Tröttsamma twittertyper

Man stöter på dem ibland, extremt obehagliga twittertyper som dyker upp med enormt grovt språk, man undrar om de har tourettes. De bara MÅSTE dyka upp med sitt grova språk. En del dyker upp och försöker få in islam i precis allt. Tweetar du om kattungar så dyker de upp och ska bända in islam på något sätt. De här typerna är inte många, utan tvärtom väldigt få, men de är enormt jobbigt när de sticker fram trynena.

En sådan som dyker upp då och då är en som kallar sig @sallskapsgeten. Han dyker ALLTID upp med grovt språk och enorm fascination för manliga könsorgan, helst då utländska sådana. De som följer mig på twitter vet att det finns inget i det jag postar som på minsta lilla sätt kan ha med utländska manliga könsorgan att göra men ändå dyker han upp och ska klämma in det.

Han dök upp igår också och jag tänkte jag skulle kolla upp hur han twittrar, tänkte att jag går 2 veckor tillbaka i tiden så jag får ihop ett 20-tal tweetar som visar hur hans språk ser ut så jag började på 26 nov. När jag kom till 30 nov så hade jag 50 tweetar… Men eftersom jag tagit fan i båten så får jag ro honom iland så jag fortsatte och slutade på över 100 tweetar som har grovt sexualiserat språk. Endast de tweetarna tog jag alltså. Sen finns det ännu fler som bara är grovt rasistiska eller extremt grova på annat sätt, som att önska att andra ska dö och sådana saker.

Men som sagt, jag rodde fan i land så här kommer tweetarna, alla 100+ stycken, jag behöver inte kommentera dem antar jag…

sallskapsgeten3

Och bara för att förtydliga, jag har inte brytt mig om att kolla så noga vad han svarar på i alla tweetarna, kan lova att det inte ger fog för den typen av kommentarer i alla fall. Och nästan ingen interagerar med honom heller. Undrar varför…

sallskapsgeten4

sallskapsgeten5

sallskapsgeten6

sallskapsgeten7

sallskapsgeten8

sallskapsgeten9

sallskapsgeten10

sallskapsgeten11

sallskapsgeten12

sallskapsgeten13

sallskapsgeten14

sallskapsgeten15

sallskapsgeten16

sallskapsgeten17

sallskapsgeten18

Tog med den här också för om just den föreningen får några miljoner så är det bara bra för de är de enda på vänsterkanten som faktiskt försöker göra något åt alla problem med hederskulturer som breder ut sig medan i princip resten gör allt för att förneka att problemen ens existerar! Dra in varje bidrag som delas ut till diverse skumma islamistiska moskéer och föreningar och ge pengarna till dem i stället!

sallskapsgeten19

sallskapsgeten20

sallskapsgeten21

sallskapsgeten22

sallskapsgeten23

sallskapsgeten24

sallskapsgeten25

sallskapsgeten26

sallskapsgeten27

sallskapsgeten28

sallskapsgeten29

sallskapsgeten30

sallskapsgeten31

sallskapsgeten32

sallskapsgeten33

sallskapsgeten34

sallskapsgeten35

sallskapsgeten36

sallskapsgeten37

sallskapsgeten38

sallskapsgeten39

sallskapsgeten40

sallskapsgeten41

sallskapsgeten42

sallskapsgeten43

sallskapsgeten44

sallskapsgeten45

sallskapsgeten46

sallskapsgeten47

8sallskapsgeten48

8sallskapsgeten49

8sallskapsgeten50

8sallskapsgeten51

8sallskapsgeten52

8sallskapsgeten53

8sallskapsgeten54

8sallskapsgeten55

8sallskapsgeten56

8sallskapsgeten57

8sallskapsgeten58

8sallskapsgeten59

8sallskapsgeten60

8sallskapsgeten61

Han är jättefascinerad av Bah Kuhnke och hennes bakgrund, massor av tweetar som handlar om henne.

