Springare är fortfarande jävligt trött! Och inte tyst…

Polisen i Örebro, Peter Springare, är fortfarande jävligt trött. Och inte tyst trots alla försök att tysta honom. Det senaste försöket var när man anmälde honom för dataintrång eller vad det var efter att han dragit ner byxorna på den där åklagaren som påstod att hon trots exakt samma vardag inte alls kände igen sig. Det var UPPENBART redan innan han drog ner hennes byxor offentligt att hon var ideologiskt driven och endast hade det som motiv och ljög därför hårt.

För vad var det hon sa då?

När jag nu väljer att uttala mig gör jag det på samma grund som Peter Springare, nämligen på den ovetenskapliga erfarenhetsbaserade grunden. Jag uttalar mig utifrån mitt yrke som åklagare på åklagarkammaren i Örebro, där jag utreder både grova brott och andra allvarliga brott. Jag har varit åklagare i 15 år och har alltså arbetat under hela den period på 10-15 år som Peter Springare uppgett att hans verklighetsbeskrivning omfattar.

Och vad var verkligheten?

Och där åkte hennes byxor ner till anklarna…

Hennes syfte var alltså att ljuga i ideologins namn för att försöka försköna verkligheten. Eller förlåt, kanske inte ljuga utan bara vara väldigt kreativ med sanningen. En åklagare alltså…

Men Springare har inte tystnat!

Jag har bara med en liten del av hans inlägg, gå in och läs resten. Och en liten gliring till åklagaren som nu anmält honom fick han med! Den åklagaren är f ö den ideologiska åklagarens chef har jag för mig.

Men mönstret går igen som vi kan se…

MVH

MiT

Lämna en kommentar

88 kommentarer

  1. Jan

     /  03/08/2017

    En salongskommunist intervjuar en champagnesocialist. Intressant dock.
    http://www.aftonbladet.se/kultur/a/loQjL/jag-skiter-i-vanstern

    Svara
  2. Jan

     /  03/08/2017

    Springare går all-in. Om de misslyckas med att åtala honom återstår bara sparken. Såvitt jag vet har han fem år till pension. Det är den risken han tar. Jag kan tänka mig att man i kulturmarxistkretsar (de når långt in i det offentliga Sverige) redan bedömer risken man tar genom att gå för hårt åt Springare. Min gissning är att Springare blir förtidspensionär inom kort. Kanske att de köper ut honom till slut?

    Svara
    • Ivar L

       /  03/08/2017

      Det är ju lite känsligt läge i Sverige just nu. Frågan är om de vågar. För något drygt år sedan hade han åkt ut och Eliasson hade stått och predikat i TV men nu är det ändå lite dämpat och det har varit oerhört mycket våldsbrott på sista tiden. Han kan bli kvar. Han var ju till och med i SVT utan att bli nedsablad! Veckans brott.

      Svara
      • Törnrosa

         /  03/09/2017

        Det var nog mycket bra att USA:s president uppmärksammade Sveriges belägenhet. Journalister från det landet blev så intresserade att de kom hit och började syna vad som pågår här i förhållande till övriga Europa.

        Och varför ska de inte det. Vi reser ju runt och synar världen, eller hur?

        Sverige är efter vad jag förstått mycket beroende av USA så det är kanske det som gör att etablissemanget tycks svänga lite nu. En tanke som gripen ur luften? Nä jag tror inte det.

        ”Eliten” bör nog inte peta på Springare som håller sig till statistik som finns i hans egen yrkesdator. Det är så jag tolkar den verklighet jag lever i. mvh

        Svara
    • Melmac

       /  03/09/2017

      Springare kommer inte att tystna och hans fortsatta belysande av vad som faktiskt sker gör att fler och fler vågar öppna munnen. Egentligen sitter de in en rävsax.
      Får han vara kvar tills pension kommer han att gå till historien som ”Den som öppnade truten” inom en mörkläggningsorganisation (En svensk Snowden), ”köper de ut honom” kommer han fortsätta, kanske ännu mer, och göra livet surt för dem som vill mörka och förvrida verkligheten.

      Han är precis som Westerholm förbannat jobbig för godhetsknarkarna!

      Svara
  3. G

     /  03/08/2017

    Tack MiT. Läste just hela hans inlägg på FB du länkar till. Som vanligt sakligt och stabilt skrivet om verkligheten av Peter, mycket bra. Och bra att han även följer hur andra reagerar på det han skriver i sociala medier, speciellt de s.k journalister som verkar mer intresserade av hans s.k ”agenda” och gärna gör fega personangrepp.

    Svara
  4. MiT

     /  03/08/2017

    Svara
  5. G

     /  03/09/2017

    Svara
    • G

       /  03/09/2017

      Ja, släpp ut ”kidsen” bara, fy fan. Varningarna som Ericsson gick ut med skrev ju Nyheter idag om när det var aktuellt, då gick vänster journos i taket och skrek rasistisk propaganda från en hatsajt.

      Svara
  6. G

     /  03/09/2017

    ”Fler brottslingar bör utvisas från Sverige

    Hovrättens beslut att utvisa våldtäktsmännen till Afghanistan är riktigt.
    Det är orimligt att så få utländska brottslingar döms till utvisning.
    Övergreppet i Gottsunda i Uppsala i oktober i fjol var mycket grovt. En pojke släpades ut i skogen och våldtogs därefter under knivhot av fem äldre killar. Stora delar av den timslånga våldtäkten filmades. När allt var över gick gärningsmännen sjungande från platsen.
    Trots det mycket allvarliga brottet beslutade Uppsala tingsrätt att killarna – som alla var ensamkommande afghaner – inte skulle utvisas efter avtjänat straff, detta bland annat på grund av säkerhetsläget i Afghanistan.
    Därmed gjorde tingsrätten en helt annan bedömning än experterna på Migrationsverket. De utvisar ju fortfarande ensamkommande till Afghanistan, två av våldtäktsmännen hade rentav själva fått ett utvisningsbeslut från verket.
    På onsdagen ändrade dock Svea Hovrätt domen. Alla de fem våldtäktsmännen döms nu till utvisning.

    De senaste fem-tio åren har dock andelen utvisade i domar mot utländska medborgare närmast halverats, enligt Brå. Visst kan det finnas skäl att höja ribban i de fall där gärningsmannen har en mycket stark anknytning till Sverige. Men det framstår ändå som helt orimligt att närmare sex av tio utländska mördare som var folkbokförda i Sverige inte dömdes till utvisning.(Forts)”.
    http://www.expressen.se/ledare/patrik-kronqvist/fler-brottslingar-bor-utvisas-fran-sverige/
    http://archive.is/SFjiZ

    Läs hela, mycket bra av Patrik, fullträff.

    Svara
  7. G

     /  03/09/2017

    Svara
  8. G

     /  03/09/2017

    Nordlund: ”Om våldtäktsmännen är offer, vad är då flickan?”
    https://www.svd.se/om-valdtaktsmannen-ar-offer-vad-ar-da-flickan/om/ledarbloggen

    Lifvendahl: ”Ta tillbaka kvinnors frihet”
    https://www.svd.se/ta-tillbaka-kvinnors-frihet

    Svara
    • Pelle2

       /  03/09/2017

      Bra skrivet av Nordlund och Lifvendahl.
      Helt sjukt av skolnämnden att som enda orsak till att dom nu flyttar pojken är den kritikstorm dom har fått motta. Har dom ingen egen moral överhuvudtaget ?
      Klart som fan att det är gärningsmannen som skall flyttas.
      Hur hade dom reagerat om en man i skolstyrelsen hade våldtagit en kollega ?
      Hade dom strukit honom medhårs,tyckt att han var ett offer och låtit honom jobba kvar ?
      Om inte, varför inte då ? Dom tycker ju att det är helt ok att låta flickan möta sin gärningsman varje dag i skolan så då måste det ju vara ok att låta en våldtäktsman jobba kvar hos dom.
      Vilka ryggradslösa idioter dom är !!

      Svara
      • Jans

         /  03/09/2017

        De här määniskorna är postmodernister, detta är deras moral och det är därför ideologin är så skrämmande. Det vi ser är i första hand inte ryggradslöshet utan detta är den typ . av samhälle postmodernister vill ha. Precis som med andra extrema ideologier är det svårt för en som inte är anhängare att förstå vad det är som är så lockande med denna vrickade världsbild där förövare är offer och skall daltas med på de riktiga offrens bekostnad.

        Bra liknelse med om en kollega våldtagits, precis pudelns kärna. Fast hade en kollega våldtagits av en invandrarelev och den våldtagna inte var kompis med rektorn kanske situationen blivit ungefär likadan.

        Svara
      • Skall dessa killar gå i skolan och inte vara inlåsta ett tag någonstans? Nu får ju en annan skola och andra flickor ha dem nära.

        Svara
  9. G

     /  03/09/2017

    Linda: ”boknörd, bokbloggare, lärare, feminist, mamma, läromedelsförfattare, spontan, arg, frispråkig, förvirrad & obotlig tidsoptimist.”.

    Ahhh, och så Jocke förstås…

    Svara
    • Jans

       /  03/09/2017

      Rubriken feministen Linda vänder sig emot lyder alltså:
      ”Vi måste sluta ta emot män som hatar kvinnor”

      Med tanke på hur feminister i vanliga fall generaliserar om män är det närmast obegripligt vari hennes invändning ligger.

      Svara
  10. G

     /  03/09/2017

    Hahaha, och det ska komma från Helena ?!?!?….

    Jaaaa, där satt den, sett genom marxistiska glasögon!

    Svara
    • Barnboksförfattare gör en intervju i tjeckisk television, får löpa gatlopp och vissa uppmanar till bokbål.

      En minister, vars regering har yrat om ”fake news”, kommer med grova faktafel i BBC. *axelryck*

      Svara
    • Jan

       /  03/09/2017

      Nå, Andreas Ericson är neoliberal och moderat partigängare. Han skiter i sakfrågan. Syftet är att komma åt motståndaren. Inget annat. Nyliberalerna, för de med moralisk kompass, var de som på allvar satte igång massinvandringen i Sverige. Är det någon som minns Fredrik Reinfeldt? Eller libertarianen Annie Lööf? Eller anarkokapitalisten Fredrik Federley? Eller det nyliberala Centerpartiet?

      Svara
      • Jans

         /  03/09/2017

        Helt riktigt men samtidigt måste det ju ses som positivt att M till slut inser att de måste anpassa sig efter vad folket tycker. Men att lita på är de naturligtvis inte trots det.

        Svara
      • michael.

         /  03/09/2017

        Så du menar att alla dessa demonstranter som hävdar sig vara vänster och anordnar demonstrationer för stor invandring och motdemonstrationer mot allt och alla som motsätter sig detta,egentligen är nyliberaler.

        Svara
        • Jan

           /  03/09/2017

          Naturligtvis inte. Det jag säger är att massinvandringsagendan (och stora delar av identitetspolitiken) har sedan decennier omfamnats av samtliga riksdagspartier utom SD. Det är därför den har varit så framgångsrik. Att vissa partier så sakta börjar vända kappan förändrar inte skuldfrågan i sak. Man gör det lite lätt för sig genom att skylla allt på ”extremvänstern”.

          Sedan gäller det att läsa mellan raderna för att förstå vad som är politiskt ränkspel och vad som är realpolitik. Det mesta hamnar dessvärre i den första kategorin. Och människors minnen är korta.

          Svara
    • Kristian

       /  03/09/2017

      Önskar att något av detta var en överraskning.

      Poole är väldigt sakligt och noga med att inte överdriva. Det är vad vi behöver. I Rumpole-böckerna säger berättaren och huvudpersonen ofta att det värsta som kan hända en brottsling är om domaren ger en ärlig och opartisk summering till juryn.

      Svara
  11. Pelle2

     /  03/09/2017

    Bra av Springare att han inte ger upp och att han vägrar ta ansvar för de som stöttar honom utifrån en rasistisk agenda.
    Han har ingen anledning att ta ansvar för något annat än det han skriver och han har vid flera tillfällen sagt att han inte är rasist och att det inte är rasistiskt att berätta om sanningen utan tvärt om en väg till att förbättra samhället.
    Att sedan godhetsapostlarna och vänsterextremisterna skiter på sig när sanningen kommer till ytan är deras problem och ingen annans.

    Svara
    • Jan

       /  03/09/2017

      Massinvandringsagendan är, dessvärre, inte vänsterextremistisk. Hade den varit det så kunde den ha stoppats i sin linda. Den löper igenom samtliga riksdagspartier utom SD. Värst var nog ändå Moderaterna under Reinfeldt och Borg. Att många moderater nu bytt kappa förändrar inte historien.

      Svara
      • Pelle2

         /  03/09/2017

        Godhetsapostlarna är påfallande ofta vänster eller centerpartister.
        Se sådana som Schyffert,Ernman,Schyman och Gardell med flera.
        Nej,det förändrar inte historien men Sossarna och Moderaterna har ju åtminstone insett att deras politik var fel medan V,MP, FI och C vill fortsätta att ta emot alla som vill komma hit och försörja dom. Det är ju det riktigt sjuka.

        Svara
      • Senior

         /  03/09/2017

        När skall ni inse att även moderaterna är vänster?
        Bara för att de kallar sig höger betyder det inte att de är höger.

        Skit är skit, även om det sägs vara guld.

        Svara
    • Jan

       /  03/09/2017

      En bild säger mer än tusen ord…

      Svara
      • Jans

         /  03/09/2017

        Fler roliga bilder i twitterflödet. Tur att det finns lite satir så man kan skratta åt eländet. Svårt att tro att detta är landet som instiftade Nobelpriset för dryga hundra år sedan. En prestation vi aldrig skulle klara idag.

        Svara
        • Klimathotet

           /  03/09/2017

          Möjligen Darwin Award.

          Svara
        • Maria

           /  03/09/2017

          Det var inte ”vi” som instiftade Nobelpriset. Det var en ensam svensk företagare som testamenterade sin förmögenhet för utdelning till meriterade.

          Svara
  12. Jans

     /  03/09/2017

    Arpi skriver om Sveriges oförmåga att utvisa grova brottslingar. Bakom betalvägg men jag vill ändå delge följande intressanta passage:

    ”Över tid varierar mängden utvisningsdomar i svenska tingsrätter. Den är dock förbluffande konstant, givet både den ökade rörligheten och den växande andelen utländska medborgare i befolkningen. Under 1970-talet föll omkring 500 utvisningsdomar om året i tingsrätterna. De senaste 10 åren har det varit drygt 600 om året.”

    Trots att Sverige i runda slängar tiodubblat invandringsvolymerna sedan 70-talet ligger alltså utvisningarna kvar på samma nivå som då. Det är som man undrar om Sveriges styrande helt enkelt vill ha en stor mängd brottslingar i landet.

    Svara
  13. Frida Gustavlin

     /  03/09/2017

    Fyra mördade i Järvaområdet på två dygn. Det bor kanske 100000 personer där, men låt säga 200000. Det betyder 2 mord per 100000. Det är ju bara dubbelt så mycket som rikssnittet, på några dygn, inget att oroa sig över.

    Om vi ser samma antal mord som förra året så landar vi på kanske omkring 5 mord per 100000, men med tanke på att vi bara är i början på Mars så skulle jag inte bli förvånad om vi kryper upp mot 10 per 100000. Inget att oroa sig över så länge granen inte brinner.

    /Frida

    Svara
    • Jans

       /  03/09/2017

      Järvaområdet är det mordtätaste området i hela Sverige, värre än Malmö. Det har hamnat lite i skuggan av Malmö eftersom våldet pågår ute i ett förortsområde istället för nära en stadskärna där svenskar och journalister rör sig. Järva är nästan som om det inte riktigt räknas till Sverige längre vilket är precis så som det känns om man åker dit och tar sig en promenad.

      Om man lägger till närliggande områden i Västerort såsom Hässelby och Järfälla så är det otroligt mycket skit som pågår och det brinner bilar hela tiden. Järfälla hade nyligen fyra överfallsvåldtäkter utomhus inom loppet av bara någon vecka. Mitt i vintern.

      Svara
  14. MiT

     /  03/09/2017

    Svara
    • Jans

       /  03/09/2017

      Så magiskt tänkande och vidskeplighet kring veckodagar tycker högskoleväsendet är företeelser som man skall ta hänsyn till hos aspiranter till våra högsta utbildningar?

      Svara
      • Frida Gustavlin

         /  03/09/2017

        Ska de ha olika prov? Kristna brukar ju inte gilla att jobba på söndagar.

        ”I stället har samfundet fått skriva ett hemligt reservprov på en veckodag, men det provet har inte bytts ut sedan 2011. Eftersom man inte får skriva samma prov flera gånger har de bara kunnat skriva högskoleprovet en enda gång. Det blir orättvist eftersom ett sätt att lyckas med högskoleprovet är just att skriva det flera gånger.”

        Hur man kan tycka att det är orättvist att få ett specialprov på en specialdag är obegripligt. Men men, det kanske är orättvist. Vem vet.

        Svara
        • Ivar L

           /  03/09/2017

          Om man så till den milda grad tror på Gud att man inte kan förmå sig att skriva ett prov på en lördag eller söndag har man inte på universitet att göra. Uppenbarligen sätter de sin tro framför det akademiska vilket gör dem odugliga inom akademin om man tar vetenskap på allvar.

          Svara
    • Kristian

       /  03/09/2017

      ”I vår kommer sex personer att skriva det hemliga provet.”

      Kommentar överflödig?

      Svara
      • Absurt att vad som kan i bästa fall beskrivas som en pytteliten intressegrupp ska få ett specialprov. Man undrar vad hela kalaset kostar per person för en sådan här sak? Med tanke på att det kostar 450 kronor att anmäla sig till det vanliga provet så kan det inte direkt vara helt gratis…

        Svara
  15. Pelle2

     /  03/09/2017

    OT:

    Nu har en strid utbrutit mellan rasifierade feminister och vita feminister.
    På Metro debatt skriver en Eleni Terzitane att det behövs mera intersektionalitet inom feminismen och mindre av feminism för vita.
    Naturligtvis strävar hon efter att negativt generalisera över gruppen vita feminister på samma sätt som radikalfeministerna i gemen älskar att negativt generalisera över vita män.
    Hon undanber sig också att någon säger inte alla vita feminister precis som radikalfeminister inte vill höra oss säga inte alla vita män.
    Om någon skulle säga något negativt om gruppen rasifierade är jag dock säker på att hon inte hade accepterat det.
    Det är ju det som är det fina med intersektionalitet. Om du påstår dig vara underordnad så slår du underifrån när du är rasist medan det är oacceptabelt för en som dom menar är överordnad att vara rasistisk tillbaka.

    Ser fram emot en traditionell falangstrid, i sann vänstertradition, inom feminismen.
    Med lite tur splittras dom upp i mindre grupperingar och förgör sig själva 🙂

    Här kommer lite visdomsord från nyrasisten:

    ” I morgon, på den internationella kvinnodagen, vill jag därför prata med er om ett koncept, ett riktigt bra sådant. Något som gynnar oss alla, inte bara majoriteten – nämligen intersektionell feminism. Ja, kära vita feminister, en feminism som är till för alla, en feminism som inkluderar. En feminism där du som inte är en normativt vit, smal, heterosexuell, icke-funktionsnedsatt och könsnormativ kvinna också kan få plats.”

    ”Kära vita feminister, ta inte åt er. Är du vit och feminist innebär det inte att du ska känna dig träffad. Inte alls, vit feminism handlar om mer än till exempel hur du ser ut eller din hudfärg. ”Vit feminism” som uttryck handlar om individer som inte kan se sina privilegier. Det handlar om de som inte kan skilja på sexism och exotifiering och de som tycker att jag skapar splittring om jag tar upp rasism när vi pratar om feminism med varandra (och inte kan se att de två hör ihop).”

    Tre saker du som vit feminist kan tänka på för att bli en bättre allierad:

    Du avgör inte vad som är rasistiskt!
    – Det finns ett nyckelord som alla bör känna till och det är tolkningsföreträde. Om du inte tillhör den drabbade gruppen som utstår rasism har du inga som helst belägg för att avgöra vad som är rasistiskt eller inte.
    ”Inte alla…”
    – Visst är det tröttsamt att som kvinna höra ”Inte alla män” från män? Samma gäller vita feminister som inte vill se problematiken inom sin egen grupp. Nej, inte alla vita feminister – men tillräckligt många vita feminister för att det ska vara ett strukturellt problem.
    ”Kvinnor är…”
    – Tänk på att inte generalisera när du pratar om de orättvisor som drabbar kvinnor. Exempelvis möter en etnisk svensk kvinna och en kvinna med invandrarbakgrund olika sorters diskriminering

    Är dom inte gulliga intersektionalisterna …

    http://archive.is/huhzl

    Svara
    • Pelle2

       /  03/09/2017

      Ser att Eleni åtminstone har en nyrasistisk kamrat som läser på denna blogg med tanke på nertummen på mitt inlägg.
      Som sagt var, kör hårt alla intersektionalister så att ni splittrar den feministiska rörelsen för ni tror väl inte att dom vita,medelålders Södermalmsfeministerna kommer ge upp sitt tolkningsföreträde och sina maktpositioner frivilligt ?

      Svara
      • Jans

         /  03/09/2017

        Eller så har du sagt något negativt om antisemitism. Det hänger en del nazister och trycker tummen ner här. De har minne som elefanter och är envisa som tiggare.

        Svara
        • Klimathotet

           /  03/09/2017

          Nedåttummarna kommer nog mest från getknullare och nyttiga idioter åt dessa, som ute i verkligheten kastar män från hustak och kvinnor från balkonger.

          Svara
          • Dreadlock

             /  03/09/2017

            Klimathotet
            Där fick du en nedtumme av mig.

        • Dreadlock

           /  03/09/2017

          Haha Jans…

          Skrev för länge sedan att allt judebashande i dessa kretsar står mig upp i halsen, Fick förvånande nog 4-5 nedtummar. Så nog finns dom här alltid.

          Svara
    • Frida Gustavlin

       /  03/09/2017

      Störst offerposör vinner. Något får mig att misstänka att hon inte efterlyser en feminsim som tar utgångspunkt i att minska o-vita mäns våld och förtryck mot o-vita kvinnor. Nä, det är inte där skon klämmer.

      Svara
      • Ivar L

         /  03/09/2017

        Detta feministkrig kommer förhoppningsvis att fördjupas allt mer vilket är höjden av underhållning. Även svenska vänsterextremister av båda könen lär få äta upp sina postkoloniala teorier nu när immigranterna och deras barn gör anspråk på makten. Poppa popcorn och njut, ju mer upptagna de är att träta med varandra desto bättre.

        Svara
        • Pelle2

           /  03/09/2017

          Det är ju lite som de faktaresistenta postmodernisterna som i långa tider hävdade att det inte fanns några absoluta fakta men när alt right-rörelsen anammade det synsättet och vände det emot dom så var det inte lika kul längre…

          Svara
    • michael.

       /  03/09/2017

      Hoppas att Eleni och hennes kamrater får en stark plattform inom feminismen så dessa kan använda exakt samma retorik mot vita feminister som dessa använt mot män,karma is a bitch.

      Svara
      • Kristian

         /  03/09/2017

        Ja, precis som en trollröst på F! fortfarande är möjligt 2018, så skulle man gärna sitta i den kommittén som avgör vilka som skall få bidrag till sin hatklubb … jag menar sin ideella rörelse.

        Tänk vad snabbt föreningsstödet skulle kunna försvinna om man tog ut svängarna lite.

        Svara
  16. Kristian

     /  03/09/2017

    Henrik Alexandersson: ”Mitt fängelsestraff intressant för fler än mig”
    http://www.realtid.se/debatt/henrik-alexandersson-mitt-fangelsestraff-intressant-fler-mig
    ”[…]
    Den belgiske skattejurist som jag fick tag i senare på dagen, efter morgonbesöket i bostaden, hade aldrig hört talas om att man tar i så för ett – i hans ögon – relativt blygsamt belopp. Men han undrade om jag möjligen hade några ovänner i den svenska statsapparaten.
    […]
    (Detta skedde för övrigt samtidigt som svenska åklagare envist vägrade åka till London för att förhöra Wikileaks grundare Julian Assange – med motiveringen att svenska åklagare inte åker utomlands. Vilket uppenbart var en lögn.)
    […]”

    Svara
  17. Kristian

     /  03/09/2017

    Svara
  18. MiT

     /  03/09/2017

    Några gamla tweetar som dök upp. Apropå att han tydligen är creepy som fan…

    https://twitter.com/CLundborg/status/712298296778354688

    Svara
    • Jan

       /  03/09/2017

      Tillsammans med svenska skattebetalare är vi starka. Borde det heta…

      Svara
    • Jan

       /  03/09/2017

      Undrar, för övrigt, när svenska feminister och batiktanter kommer att inse vilket stort mansöverskott vi kommer att få i Sverige framöver? De verkar ha en väldig omsorg om unga män i Asien. Av någon anledning…

      Svara
      • Skeptisk

         /  03/09/2017

        Dyrt att flyga till Gambia…

        Svara
      • Ivar L

         /  03/09/2017

        Nja, du kan nog hålla dig för skratt när de plockar hit sina familjer. För det kommer de att göra, det har väl redan påbörjats och jag gissar att alla aktivister på Migrationsverket jobbar för högvarv och tolkar reglerna ”kreativt” för att hinna få hit så många som möjligt innan 2018.

        Svara
    • Ivar L

       /  03/09/2017

      Devisen ”tillsammans är vi starka” får en rätt obehaglig klangbotten med tanke på att han är kvinnomisshandlare.

      Där är åsiktsposörerna fångade på bild för tid och evighet med kräket. Så går det när man inte tänker efter före.

      Svara
  19. Reblogga detta på bjornwiklund och kommenterade:
    Varför?

    Svara
  20. Jan

     /  03/09/2017

    Yrkesbimbon Jonna Sima på Aftonbladet Stolpskott (förlåt, Ledarsidan) fortsätter att stigmatisera Sverigedemokraterna i ytterligare en insiktslös ledare. Det har ju gått så bra hittills, Jonna. Fortsätt du med det…
    http://www.aftonbladet.se/ledare/a/lorjy/forvanas-nagon-av-sds-rasism

    Svara
  21. Jan

     /  03/09/2017

    Ännu mer brunkletande i samma ärende som ovan. Om det nu är så illa som du säger Anna så borde ni väl ha goda förutsättningar till nästa val. Vad är du rädd för?
    http://www.aftonbladet.se/debatt/a/Vnxv1/forlat–vi-stod-inte-emot-blabruna-sorjan

    Svara
  22. Leif

     /  03/09/2017

    Missa inte ”Anatomi” i kväll, SvT, 21:55.
    En komedi med följande presentation:
    ”Nedmontering av den norrländska machomannen. En anatomisk powerpoint-presentation om varför en man blivit som han blivit. Kategoriskt, från tå till topp, får de ömmande punkterna sin bakgrundshistoria och förklaring.”
    Programmet påstås vara 10 minuter långt. Man har likväl i postmodernistiskt anda lyckats klämma in den i tidsspannet 21:55 – 22:00.
    En programpunkt att se fram emot, antar jag. Spännande, eller hur?

    Svara
  23. Svenne

     /  03/09/2017
    Svara
  24. Dreadlock

     /  03/09/2017

    Nu sitter Tim Pool i RT (Kaiser Report) och hävdar att Peter Springare fick sparken p.g.a. ”Hate Speech” Vad trött man blir…

    Svara
    • Ivar L

       /  03/09/2017

      Du blir trött på att Putins propagandakvarnar snurrar? Inte direkt nyheter att det stora landet i Öst matar sitt folk med propaganda. För hette det Pravda, nu heter det RT.

      Svara
  25. Svenne

     /  03/09/2017

    Nu ska locket på. #Springare

    Svara
    • Ivar L

       /  03/09/2017

      Detta är rätt uppseendeväckande och skrämmande. Det hade ju varit en sak om han hade läckt personuppgifter och liknande. En sak kan vi vara helt säkra på, detta kommer ytterligare försvåra polisens arbete. Som om de inte hade problem nog. Dan Eliasson är en av Sveriges obehagligaste människor, det är riktigt otäckt hur han ser på förövare. Vi vet ju att han ömmade för asylmördaren också.

      Svara
  26. Svenne

     /  03/09/2017

    😛

    Svara
  27. Svenne

     /  03/10/2017

    😛

    Svara
  1. Polisen kämpar för att tysta polisen. Bra för Sverigebilden! | WTF?
  2. Springare är som kattmynta för vänsterextremister | WTF?

Lämna ett svar till Jans Avbryt svar

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.