Ylvas alternative facts

The Minister of Integration in Sweden, Ylva Johansson, was caught polishing The Holy Image Of Sweden a couple of days ago in BBC. That means she was lying shamelessly of course.

If this had happened, let say a year ago, no one would have noticed it. It would have been total silence in swedish media. Now it’s a little bit better, media says she was wrong when she said sex crimes going down and going down and going down. But nothing more, they still can’t draw any conclusions about immigration and crimes, they still cant say shes totally wrong and are lying.

But that’s not the only lie from her in the interview, she also claims there’s no connection between immigration and crimes but thats a fact that even swedish criminologists admit. Under excruciating agony of course. But still, they admit it..

In the swedish criminologists world every crime commited by an immigrant can be blamed on two things, the ”socio-economic factors” and ”increasing willingness to report”. Like the crimes would have been undone then and everthing is just fine. If there are factors causing some extra crimes we here in Sweden don’t do anything at all to fix them. We’re not even trying. Just wide open doors for more with those factors.

foreign-born-citizens-in-sweden

We have done this for over 30 years now and we se the result in places like Rinkeby, Tensta, Rosengård, Angered, Biskopsgården, Bergsjön and many other places.

The second ”reason” the swedish criminologists says is behind the increasing reports of sex crimes in Sweden, ”increasing willingness to report”, is actually one of their favourites. That one is perfect if you don’t want to do anything about the real problem. Everything can be explained by the ”increasing willingness to report”.

When there’s an outburst of sexual abuses and sometimes attempted rapes at our public indoor swimming pools, and there has been a lot of those outbursts the last years, the professors are ready with tons of excuses. Some of the sexual abuses has been against girls as young as 10 and 11 years old. Everyone knows that is not swedish guys behind these asaults but the professors are very happy for the ”increasing willingness to report”. What they mean is that in their opinion swedes are much more likely to do things like this than the immigrants from honor cultures still living in the the sixth century.

There has been a lot of sexual abuses in music festivals the last years and every time there’s a tsunami of articles, chronicles, columns and so on from radical feminists overflowing swedish media, that explain its just the ”increasing willingness to report”, that there’s not more crimes now, its just that people report the crimes more now. What they mean is the same as the criminologist , in their world the swedes are the worst people on earth.

ygeman-om-sextrakasserier2

Our Minister of Home Affairs, Andres Ygeman, claimed that its much better nowadays, that there were much more sexual assults at music festivals 20 years ago. He did that in a meeting with some radical feminist organizations with huge political influence. Ygeman, who is also responsible for our police, said that. It’s unbelievable, we have ministers who believes in fairy tales…

The internal report from the police about the music festival We Are Stockholm 2015 found that every person they identified for any sexual crimes at the festival was an immigrant. Every single one. The report also said that there had been problems at the festival with immigrants and sexual abuses since a couple of years back. Dagens Nyheter, the big swedish newspaper, got a tip about a huge numbers of sexual abuses at the festival 2015 but Dagens Nyheter choose not to write about them.

We all know why, there was not one swedish suspect…

bilder-frc3a5n-was

The pictures above are from We Are Stockholm 2016 and some guys that the guards and the police took care of because of sexual abuse. You cant find one single swede there.

The people behind the music festival Trästock in Skellefteå are so convinced that the swedes are the big problem at the festivals so they decided to have a panel with radical feminist men discussing ”toxic masculinity norms” on the stage now and then during the festival. And they also fixed free transport from immigrant accomodations to the festival. Result? Sexual abuses up 1200%. Must be the damn swedes not listening to the radical feminist men discussing toxic masculinity…

This is how it is in Sweden. You can blame every crime immigrants commits on the swedes. Or more exactly, the swedish men. They dont even care if it’s girls 10-11 years old paying the prize. As long they can blame the swedish men they are happy.

Best Regards

MiT

Föregående inlägg
Lämna en kommentar

71 kommentarer

  1. Hypocrita

     /  03/05/2017

    På något absurt sätt är det både roligt.och tragiskt, när t ex Ylva J blir ertappad med ”alternativa fakta”…..

    Svara
  2. Ha, ha, ha! 🙂

    Detta behöver Utlandet få veta!

    Personligen tror jag att Ylva gjorde allt det här medvetet. Hon ville ge maktelitens ”sverigebild” till miljontals TV-tittare utomlands –
    sedan ”pudla” på hemmaplan.
    =vinstmaximering.

    Svara
  3. *caught inte cought (det låter som du får en kikhosta annars, vilket är förvisso sant i grejen med översättning)

    Resterande är inte bra engelska, men jag tror de flesta förstår det. 🙂

    Svara
    • MiT

       /  03/05/2017

      Har inte använt min engelska på över 25 år 😛

      Svara
      • Är det elakt att säga att det syns?

        Svara
        • MiT

           /  03/05/2017

          Hahaha, nä inte det minsta! Har ganska god självkännedom 😀

          Svara
          • Klimathotet

             /  03/05/2017

            Ingen fara. Det finns många miljoner invånare i engelskspråkiga länder som inte kan få ihop en sån här test på sitt eget modersmål. 😉

          • MiT

             /  03/05/2017

            Jag är dock mycket medveten om mina brister, försökte få ihop en text som jag antar att de flesta förstår med lite vilja. Inget liviligt språk med massa konstiga ord och uttryck som både jag och andra är osäkra på och sånt 😛

  4. Eftersom för att jag känner att jag måste posta ett budskap som någon lagt mig i händerna:

    http://www.abortnej.se/

    (Klicka inte om ni är känsliga för äckliga bilder, herrejävlar! Abortmotståndare är NASTY!)

    Personligen så anser jag dock att det är till varje kvinnas favör att kasta sig ned för trappen och få slut på den parasiten som lever inuti henne! Jag har varit med en vän som gjort abort och om någon idiot använder detta som preventivmetod så borde dom nog det då det inte är en trevlig process, hej.

    Svara
  5. MiT

     /  03/05/2017

    Svara
    • Pelle2

       /  03/05/2017

      Dom feministiska rasbiologerna förnekar sig inte…

      Svara
    • Leif

       /  03/05/2017

      Ja det var intressant (om än svårbegripligt) att följa turerna när Rickard Olsson petades till förmån för Brita Zackari:
      ”Jag tänker hitta de små berättelserna som sker i loppet, de här grejerna som man kanske inte ser som tittare i vanliga fall.”
      Och det är klart; Olsson kanske inte har samma kompetens när det gäller att upptäcka de vita männen i spåret. En helt ny dimension när det gäller bevakning av vintersport!
      http://www.svt.se/kultur/brita-zackari-tar-over-som-vasaloppsreporter

      Svara
    • Steffen

       /  03/05/2017

      Vita kvinnor åker väl en vecka före Vasa-loppet, i dam-Vasan…

      Svara
      • Klimathotet

         /  03/05/2017

        Om jag stänger av ljudet på TVn så störs jag mest av vårtan i ansiktet. Det blir mer uthärdligt då. 😉

        Svara
    • MiT

       /  03/05/2017

      Apropå Olsson och Vasaloppet, från januari

      Svara
  6. MiT

     /  03/05/2017

    ”SVT-reporter: ”Det är väldigt mycket vita män” i Vasaloppet”
    http://www.friatider.se/svt-reporter-beklagar-sig-over-valdigt-mycket-vita-man

    Svara
  7. MiT

     /  03/05/2017

    Svara
    • Jan

       /  03/05/2017

      Stackars Baastad, det är inte lätt. Hon verkar snäll men har lite svårt att verka trovärdig. I princip bromsade Huitfeldt alla hennes ansatser ganska effektivt. Hårdare tag? Nu? Individens ansvar nu? Kan det ha något att göra med att man släppt in en miljon araber och afrikaner under kort tid? Jasså inte?

      Svara
    • Kristian

       /  03/05/2017

      Hon verkar inte van att prata. Det LÅTER lite som Inbillningsradions parodier PÅ diverse radiopratare, för DEN som kommer ihåg det programmet.

      Baastad: ”En trötthet på skattesänkningar”
      Jag säger återigen som Erik Svansbo (bloggar som pophöger – läs!): Det är omoraliskt att betala skatt.

      Baastad: ”När vi pratar om segregation, då handlar det ju inte om ja eller nej till fler människor som skall komma hit och söka asyl i Sverige.”
      Jo, det är en kärnfråga! Man måste tänka på volymerna, Helge. (Sedan kanske SD kunde bli tydligare med sin eventuella integrationspolitik, men det har lägre prioritet.)

      Huitfeldt är nästan ”elak”, med historiska mått mätt:
      ”Det får väl lyssnarna avgöra då, om ‘hårdare tag mot brottslighet’ och ‘tiggeriet skall begränsas’ och ‘invandringen skall regleras’, om det är att närma sig Sverigedemokraterna.”
      ”Under Alliansens åtta år vid makten så steg skatteintäkterna till kommuner och landsting, stadigt faktiskt, sammanlagt med 33%. […] antalet arbetade timmar i kommunsektorn […] ökade under Aliansens åtta år vid makten, faktiskt per invånare. […] resurser för vård, skola, omsorg har ökat per invånare, per elev, per slutenvårdsenhet, per patient.”

      Stackars människa. Inte lätt att argumentera mot verkligheten när man träffar en riktig journalist.

      Svara
    • G

       /  03/05/2017

      ”Aj – den intervjun gjorde ont

      I helgen gästade Socialdemokraternas Lena Rådström Baastad Ekots lördagsintervju. Det blev jobbigt att lyssna på.”
      http://www.blt.se/ledare/aj-den-intervjun-gjorde-ont/

      Jag tror nästan att jag borde lyssna på den här intervjun, inte för att hon levererade, utan bara för att få skratta lite. Det hela låter ju väldigt roligt 😀

      Svara
  8. Ursäkta, men jag rättade till lite i din text lite hastigt, allt blev nog inte rätt så folk kan kritisera:

    The Minister of Integration in Sweden, Ylva Johansson, was caught making a shine of The Holy Image Of Sweden a couple of days ago in BBC. That means she was lying shamelessly of course.

    If this had happened, let’s say a year ago, no one would’ve noticed it. It would’ve been total silence in Swedish media. Now it’s a little bit better, media says she was wrong when she said sex crimes going down and going down and going down. But nothing more, they still can’t draw any conclusions about immigration and crimes, they still can’t say she’s totally wrong and is lying.

    But that’s not the only lie from her in the interview – she also claims there’s no connection between immigration and crimes but thats a fact that even Swedish criminologists admit. Under excruciating agony of course. But still, they admit it …

    In the Swedish criminologists world every crime committed by an immigrant can be blamed on two things, the ”socio-economic factors” and ”increasing willingness to report”. Like the crimes would have been undone then and everything is just fine. If there are factors causing some extra crimes we here in Sweden don’t do anything at all to fix them. We’re not even trying. Just wide open doors for more with those factors.

    We have done this for over 30 years now and we se the result in places like Rinkeby, Tensta, Rosengård, Angered, Biskopsgården, Bergsjön and many other places.

    The second ”reason” the Swedish criminologists says is behind the increasing reports of sex crimes in Sweden, ”increasing willingness to report”, is actually one of their favourites. That one is perfect if you don’t want to do anything about the real problem. Everything can be explained by the ”increasing willingness to report”.

    When there’s an outburst of sexual abuses and sometimes attempted rapes at our public indoor swimming pools, and there has been a lot of those outbursts the last years, the professors are ready with tons of excuses. Some of the sexual abuses has been against girls as young as 10 and 11 years old. Everyone knows that is not Swedish guys behind these assaults but the professors are very happy for the ”increasing willingness to report”. What they mean is that in their opinion Swedes are much more likely to do things like this than the immigrants from honor cultures still living in the the Sixth Century.

    There have been a lot of sexual abusive behavior at music festivals in the last few years and every time there’s a tsunami of articles, chronicles, columns and so on from radical feminists overflowing swedish media, that explain it’s just the ”increasing willingness to report”, that there’s not more crimes now, it’s just that people report the crimes more now. What they mean is the same as the criminologist , in their world the Swedes are the worst people on earth.

    Our Minister of Home Affairs, Andres Ygeman, claimed that its much better nowadays, that there were many more sexual assults at music festivals 20 years ago. He did that in a meeting with some radical feminist organizations with huge political influence. Ygeman, who is also responsible for our police, said that. It’s unbelievable, we have ministers who believes in fairy tales…

    The internal report from the police about the music festival We Are Stockholm 2015 found that every person they identified for any sexual crimes at the festival was an immigrant. Every single one. The report also said that there had been problems at the festival with immigrants and sexual abuses since a couple of years back. Dagens Nyheter, the big Swedish newspaper, got a tip about a huge numbers of sexual abuses at the festival 2015 but Dagens Nyheter choose not to write about them.

    We all know why, there was not one Swedish suspect…

    The pictures above are from We Are Stockholm 2016 and some guys that the guards and the police took care of because of sexual abuse. You can’t find one single Swede there.

    The people behind the music festival Trästock in Skellefteå are so convinced that the Swedes are the big problem at the festivals so they decided to have a panel with radical feminist men discussing ”toxic masculinity norms” on the stage now and then during the festival. And they also fixed free transport from immigrant accomodations to the festival. Result? Sexual abuses up 1200%. Must be the damn Swedes not listening to the radical feminist men discussing toxic masculinity…

    This is how it is in Sweden. You can blame every crime immigrants commits on the swedes. Or more exactly, the Swedish men. They dont even care if it’s girls 10-11 years old paying the prize. As long they can blame the Swedish men they are happy.

    Best Regards

    Svara
    • Kristian

       /  03/05/2017

      Ja, slutklämmen om vem som betalar stämmer precis. Arg Blatte Talar uttryckte sig ännu mer drastiskt i ”Social Justice Pimps” (godhetshallikar):
      ”Ni spelar tärning med svenska kvinnors fittor. Ni prostituerar ut tjejer för att kunna tjäna själva. De får ta hela risken, medan ni får hela belöningen, vilket är att kunna imponera på folk med hur fina och solidariska ni är. ”

      Tänk om någon kunde säga de orden i riksdagen. Men vi vet ju vad resultatet skulle bli, så det är nog inte lönt.

      Svara
  9. ”Interior minister” låter som en ultrafabulös bög som inreder ditt hem (Ygeman – vad döljer du för oss?)

    Minister of Home Affairs är det.

    Svara
    • Kristian

       /  03/05/2017

      Något lagerhotell hade – som referens till Queer Eye for the Straight Guy, tror jag – reklamen ”Städa dina avlagda kläder ur garderoben, annars skickar vi hem fem bögar till dig!”

      ”And now a massage from the Swedish Prime Minister” som Monty Python-gänget sade.

      Svara
    • Klimathotet

       /  03/05/2017

      Home Secretary i Storbritannien. Ministry of Home Affairs är departementet. I USA finns ingen direkt motsvarighet så det närmaste är Secretary of State, som är nummer 3 efter presidenten och vicepresidenten. Minister på engelska brukar vara en präst som inte är katolik. Minister of Homo Affairs, det skulle skapa många frågetecken. Ungefär som Facking Union.

      Svara
      • Nörd! I like.

        Svara
      • Kristian

         /  03/05/2017

        ”The Secretary will disavow all knowledge …”

        Storbritannien har därtill specialnamn som Chancellor of the Exchequer för finansminister (ungefär).

        Svara
        • Ack ack!

          Vi borde nog komma överens om en titel och jag röstar för Minister of Home Affairs – med tanke på hur många fans jag har så kommer jag vinna upptummeleken lätt!

          Svara
          • Kristian

             /  03/05/2017

            Ja, jag ser alltid på absolutbeloppet tummar!

          • Klimathotet

             /  03/05/2017

            Alltid lär man sig något när man sett alla James Bond filmer ungefär 10 gånger.

          • MiT

             /  03/05/2017

            Men fan, jag byter till Home Affairs, ju mer man smakar på det desto bättre verkar det 😛

    • MiT

       /  03/05/2017

      Man kan använda båda. I alla fall enligt det fantastiska google som jag fick använda (och även du 😛 )

      Svara
  10. Steffen

     /  03/05/2017

    Aftonbladet ägnar sig åt kvinnohat!

    I knappt 20 timmar låg nyheten om YJ medverkan i BBC på förstasidan av Aftonbladets hemsida. Dessutom låångt ner.
    När den stackars medelålders vita svenska kvinna äntligen lyckas ta sig genom glastaket och synas, (S)toppar Aftonbladet detta med att ha nyheter om en vit medelålders (nåja) man vid namn Donald Trump, vars tokerier dessutom får ligga kvar!

    Kvinnohat! Från självaste Aftonbladet!

    Svara
  11. Kristian

     /  03/05/2017

    Jag tänker inte köpa hus i alperna just nu – skall nog komplettera min Patek Philippe-samling först – men det finns ett guldkorn i slutet av artikeln:
    ”Buy high: Alpine property is still a sound investment above the snow line”
    http://www.spectator.co.uk/2017/03/buy-high-alpine-property-is-still-a-sound-investment-above-the-snow-line/
    ”One final and often overlooked factor plays an increasingly vital role in valuing Alpine property. Wealthy families are willing to pay more in places renowned for safety. A prime example is Gstaad in Switzerland […] a self-contained village off the beaten track, where residents typically know each other by sight, heightening the sense of security.”

    Jaha. De som vill ta bort alla gränser och som har tjänat på globaliseringen vill själva bo i ”trygga områden”? Där ser man.

    Svara
  12. Jans

     /  03/05/2017

    Kommer ni ihåg när Olle Wästberg i valvakan förutspådde att Putin kanske skulle anfalla Sverige medan Trump installerades i Vita Huset?
    https://www.dagenssamhalle.se/debatt/amerikansk-valresultatet-har-mycket-stor-betydelse-foer-sverige-29137

    Nu är det mars, inget anfall än.
    Fake-news där från Wästberg?
    (Han var mer extrem i valvakan men jag hittar inget klipp)

    Svara
  13. MiT

     /  03/05/2017

    Svara
  14. MiT

     /  03/05/2017

    Svara
    • Jans

       /  03/05/2017

      ”För att nämna några saker så har de senaste året — tagit fram ny kollektion arbetskläder för kvinnor,”

      Så kvinnor skall lockas till maskinuthyrningsbranschen med käcka kläder? Inga stereotypa fördomar här inte.

      Svara
  15. MiT

     /  03/05/2017

    ”Ville vara fosterfamilj åt 12-årig flyktingpojke – fick hem en vuxen aggressiv Abdul”
    http://www.friatider.se/tvabarnsmamma-gick-med-pa-att-ta-hand-12-arig-flyktingpojke

    Svara
  16. MiT

     /  03/05/2017

    https://twitter.com/JoachimOrrenius/status/838286482641145856

    https://twitter.com/JoachimOrrenius/status/838288099738324993

    https://twitter.com/Carl_Adahl/status/838290791650967552

    https://twitter.com/Carl_Adahl/status/838292219337535489
    https://twitter.com/Carl_Adahl/status/838293190562230272
    https://twitter.com/JoachimOrrenius/status/838297569969176580
    https://twitter.com/107tretrappor/status/838298308472889344
    https://twitter.com/JoachimOrrenius/status/838298533212143616

    https://twitter.com/JoachimOrrenius/status/838298900507262976

    https://twitter.com/Carl_Adahl/status/838299064152309760
    https://twitter.com/Carl_Adahl/status/838300006062952448
    https://twitter.com/Carl_Adahl/status/838300140146462720

    Svara
    • Pelle2

       /  03/05/2017

      Som sagt var, vad är det som hindrar någon med annan hudfärg än vit och annat kön än man att åka Vasaloppet ? Det är bara att skaffa skidor, börja träna och anmäla sig.

      Personligen är jag både vit och man och skulle aldrig komma på tanken att åka Vasalopp eller springa Maraton.
      Men som vit man kan jag förstås på ett rent mirakulöst sätt delta enbart i kraft av mitt kön och min hudfärg. Det är bara egen lathet som hindrar mig medan en kvinna eller en person med annan hudfärg är så förtryckt av skidmaktsordningen att det är i det närmaste omöjligt för dom att delta…

      För övrigt kan man ju undra hur många icke vita kvinnor som deltar i Tjejvasan ?
      Något säger mig att dom är väldigt lätträknade men det skulle Kalle och Britta Walström
      aldrig komma på tanken att problematisera för tjejvasan är ju en jättefin tillställning…

      Rent generellt är det ju faktiskt inte så märkligt att ett skidlopp i Sverige domineras av vita personer eftersom landet än så länge domineras av vita personer. Att åka längdskidor är ju heller knappast något man lär sig i länder som Somalia,Syrien eller Afghanistan så deras sug efter att delta i ett sådant lopp lär ju vara tämligen begränsat…

      Svara
      • Jans

         /  03/05/2017

        ”Som sagt var, vad är det som hindrar någon med annan hudfärg än vit och annat kön än man att åka Vasaloppet ?”

        Såhär ser medielogiken kring detta ut:
        – Verksamheten ABC där vita män är underrepresenterade::
        Vita män tar inte sitt ansvar, vita män föraktar ABC, det är ingen status för vita män att syssla med ABC, destruktiv manlig kultur gör att vita män inte vill syssla med ABC.

        – Verksamheten XYZ där vita män är överrepresenterade:
        Överskottet av vita män gör att andra känner sig utestängda, Vita män hindrar andra att syssla med XYZ, XYZ är en sluten klubb för vita män, Vita män vill behålla sina privilegier inom XYZ, förtryckande koloniala struktuuurer utestänger rasifierade från XYZ.

        o.s.v.

        Svara
        • japp perfekt förklarat alltid fel
          samma som klagar att dom inte fått en hjälm när det regnar guld
          dom är som mest nöjda när dom får vara missnöjda

          Svara
      • Tor

         /  03/05/2017

        ”Skidmaktsordningen” Ha ha
        Man kan läsa det på danska också…. kanske feministen är Dansk?

        Svara
    • G

       /  03/05/2017

      Svara
  17. Svenne

     /  03/05/2017

    Heroinvåg i Uppsala –unga pojkar begår brott för att betala knarket
    https://archive.is/iHldR
    https://twitter.com/davidlinden1/status/838429577999433730

    Svara
    • Jans

       /  03/05/2017

      Kan det vara Marocko som knackar på Uppsalas port?

      Svara
    • Ivar L

       /  03/05/2017

      ”Våren 2016 bodde cirka 1 300 ensamkommande i Uppsala, enligt UNT. Det innebär att ungefär var sjätte ungdom i 15-17-årsåldern i staden är en ensamkommande flykting. De allra flesta uppges vara 15-17 år och 90 procent är pojkar, majoriteten från Afghanistan.”

      Verkligen ansvarsfull politik måste jag säga.

      Hur tror man att det här skall hålla i längden? Det är något avgörande fel i huvudet på de politiker som för närvarande styr och har styrt.

      Svara
    • Tor

       /  03/05/2017

      På 70- talet och 80- talet hade vi stora problem i storstäderna med tung narkotika, Mods och pundare. De har nu knarkat ihjäl sig så vi måste importera lite nya ”buspojkar”.
      På landsbygden var man lite efter och fattigare så där sniffade man kontaktlim eller thinner.
      Kanske dags att ringa upp valfri kåkstad i Sydamerika och fylla på kvoten av sniffare, som verkar vara ett bortglömt hantverk.

      Svara
    • Tor

       /  03/05/2017

      Föreslår att man trycker upp en dekal #inte mitt fel, och delar ut till alla som röstade på SD valet 2014. När de ”ensamkommande” ser märket vet man att det inte är ok att råna. Fungerar också på entrédörrar till affärer som på så sätt slipper stölder och rån.
      Kommer förmodligen att fungera precis lika bra som armbanden mot våldtäkter.

      Svara
  18. MiT

     /  03/05/2017

    Svara
    • Tor

       /  03/05/2017

      Med en ny alternativ feministisk metod har man lyckats isolera dessa 54000 kg med hjälp av ett magnetfält i vacuum.
      Varje gång en politiker som Ylva J drar en FET LÖGN kan man kvitta mot denna sparade vikt.
      Det intressanta är att när man letade efter ett lämpligt vacuum fann man det i huvudet på en politiker. ”Det var helt tomt”, förklarar Professor S. Kojare.
      (Det här är helt sant – ja lovar)

      Svara
  19. G

     /  03/05/2017

    TV4 nyheterna hade i 19-sändningen med…
    http://www.svt.se/nyheter/lokalt/stockholm/mp-politiker-i-solna-utpekas-som-islamist

    …i ett inslag ang att främlingsfientliga/islamofoba/rasistiska hatbrott ökar i Sverige. På namnskylten som visas under intervjuer brukar de ju ibland ha med exempelvis (MP), inget om det nu, han var med som rep för nån org i Sverige, kommer ej ihåg namnet. I inslaget fokuserade man helt på att islamofoba och rasistiska hatbrott ökar, samtidigt som grafiken i inslaget även visar att andra religionsrelaterade hatbrott också ökar, men inget om vad det handlar om. Jävla passande att just han intervjuades med tanke på MSB-rapporten om just Brödraskapet! Och vad jag vet så är han kvar i MP, MP älskar s.k mångfald.

    Om ni ser att någon annan reagerat på att han var med på twitter eller artikel så posta gärna, har ännu inte sett något när jag letat.

    Svara
  20. G

     /  03/05/2017

    ”Ungdomsgäng misshandlade spårvagnsförare

    En spårvagnsförare misshandlades på lördagseftermiddagen i Göteborg. Flera polispatruller skickades till Angereds centrum i östra Göteborg, för att söka i området efter gärningsmännen.

    – Han hade blivit misshandlad och slagen av ett antal ungdomar. Vi har en insats som fortfarande pågår där uppe och söker efter dem just nu, sa Thomas Gorner vakthavande befäl, tidig lördag kväll.
    …..
    Under det att misshandeln pågår ska en kvinna som befunnit sig i närheten gjort sitt bästa för att försöka avstyra misshandeln.

    – Det resulterade dock i att även hon blev utsatt, säger Gorner, till GT.”
    http://www.svt.se/nyheter/lokalt/vast/ungdomsgang-misshandlade-sparvagnsforare
    http://www.expressen.se/gt/sparvagnsforare-har-misshandlats-av-gang/

    Svara
  21. G

     /  03/05/2017

    Som ett brev på posten….

    Svara

Lämna en kommentar

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.