8sallskapsgeten62

8sallskapsgeten63

8sallskapsgeten64

8sallskapsgeten65

8sallskapsgeten66

8sallskapsgeten67

8sallskapsgeten68

8sallskapsgeten69

8sallskapsgeten70

8sallskapsgeten71

8sallskapsgeten72

8sallskapsgeten73

8sallskapsgeten74

8sallskapsgeten75

8sallskapsgeten76

Fast just Schyffert och @sallskapsgeten lirar ju i samma liga…

8sallskapsgeten77

8sallskapsgeten78

8sallskapsgeten79

8sallskapsgeten80

8sallskapsgeten81

8sallskapsgeten82

8sallskapsgeten83

8sallskapsgeten84

8sallskapsgeten85

8sallskapsgeten86

8sallskapsgeten87

8sallskapsgeten88

8sallskapsgeten89

8sallskapsgeten90

8sallskapsgeten91

8sallskapsgeten92

8sallskapsgeten93

8sallskapsgeten94

8sallskapsgeten95

8sallskapsgeten96

8sallskapsgeten97

8sallskapsgeten98

8sallskapsgeten99

8sallskapsgeten100

8sallskapsgeten101

8sallskapsgeten102

8sallskapsgeten103

8sallskapsgeten108

8sallskapsgeten109

8sallskapsgeten110

8sallskapsgeten111

Över 100 på 14 dagar, helt otroligt!

8sallskapsgeten105

Att jag intresserade mig för att kolla upp var att han kommenterade min tweet om de två nya professorerna i Uppsala på det viset. Tänkte att jag skulle kika lite hur vanligt det var att han tweetade sådär. Svaret blev alltså över 100 gånger på 14 dagar…

8sallskapsgeten106

Jag frågade varför han alltid dyker med såna kommentarer (inte första gången).

8sallskapsgeten107

Nä, den var inte menad att vara snäll heller…

Vad är det för en typ som måste hålla på sådär? Vad tror han att man vinner på det? Förståelse? Att man lyssnas på? Att man tas på minsta lilla allvar?

Eller är det helt enkelt tvärtom? Att det sitter en liten vänsterextremist där och fiskar…? Som bara är ute efter att förstöra? Som ska ge material till de som vill begränsa och förbjuda? För det är ju det enda han gör, ger material till de vänsterextremister som gärna vill bunta ihop allt oavsett vad det är till hat och därför vill begränsa yttrandefriheten. Är det därför han är så fascinerad av Bah Kuhnke eftersom hon tillhör de vänsterextremister som vill göra Turkiet, Indien och Pakistan sällskap på listan över länder som censurerar facebook t ex? Är det därför han dyker upp och fiskar hos än den ena och än den andra?

Jävligt tröttsamt är det i alla fall, oavsett skäl.

MVH

MiT

Annonser
Lämna en kommentar

73 kommentarer

  1. Mallemattias

     /  12/10/2016

    Min första tankevar att han låter ju precis så man gör när man på skämt ska beskriva en stereotyp lågintelligent rasist från bonnvischan. Såg att du var inne lite på det spåret längre ned. Tyvärr är väl risken att personen är ”seriös” ganska stor.

    Svara
    • MiT

       /  12/10/2016

      Jodå, kan vara en sån typ! Men jag tycker det är FÖR mycket för det liksom? Konstant detta matande av sånt här.

      Svara
      • Jans

         /  12/10/2016

        100 sådana tweets på två veckor säger väl allt?
        Psykiska problem, missbruksproblem eller en kombination.

        Jag vet inte om det ens kvalar in som reella kommentarer, det låter ju mer som en skiva som hakat upp sig, det snurrar runt med ”negrer” och ”kukar” i en oändlig karusell. Tragiskt.

        Svara
        • michael.

           /  12/11/2016

          Brukar skämmas över texter jag skrivit när man inmundigat alkohol,dessa ser ut som om man fortfarande går i lågstadiet,men inte ens då drabbas jag av tourretts syndrom och vräker ur mig på detta sätt.
          Antagligen är personen väldigt fascinerad av rasifierade kukar och ger utlopp för sin fascination av dessa genom skrift.

          Svara
  2. Är han ett troll från #jagärhär?

    Och – helt orelarterat – jag saknar min farmor:

    Varje ros är ett minne, så tänk på det era cis-män nästa gång ni cis:ar och planterar en rosbuske i eran cis-trädgård!

    Svara
    • Dreadlock

       /  12/10/2016

      Är artisten dina farmor ? Respekt.

      Svara
      • Nej nej. Men min farmor hade en röst som tre rörborstare och deras sjuka katt, så…

        Lägg till att min mamma inte gillar henne. Ei… öh. Hur säger man ”kanske inte så bra” på finska?

        Svara
        • MiT

           /  12/10/2016

          Ei sa petitää? 😛

          Svara
          • Tror ”voi vittu” är vad mamma brukar kalla min farmor!

            De hade en bra relation. Perkele med kärlek!

        • Dreadlock

           /  12/10/2016

          😀

          Svara
        • Dreadlock

           /  12/10/2016

          ” tre rörborstare och deras sjuka katt, så…”

          ok, ungefär som en blandning av Bob Dylan, Nick Cave och Kate Bush 😀

          Svara
        • michael.

           /  12/11/2016

          Tycker om finnar/finskor eftersom dom ofta brukar vara mer direkt på än svenskar.
          Kommer att tänka på ett gammalt finskt ordspråk som fick mig att skratta,på tredje dagen börjar maten och gäster att lukta.

          Svara
    • Dreadlock

       /  12/10/2016

      ”Varje ros är ett minne, så tänk på det era cis-män nästa gång ni cis:ar och planterar en rosbuske i eran cis-trädgård! ”

      Lustigt att du tar upp det. Jag har en kolonistuga och trivs med att pyssla med rosenbuskar. Det är bara 2 stycken, men jag måste genast se över mina privilegier. Känner jag.

      Svara
      • Haha. Vi äger faktiskt en stor del land i Finland kring Kuopio och har björk OCH rosenbuskar planterade där. Det låter lyx, men sanningen är att det är att det är självdrivande.

        Svara
    • MiT

       /  12/10/2016

      Är det din farmor som sjunger? Det var som fan! Håller med Dreadlock, respekt!

      Svara
  3. Motkraft

     /  12/10/2016

    En ensam, bitter och frustrerad människa utan ett liv. Som får en liten liten kick av att låta den typen av ord rulla ut för tungan. Samtidigt som överöses av bilder att lycka är pengar, resor, snygga tjejer (eller killar), status, kändisskap och annat.

    Det vulgära språket ger en liten känsla av att kunna kontrollera något, att ta plats, att vara någon.

    Förutom att trygghet och välfärd hållet på att raseras så är ensamhet och bristande social förmåga några av Sveriges stora problem.

    Svara
  4. Klimathotet

     /  12/10/2016

    Låter som en bekant från förr. Han hade bland annat en fallenhet för att knäppa bilder när han satte på diverse kvinnor och visa bilderna för bekanta. Idag hade han platsat i TV-serien Shameless. Jag kan bekräfta att alkoholkonsumtionen låg över genomsnittet där.

    Svara
    • MiT

       /  12/10/2016

      Klart att det finns riktiga typer. Har jag haft tur som aldrig stött på någon som är som du beskriver?

      Svara
      • Klimathotet

         /  12/10/2016

        Jag var nollåtta i nästan 30 år. Det var ingen brist på knäppgökar då heller 😛

        Svara
  5. Arthur

     /  12/10/2016

    Stilen påminner om det som gammelmedia använde och fortfarande använder som exempel på alternativmedias näthat. Det visade sig till sist att det mesta kom från en man i Göteborg som ägnade hela sin tid åt detta. Han kom efter ett tag i åtnjutande psykiatrisk tvångsvård. Det finns inte så många maniker av det här slaget. Det kanske är fråga om samma man, ett återfall i samma sjukdom som förra gången.

    Den klassiska frågan om huruvida man skall beklaga eller klandra kan faktiskt besvaras med: Varför inte både och?

    Svara
    • MiT

       /  12/10/2016

      Ja vem vet vad det är för en typ? Jag tycker han fiskar rätt mycket i alla fall. Men det ena utesluter ju inte det andra!

      Svara
  6. Svenne

     /  12/10/2016

    OT: Hakelius: ”Enda lösningen är att någon skjuter honom” sa mediechefen
    https://archive.is/MVzrU

    ”Det är stabsläge på en del redaktioner, nu. Reportrar går omkring och känner att de lever i ett definierande ögonblick. Ord som ”skymning”, ”apokalyps”, ”avgrund” och ”skred” dyker upp i spalterna. Krav på handling och lojalitet växer. Övertygelsen sprider sig, som den inte gjort på länge: det är dags att sluta sig till de Internationella brigaderna i kampen mot fascismen. Dags att lägga återhållsamhet, opartiskhet och jämnmod åt sidan. ¡No pasarán!

    Inom redaktionerna kastas långa blickar på möjliga femtekolonnare. Inte så att det ens går att hitta någon journalist som ser något positivt i Trump – än mindre i Le Pen eller Sverigedemokraterna, knappt ens i brexit – men det finns möjligen kollegor som inte verkar tillräckligt skakade. Det finns journalister som inte är övertygade om att en ny Kristallnatt står för dörren. Den känslan räcker för att göra de mest upprörda i branschen ännu mer upprörda.”

    Svara
    • Dreadlock

       /  12/10/2016

      Sweet Yezuuuuus .

      Hakelius beskriver det bra. Strömlinjeformad åsiktslinje, gömda aggressioner, primitiv reaktionär politik. Alla dessa godhetsapostlar har fallit offer för sin egen omnipotens. Ett absolut kardinalfel som människa, extremt mottagliga för en ordning av en triangelformad auktoritetspyramid och mycket villiga att lämna ut kollegor till vargarnas rättegångsceremonier.

      Hur har det gått så jäkla snett. Det hade varit lättare att bära ifall dessa människor ENBART varit publicister utan egentlig reell makt. Nu är det inte så. De är tvärtom det absolut viktigaste organet för att beskriva verkligheten som ingen politiker som vill bli omvalt, vill förknippas med.

      Schizofreni

      Svara
    • Hakelius försöker förklara varför svensk media missade Trumps vinst. Och han gör det bra.

      KARAKTÄRMÖRDA HAKELIUS UTAN ATT FÖRSTÅ HANS POÄNG – NU, NU, NU!!!!

      Svara
    • Skeptisk

       /  12/11/2016

      Om man tror att ett presidentmord i USA skulle göra det ”som vanligt igen” har man dåligt koll på hur amerikanarna tänker. Det skulle verkligen innebära att man bygger murar, kontrollerar alla extra noga, inför restriktioner och drakoniska lagar som begränsar friheten. Kanske ett nytt krig om mördaren kan kopplas till ett lands styre eller större grupp.

      Svara
  7. Dreadlock

     /  12/10/2016

    Det där ser ju ut som en klockren Psyop av random vänsteraktivist, för att hålla diskussionen om näthat igång. Den här idioten är en rasistisk och sexistisk parodi. Det har onekligen varit extremt effektivt.
    Bra att du tog upp detta MiT ! Den här sortens troll vet vad h*n gör. Det finns politiker som söker att göra politik på dessa enstaka aktivister.

    https://en.wikipedia.org/wiki/Psychological_Operations_(United_States)

    Svara
    • MiT

       /  12/10/2016

      Lite mina tankar också. Det är lite FÖR mycket så att säga.

      Svara
  8. MiT

     /  12/10/2016

    Man kommer till KTH:s tidning. Detta KTH dyker alltså ständigt upp i sådana här sammanhang

    Svara
    • Dreadlock

       /  12/10/2016

      ” – Se till att förenkla rekryteringsprocessen, och att jobba närmare den. Skapa hårda kriterier för anställningar, inte minst gällande jämställdhet och mångfald, som etniskt ursprung och sexuell läggning.”

      Var i hela friden har kompetenskravet tagit vägen ?

      Oh … O.K. Du är en av våra utvalda personer som uppfyller våra kriterier för att bli kandidat för vår nästa anställning. Jag ser att du är jämställd (Kvinna) och representerar vår idé om mångfald ( Hudfärg) med ett etniskt ursprung ( Talar svårförstådd svenska) och såååå har du helt rätt sexuell läggning ( Lite Queer och obestämt , spännande)

      Ska vi börja tala om din kompetens ? Kandidatexamen i Feministisk teori och ekonomisk teori ?

      Sorry , men kan vi ta in nästa kandidat, är du snäll …

      Svara
      • Senior

         /  12/10/2016

        ” – Se till att förenkla rekryteringsprocessen, och att jobba närmare den. Skapa hårda kriterier för anställningar, inte minst gällande jämställdhet och mångfald, som etniskt ursprung och sexuell läggning.”

        Enkelt uttryckt:
        Har den sökande rätt partibok?

        Svara
        • Senior

           /  12/10/2016

          Jämställdhet, mångfald, läggning och ursprung är bara dimridåer….

          Svara
          • Senior

             /  12/10/2016

            ….för att godtyckligt kunna sålla bort oliktänkande….
            (Jag saknar en redigeringsfunktion.)

      • Olof

         /  12/10/2016

        ”som etniskt ursprung och sexuell läggning.”

        Um, det låter rakt av olagligt, det är inte tillåtet att diskriminera utifrån etniskt ursprung eller sexuell läggning. Om någon nekats anställning på Nordnet på grund av att de inte tillhört rätt grupp finns grund för stämning.

        Svara
        • Dreadlock

           /  12/10/2016

          Olof : ” det är inte tillåtet att diskriminera utifrån etniskt ursprung eller sexuell läggning. Om någon nekats anställning på Nordnet på grund av att de inte tillhört rätt grupp finns grund för stämning.”

          Mäh…

          Detta förstår val alla som inte är tränade apor och leker med ping-pong bollar hela dagen. Poängen är att ALLA med kriterier utifrån etniskt ursprung och/eller sexuell läggning samt kön och hudfärg skall hamna i kön före alla andra som anger kriteriet för en formell kompetens.

          Nordnet har gjort ett fatalt misstag,helt enkelt. Ett recept att INTE anlita bolaget som en konsekvens helt enkelt…

          Svara
  9. Svenne

     /  12/10/2016

    OT: Express: Sveriges förortsproblem har blivit en internationell följetong:

    Svara
  10. MiT

     /  12/10/2016

    Svara
    • Jan

       /  12/11/2016

      Här har vi dem. De nya Moderaterna! Som nu har bestämt sig för att återgå till det gamla igen. Som om det nya aldrig hände. Vilken tur då att också väljarna har en akvariefisks minne…

      Svara
      • Pelle2

         /  12/11/2016

        Själv tycker jag att det är positivt att dom lämnar den asylpolitik som drevs under de sista åren av Alliansregeringen tillsammans med MP. Jag hade varit oerhört mycket mera orolig om dom hade fortsatt på den inslagna linjen.
        Ett parti måste ju kunna ompröva sin politik och det brukar ju definitivt ske när man byter partiledare.På dig låter det som om det hade varit bättre om dom hade fortsatt som tidigare.
        Det är väl dessutom bara asylpolitiken som de har ändrat i någon större omfattning. Annars är det samma politik dom företräder.

        Om S väljarsiffror fortsätter att sjunka lite till så kommer dom också att bli tvungna att
        ändra sin politik för att behålla de väljare dom har och förhoppningsvis kunna locka nya eller nygamla väljare.
        Kommer du kritisera S och deras väljare då med ?

        Svara
  11. MiT

     /  12/10/2016

    Svara
    • Jan

       /  12/11/2016

      Den här kvinnan tänker garanterat bara i ett led. Att hjärntvätta henne skulle gå på fem sekunder för ett proffs.

      Svara
  12. MiT

     /  12/10/2016

    Svara
  13. Mikael G

     /  12/10/2016

    Tror det är Schyfferts nya .

    Svara
    • Mikael G

       /  12/10/2016

      På tal om Schyffert , så visas ju ljust och fräscht på tv idag . Sitter och tvekar om jag vill se det öht . Misstänker att jag blir mest förbannad när jag ser karln . Var ett stort fan av killinggänget när det begav sig .

      Svara
  14. MiT

     /  12/10/2016

    Svara
  15. Med Sveriges journalisters hjälp så kommer vi få en motsvarighet till Hitler. Denna kommer inte heta Gudrun utan hata mer än Gudrun. Bevare oss väl!

    Svara
    • Grodan Boll

       /  12/12/2016

      Mjo.
      Det är illa när man kastar ett öga på björnen i öster och tänker om att bli invaderad kanske inte är det så dåligt i alla fall…

      Svara
  16. MiT

     /  12/10/2016

    Svara
  17. MiT

     /  12/10/2016

    Svara
    • Jan

       /  12/10/2016

      En tanklös och en smula smaklös text; det kan jag gå med på. Men kränkande? Det är ju en sminkväska. Dessutom är texten sann (få kvinnor går ut osminkade). Om nu sanningen har något med saken att göra..

      Svara
    • Jag läste det först som ”kränkande väTska” och fick en himla massa sinnesbilder i huvudet…

      Svara
  18. MiT

     /  12/10/2016

    Svara
    • Jan

       /  12/10/2016

      Om du är nysvensk är det okej. Annars är det tabu. Och straffbart. Varför har inte tjejerna koll på sina egna pk-lagar?

      Svara
    • Pelle2

       /  12/11/2016

      Hur många tror hon tycker att det är ok att någon runkar offentligt ?

      Svara
    • Pelle2

       /  12/11/2016

      Man kan ju också undra hur många som tycker att det är en jämförbar handling att runka och att amma offentligt?

      Svara
  19. MiT

     /  12/10/2016

    ”Mohammed från Mali fast för barnsex – är tidigare dömd men slipper utvisning igen”
    http://www.friatider.se/mohammed-fr-n-mali-fast-f-r-barnsex-r-tidigare-d-md-men-slipper-utvisning-igen

    Svara
  20. Jan

     /  12/10/2016

    Tittade några minuter på Nobelfesten. Mer klarade jag inte av. Hur har utdelningen av ett vetenskapligt pris utvecklat sig till ett slags VM i bordsskick och klänningar. Till ett samlarnummer av Damernas Värld?

    Svara
  21. MiT

     /  12/10/2016

    Svara
    • Svenne

       /  12/11/2016

      GP: Polis attackerad med sten och smällare i Göteborg (ovan)

      Svara
    • Embryo

       /  12/11/2016

      Jag känner bara till två av namnen. Den ena var misstänkt för våldtäkt, men dömdes till sist ”bara” för förtal p.g.a. nakenbilderna han tog på kvinnan. Den andra hyser antisemitiska konspirationsteorier. Det låter som en trevlig fest det där…

      ‘Kunskapscentrum för Jämlik vård’ är arrangörer. Jag hoppas att de får stå till svars för vilka personer de använder skattepengar för att boka.

      ”Alkohol och Drogfritt” är f.ö. inte riktigt samma sak som ‘Alkohol- och drogfritt’, men med tanke på vilka de bokat utgår jag från att att det dracks en hel del alkohol redan under planeringsmötena.

      Svara
    • Embryo

       /  12/11/2016

      Och tydligen hyser inte Dani M enbart antisemitiska konspirationsteorier. Han är även skeptisk till vaccin. Jag utgår numera från att det dracks ofantliga mängder alkohol under planeringsmötena när de pratade om vilka artister de skulle boka.

      Svara
  22. Svenne

     /  12/11/2016

    Tino Sanandaji: Dödligt våld går ner i EU, men inte i Sverige. Ur TS nya bok:

    Svara
  23. Svenne

     /  12/11/2016

    Mer Tino Sanandaji – lånar vänsterns retorik: ”Vilka är dina vänner, Reinfeldt?”

    Svara
    • Jan

       /  12/11/2016

      En felaktig koppling av Tino här dock. Det är inte så att Freddan blev övertygad av vänsterns värdegrund i invandringsfrågor. Det är snarare så att hans värdegrund – globalismen och nyliberalismen – av en slump råkade sammanfalla med vänsterns här.

      Det är också orsaken till att invandringen gick så långt i Sverige. Det fanns inget politiskt motstånd mot den vare sig till höger eller vänster. En tragedi kan man tycka. Samtidigt var det så att det var ur denna tragedi Sverigedemokraterna (som betydande politiskt parti. Tidigare var de mest en sekt) föddes.

      Svara
  24. MiT

     /  12/11/2016

    Svara
  25. MiT

     /  12/11/2016

    Svara
    • Jan

       /  12/11/2016

      Hon vill alltså att alla män ska dö?

      Svara
    • Om Soraya Post vill ha någon respekt från mig så kan hon börja arbeta mot problematiken kring heder- och klankultur hos zigenare och inte bara använda sig av epitetet som ett fint modeord.

      Svara
    • Pelle2

       /  12/11/2016

      Själv önskar jag mig ett totalt omintetgörande av FI och radikalfeminismen !

      Svara
  26. Svenne

     /  12/11/2016

    Nu jämförs Sverige med gängkriminalitetens Mexiko…

    Svara

Kommentera

Fyll i dina uppgifter nedan eller klicka på en ikon för att logga in:

WordPress.com Logo

Du kommenterar med ditt WordPress.com-konto. Logga ut / Ändra )

Twitter-bild

Du kommenterar med ditt Twitter-konto. Logga ut / Ändra )

Facebook-foto

Du kommenterar med ditt Facebook-konto. Logga ut / Ändra )

Google+ photo

Du kommenterar med ditt Google+-konto. Logga ut / Ändra )

Ansluter till %s

%d bloggare gillar detta: