmodligen kommer dom då att slingra sig och prata om förtryck,underordning och så vidare men det är bara att avfärda som radikalfeministiskt och identitetspolitiskt skitsnack..
          Det är enbart ideologier som man kan gilla eller inte.

          Svara
      • Jan

         /  07/27/2016

        Man har aldrig något att vinna på att argumentera med kvinnor. Även om du ”vinner” debatten så förlorar du den. De kommer att behandla dig nedlåtande. Som man förväntas du ta kvinnor i försvar. Allt tal om jämställdhet är delvis en illusion. Sådant begriper kvinnor intuitivt. Det är ett spel helt enkelt.

        Svara
        • Pelle2

           /  07/27/2016

          Dom behandlar oss nedlåtande i vilket fall som helst så det finns inget att vinna på att stryka dom medhårs eller tiga. Dom kommer aldrig gilla dig och jag gillar inte dom.

          Svara
    • Jerry

       /  07/28/2016

      Vill man skaka hand med en tjej är man äcklig. Vill man inte skaka hand är det kvinnoförtryck. Hur fan ska de ha det?

      Svara
  11. Mike E

     /  07/28/2016

    Sverige domineras nu av Lysenko-vetenskap och detta kommer bara att accelerera Sveriges kollaps.

    Svara
  1. Är det magi? | WTF?
  2. Lite utmaningar™ | WTF?
  3. Sammanfattning av 2016 del 4 | WTF?
  4. Fortsatt Ökad Anmälningsbenägenhet™ och fler armband att vänta | WTF?
  5. Mörkningsindustrin rämnar och faktaförnekarna får panik | WTF?
  6. Skämt är inkörsporten till tyngre grejer som våldtäkter! | WTF?
  7. Komplexa eller enkla lösningar på svåra problem? | WTF?

Kommentera

Fyll i dina uppgifter nedan eller klicka på en ikon för att logga in:

WordPress.com Logo

Du kommenterar med ditt WordPress.com-konto. Logga ut / Ändra )

Twitter-bild

Du kommenterar med ditt Twitter-konto. Logga ut / Ändra )

Facebook-foto

Du kommenterar med ditt Facebook-konto. Logga ut / Ändra )

Google+ photo

Du kommenterar med ditt Google+-konto. Logga ut / Ändra )

Ansluter till %s

%d bloggare gillar detta: